Yamaha xj 600
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Yamaha xj 600
Witam.
Przymierzam sie kupic motocykl. Ogladalem Yamahę xj 600 z 98r. Motor w idealnym stanie. wyglada jakby nie byl urzywany. Nic nie powycierane. Ani podnóżki ani manetki ani siedzenie. Delikatne slady od klucza na śrubach glowicy. Tak pozatym na zadnej śrubie przy silniku nic. Zadnej sniedzi czy korozji.
Motocykl mial napewno malowany zbiornik paliwa ale nie wiadomo dlaczego. I musze przyznac ze jest to zrobione bardzo fachowo. Delikatne ryski na tlumiku i boku dżwigni hamulca nożnego mozliwe ze mala wywrotka spowodowala potrzebe malowania zbiornika.Na silniku i innych elementach nie ma rys.
Motocykl 5 dni w kraju, sprowadzony z wloch. Podobno maja tam dobry klimat przez co motorki nie rdzewieja i nie śniedzieją silniki.Stoi w porządnym salonie motocykli urzywanych.
Problem w tym, że wyglada tak idealnie ze az boje sie go kupic ze wzgledu na ukryte wady. Jest sposób zeby sprawdzic geometrię ramy na placu? Nie mozna nim zbyt daleko jeżdzic z braku oplat i przeglądu.
I co z przednim widelcem. Jesli lagi nie "patrza" równolegle to jaka jest maksymalna tego odchyłka? 1 mm? czy wcale? A moze mozna to skorygowac w prosty sposob i wcale nie jest to takie priorytetowe biorąc pod uwage stan reszty motoru.
Wszekie porady w kupnie tego motocykla lub pomoc w rezygnacji z niego mile widziane.
Przymierzam sie kupic motocykl. Ogladalem Yamahę xj 600 z 98r. Motor w idealnym stanie. wyglada jakby nie byl urzywany. Nic nie powycierane. Ani podnóżki ani manetki ani siedzenie. Delikatne slady od klucza na śrubach glowicy. Tak pozatym na zadnej śrubie przy silniku nic. Zadnej sniedzi czy korozji.
Motocykl mial napewno malowany zbiornik paliwa ale nie wiadomo dlaczego. I musze przyznac ze jest to zrobione bardzo fachowo. Delikatne ryski na tlumiku i boku dżwigni hamulca nożnego mozliwe ze mala wywrotka spowodowala potrzebe malowania zbiornika.Na silniku i innych elementach nie ma rys.
Motocykl 5 dni w kraju, sprowadzony z wloch. Podobno maja tam dobry klimat przez co motorki nie rdzewieja i nie śniedzieją silniki.Stoi w porządnym salonie motocykli urzywanych.
Problem w tym, że wyglada tak idealnie ze az boje sie go kupic ze wzgledu na ukryte wady. Jest sposób zeby sprawdzic geometrię ramy na placu? Nie mozna nim zbyt daleko jeżdzic z braku oplat i przeglądu.
I co z przednim widelcem. Jesli lagi nie "patrza" równolegle to jaka jest maksymalna tego odchyłka? 1 mm? czy wcale? A moze mozna to skorygowac w prosty sposob i wcale nie jest to takie priorytetowe biorąc pod uwage stan reszty motoru.
Wszekie porady w kupnie tego motocykla lub pomoc w rezygnacji z niego mile widziane.
- gmol
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 23/3/2008, 12:43
Ja też niedawno kupiłem motorek (yamahe xt 600 z 92r) Była w idealnym stanie wręcz niespotykanym ja na ten rok zero zadrapań poduszki na nogę niewytarte wszystko ok przejechane ma 18 tys (chyba). Bo po kupnie pojeździłem jakieś 7 może 8 dni. I szlak trafił pierścienie na tłoku i zawory;/
Więc dokładnie oglądaj motorek i nie tylko z wierzchu ;p
P!T
Więc dokładnie oglądaj motorek i nie tylko z wierzchu ;p
P!T
- PITxT
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 3/4/2008, 21:53
A jak kosz sprzęgłowy, nie stuka ? Jeśli stuka to się nie zrażaj bo te modele tak mają , niektóre to nawet od nowości miały
_ _ _ _ _ _ _CBR 600 F4i model 2004_ _ _ _ _ _ _ - SPRZEDAM !! | http://allegro.pl/item575040144_honda_c ... ilnie.html
-
j@rek - Świeżak
- Posty: 74
- Dołączył(a): 14/2/2008, 11:55
- Lokalizacja: Hajnówka/Białystok
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości