Daje na koło i zaraz opadam.Ktos umie dobrze jeździć na kole
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Daje na koło i zaraz opadam.Ktos umie dobrze jeździć na kole
Chodzi o to ze jak poderwe B6 na gume to nie wiem jak wytracic ten ped i utrzymac motocykl tak zeby zosta w goze a nie zaraz opadal. Czy ktos potrafi mi wytlumaczyc jak to zrobic zeby bylo dobrze
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Trzymaj siÄ™ STUNTU
-
PTB_PL - Świeżak
- Posty: 460
- Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
- Lokalizacja: Wrocław
albo dasz moto w taki pion ze bedziesz musial tylko utrzymywac obroty, ewentualnie lekko korygowac gazem i hamulcem
albo dajesz moto w mniejszy kąt i musisz ciagle dodawac gazu i puszczac manetke <gaz, hamowanie silnikiem> i tak w kółko aż skonczą Ci sie obroty i lecisz na glebe.
sam mam ten sam problem :] i nie umiem utrzymac moto długo...
albo dajesz moto w mniejszy kąt i musisz ciagle dodawac gazu i puszczac manetke <gaz, hamowanie silnikiem> i tak w kółko aż skonczą Ci sie obroty i lecisz na glebe.
sam mam ten sam problem :] i nie umiem utrzymac moto długo...
lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
jak walisz z klamy to na gorze masz niższe obroty wiec mozesz jechac troche dłuzej...
A wogóle to koło im wyżej tym trzeba mniej gazu i dalej jedziesz ale uwazaj aby na plecy nie przeleciec a reszte tojuz chyba wyczytałes w 46854646546 tematach które były na ten temat...
A wogóle to koło im wyżej tym trzeba mniej gazu i dalej jedziesz ale uwazaj aby na plecy nie przeleciec a reszte tojuz chyba wyczytałes w 46854646546 tematach które były na ten temat...
-
Zwierzu - Świeżak
- Posty: 145
- Dołączył(a): 26/8/2005, 14:29
- Lokalizacja: Chełm
nie wiem czy czytales moje wypociny w poprzednim poscie.
napisz jak strzelasz ze sprzegla...
bo jak sie zlapie sprzeglo przy ok 4tys, odwinie do 8-9 strzeli i dokreci gaz
(wszystko szybko ladnie i plynnie) to staje ladnie na kolo i ciagnie
wychodzi mi to niezmiernie rzadko jeszcze (za delikatnie z gazem sie obchodze ciagle). ale sie da
trzeba po strzale dokrecic maneta bo inaczej spada.
tak z moich doswiadczen wynika a jak widac na forum brak doswiadczonym dorbze w tej kwestii osob :/
napisz jak strzelasz ze sprzegla...
bo jak sie zlapie sprzeglo przy ok 4tys, odwinie do 8-9 strzeli i dokreci gaz
(wszystko szybko ladnie i plynnie) to staje ladnie na kolo i ciagnie
wychodzi mi to niezmiernie rzadko jeszcze (za delikatnie z gazem sie obchodze ciagle). ale sie da
trzeba po strzale dokrecic maneta bo inaczej spada.
tak z moich doswiadczen wynika a jak widac na forum brak doswiadczonym dorbze w tej kwestii osob :/
-
pirat! - Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 19/6/2006, 14:26
-
misiek_zx6r1 - Świeżak
- Posty: 138
- Dołączył(a): 27/6/2006, 15:27
- Lokalizacja: Tarnow
no chyba tak ale bedzemy musieli troche sfolgowac bo nasze B6 nie maja popki do smarowania glowicy i j ak stawiamy moto to glowica pracuje na sucho niestety. Do B6 lej olej Motul 15W60 bo te silniki maja duza temperature pracy a 10W40 ma dobre wlasciwosci do 80stopni, a w Bandicie nie zadko temp podchodzi do 120:)
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Trzymaj siÄ™ STUNTU
-
PTB_PL - Świeżak
- Posty: 460
- Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
- Lokalizacja: Wrocław
no chyba tak ale bedzemy musieli troche sfolgowac bo nasze B6 nie maja popki do smarowania glowicy i j ak stawiamy moto to glowica pracuje na sucho niestety. Do B6 lej olej Motul 15W60 bo te silniki maja duza temperature pracy a 10W40 ma dobre wlasciwosci do 80stopni, a w Bandicie nie zadko temp podchodzi do 120:)
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Trzymaj siÄ™ STUNTU
-
PTB_PL - Świeżak
- Posty: 460
- Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
- Lokalizacja: Wrocław
zebu cos uszkodzic to moto chyba musialoby byc uzywane typowo stuntowo.
na kolo codzien po kilkaset metrow lub kilometry smigane.
a chwilowe podrywanie na kolko mysle na smarowanie za bardzo nie wplywa.
kumpel torche stawial bandita i ciagle smiga.
a z tym olejem to rzeczywiscie nei wiedzialem ze 10w40 80 stopni ma najlepsze wlasciwosci. bo bandzior normalnie ma ponoc nagrzany ok 80-90.
na kolo codzien po kilkaset metrow lub kilometry smigane.
a chwilowe podrywanie na kolko mysle na smarowanie za bardzo nie wplywa.
kumpel torche stawial bandita i ciagle smiga.
a z tym olejem to rzeczywiscie nei wiedzialem ze 10w40 80 stopni ma najlepsze wlasciwosci. bo bandzior normalnie ma ponoc nagrzany ok 80-90.
-
pirat! - Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 19/6/2006, 14:26
to jest Motul 15W50 widocznie sie pomylilem, jesli chidzi o rozgrzanie to bedze tak samo tylko ten olej zachowuje lepsze wlasnosci smarujace przy wyzsyzych temperaturach. 10W40 powyzej 80stopni traci wartosci smarujace a 15W50 nadal je utrzymujen jest idealny do silnikow olejowych i do motocykli chlodzonych ciecza ale przeznaczonych do palowania.
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj siÄ™ STUNTU
Trzymaj siÄ™ STUNTU
-
PTB_PL - Świeżak
- Posty: 460
- Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości