Zobacz wątek - Daje na koło i zaraz opadam.Ktos umie dobrze jeździć na kole
NAS Analytics TAG

Daje na koło i zaraz opadam.Ktos umie dobrze jeździć na kole

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

Daje na koło i zaraz opadam.Ktos umie dobrze jeździć na kole

Postprzez PTB_PL » 22/8/2006, 16:10

Chodzi o to ze jak poderwe B6 na gume to nie wiem jak wytracic ten ped i utrzymac motocykl tak zeby zosta w goze a nie zaraz opadal. Czy ktos potrafi mi wytlumaczyc jak to zrobic zeby bylo dobrze :idea: :idea: :idea: :?: :?:
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj się STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez motoman » 22/8/2006, 21:27

albo dasz moto w taki pion ze bedziesz musial tylko utrzymywac obroty, ewentualnie lekko korygowac gazem i hamulcem

albo dajesz moto w mniejszy kąt i musisz ciagle dodawac gazu i puszczac manetke <gaz, hamowanie silnikiem> i tak w kółko aż skonczą Ci sie obroty i lecisz na glebe.

sam mam ten sam problem :] i nie umiem utrzymac moto długo...
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Zwierzu » 22/8/2006, 22:11

jak walisz z klamy to na gorze masz niższe obroty wiec mozesz jechac troche dłuzej...

A wogóle to koło im wyżej tym trzeba mniej gazu i dalej jedziesz ale uwazaj aby na plecy nie przeleciec a reszte tojuz chyba wyczytałes w 46854646546 tematach które były na ten temat...
Avatar użytkownika
Zwierzu
Świeżak
 
Posty: 145
Dołączył(a): 26/8/2005, 14:29
Lokalizacja: Chełm

Postprzez pirat! » 23/8/2006, 06:37

ale nie chodzi ci o to co opisalem w poprzednim twoim watku, ze podrywa kolko i opada.

dajesz na kolo, ciagnie ci pare(nascie) metrow iw wtedy pada?
Avatar użytkownika
pirat!
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 19/6/2006, 14:26

Postprzez PTB_PL » 23/8/2006, 11:04

no dokladnie tak podciagam na gume chwila i juz spowrotem na 2 kolach
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj się STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez pirat! » 23/8/2006, 11:09

nie wiem czy czytales moje wypociny w poprzednim poscie.

napisz jak strzelasz ze sprzegla...

bo jak sie zlapie sprzeglo przy ok 4tys, odwinie do 8-9 strzeli i dokreci gaz
(wszystko szybko ladnie i plynnie) to staje ladnie na kolo i ciagnie

wychodzi mi to niezmiernie rzadko jeszcze (za delikatnie z gazem sie obchodze ciagle). ale sie da :)

trzeba po strzale dokrecic maneta bo inaczej spada.

tak z moich doswiadczen wynika a jak widac na forum brak doswiadczonym dorbze w tej kwestii osob :/
Avatar użytkownika
pirat!
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 19/6/2006, 14:26

Postprzez misiek_zx6r1 » 23/8/2006, 11:20

VOLVO FH12 Globtrotter
Avatar użytkownika
misiek_zx6r1
Świeżak
 
Posty: 138
Dołączył(a): 27/6/2006, 15:27
Lokalizacja: Tarnow

Postprzez PTB_PL » 23/8/2006, 16:04

no ja wykrecam do 3tys a pozniej do 8tys:) ja tez mam problemy z tym ze za lekko ale boje sie jszcze zeby mnie moto nie nakrylo:)
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj się STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez pirat! » 23/8/2006, 17:18

to widze jestes na tym etapie co ja :)
tez robie delikatnie zeby nie wywinac fikolka :)
Avatar użytkownika
pirat!
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 19/6/2006, 14:26

Postprzez PTB_PL » 24/8/2006, 07:42

no chyba tak ale bedzemy musieli troche sfolgowac bo nasze B6 nie maja popki do smarowania glowicy i j ak stawiamy moto to glowica pracuje na sucho niestety. Do B6 lej olej Motul 15W60 bo te silniki maja duza temperature pracy a 10W40 ma dobre wlasciwosci do 80stopni, a w Bandicie nie zadko temp podchodzi do 120:)
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj się STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez PTB_PL » 24/8/2006, 07:43

no chyba tak ale bedzemy musieli troche sfolgowac bo nasze B6 nie maja popki do smarowania glowicy i j ak stawiamy moto to glowica pracuje na sucho niestety. Do B6 lej olej Motul 15W60 bo te silniki maja duza temperature pracy a 10W40 ma dobre wlasciwosci do 80stopni, a w Bandicie nie zadko temp podchodzi do 120:)
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj się STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez pirat! » 24/8/2006, 11:05

zebu cos uszkodzic to moto chyba musialoby byc uzywane typowo stuntowo.
na kolo codzien po kilkaset metrow lub kilometry smigane.
a chwilowe podrywanie na kolko mysle na smarowanie za bardzo nie wplywa.
kumpel torche stawial bandita i ciagle smiga.

a z tym olejem to rzeczywiscie nei wiedzialem ze 10w40 80 stopni ma najlepsze wlasciwosci. bo bandzior normalnie ma ponoc nagrzany ok 80-90.
Avatar użytkownika
pirat!
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 19/6/2006, 14:26

Postprzez PTB_PL » 24/8/2006, 14:24

olej w Bandicie przy dosc dynamicznej jezdzie potrafi przekroczyc nawet 100 stopni, takze 10W40 nie spelnia wymagan
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj się STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez pirat! » 24/8/2006, 15:54

no ale czy 15W60 nie bedzie wymagal ostrego palowania zeby dobrze rozgrzac silnik? :)
----------------
bandit600, k1
Avatar użytkownika
pirat!
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 19/6/2006, 14:26

Postprzez PTB_PL » 24/8/2006, 18:39

to jest Motul 15W50 widocznie sie pomylilem, jesli chidzi o rozgrzanie to bedze tak samo tylko ten olej zachowuje lepsze wlasnosci smarujace przy wyzsyzych temperaturach. 10W40 powyzej 80stopni traci wartosci smarujace a 15W50 nadal je utrzymujen jest idealny do silnikow olejowych i do motocykli chlodzonych ciecza ale przeznaczonych do palowania.
No i w góre serca ~ redukcja i powrót do góry
Trzymaj się STUNTU
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław



Powrót do Technika jazdy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr