HONDA VTR SP1 i sp2
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
HONDA VTR SP1 i sp2
czy ktos moze cos powiedziec na temat tego motocykla . chcialbym sie dowiedziec jak najwiecej ??
- szyszka
- Świeżak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 11/11/2005, 19:33
- Lokalizacja: WIELKA BRYTANIA
Ja znalazłem takie podstawowe informacje na temat Hondy VTR 1000 SP-2. Typ silnika V2, pojemność 999 ccm, moc na kole 135, masa na "mokro" około 218 kg. Dwucylindrowiec ponoć ma świetne osiągi i zawdzięcza to bardzo dużej średnicy gardzieli 62 mm, w których to pracują po dwa wtryskiwacze, a wszyściuteńko w dwucylindrowcu. Jedynym mankamentem jakiego się doczytałem to jakieś drobne niedogodności związane z podwoziem.
Dosiadam:
Cross:
Kawasaki KX 125 ccm
Honda CR 250 ccm
Yamaha Thundercat sprzedany
|~~|...Tomek CBR|~~| [*]
Cross:
Kawasaki KX 125 ccm
Honda CR 250 ccm
Yamaha Thundercat sprzedany

|~~|...Tomek CBR|~~| [*]
-
Vercef - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 181
- Dołączył(a): 19/11/2005, 10:15
- Lokalizacja: Zielona Góra
SP-2 ma jeden z najlepszych jednolitrowych silników V-twin, jest mocny, silnik elastyczny, moto dobrze wyważony, problem to ponoć hamulce które w porównaniu do całokształtu Hondy wypadają słabo. Gdzie bym info nie szukał piszą, że bardzo fajny motocykl ale są niedociągnięcia i to przeszkadza, bo wystarczyło by pozmieniać pare drobiazgów i mógłby być naprawdę bardzo dobrą maszyną, a tak zawsze można się do czegoś doczepić. Jak dla mnie to ciężko coś komuś doradzić, może poszukaj ofert sprzedaży w Twoich okolicach na SP-2 i SP-1 i przejedz się tam. Wytestuj, obadaj temat, popytaj coś. Jak jakieś rozeznanie zrobisz, teścik mały to zawsze coś się dowiesz, charakterystykę silnika i jakieś tam drobiazgi które mogą Tobie coś pomóc. To tyle ode mnie co bym zaproponował, tak wygląda moja propozycja, powodzenia w wyborze i trzymam kciuki 

Dosiadam:
Cross:
Kawasaki KX 125 ccm
Honda CR 250 ccm
Yamaha Thundercat sprzedany
|~~|...Tomek CBR|~~| [*]
Cross:
Kawasaki KX 125 ccm
Honda CR 250 ccm
Yamaha Thundercat sprzedany

|~~|...Tomek CBR|~~| [*]
-
Vercef - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 181
- Dołączył(a): 19/11/2005, 10:15
- Lokalizacja: Zielona Góra
SP1
Witam! VTR SP1 - niesamowity motocykl, bardzo gorąco polecam, sama mam przyjemnosc nim śmigac i naprawde jest super, niesamowity moment obrotowy juz w dolnym zakresie, hamulce bajeczka, jedynie pozycja nieco męcząca ale czego sie nie robi dla tak przepięknego dźwięku i wyglądu
POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Asia 

- Asiavtr
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 29/12/2005, 23:54
jeden z lepszych twinów. wszystko dopracowane. przednie koło Ci niepotrzebne
. jeden minus - spory apetyt na paliwko no ale to w końcu 1000ccm 


- radekgsxr600
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 27/12/2005, 20:19
- Lokalizacja: Manieczki
radekgsxr600 napisał(a):jeden z lepszych twinów. wszystko dopracowane. przednie koło Ci niepotrzebne. jeden minus - spory apetyt na paliwko no ale to w końcu 1000ccm
spory apetyt?? Ja mam 1000 F i "kilerem" nie jestem a moja efka potrafiła 16/100 skotłować


FJ 1200/ VTR 1000F
- MadMax
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 6/12/2005, 13:09
- Lokalizacja: Warszawa
no widzisz i tu się mocno nie zrozumieliśmy.
Z rzeźnikiem nie mam również nic wspólnego. Taka akcja miała miejsce po tym jak kupiłem moto (od niemca). Po mieście nie wychodząc z 7 000 obrotów po mieście normalnie paliła 10. Dałem do znajomego bo uważałem, że to nie możliwe. Po oględzinach stwiersdził, że moto jest ustawione max rewela i jedno co może zrobić to dłubnąć dysze na inne. Nie wiem czy tam były oryginały czy ktoś w rajchu dłubał ale po tej operacji moto co prawda straciło na wigorze ale za to śmigam jak wiaterek
i 7,5/100 schodzi.
P.S.
Fakt tą moją historię mogłem załączyć na początku wypowiedzi ale i tak zastanowięsię nad tym "debilem"
Z rzeźnikiem nie mam również nic wspólnego. Taka akcja miała miejsce po tym jak kupiłem moto (od niemca). Po mieście nie wychodząc z 7 000 obrotów po mieście normalnie paliła 10. Dałem do znajomego bo uważałem, że to nie możliwe. Po oględzinach stwiersdził, że moto jest ustawione max rewela i jedno co może zrobić to dłubnąć dysze na inne. Nie wiem czy tam były oryginały czy ktoś w rajchu dłubał ale po tej operacji moto co prawda straciło na wigorze ale za to śmigam jak wiaterek

P.S.
Fakt tą moją historię mogłem załączyć na początku wypowiedzi ale i tak zastanowięsię nad tym "debilem"
FJ 1200/ VTR 1000F
- MadMax
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 6/12/2005, 13:09
- Lokalizacja: Warszawa
Panowie nie wyzywajmy się od debili i to jeszcze w taki bezsensowny sposób. pali(ła) 16l to paliła(problem właściciela) ale to nie powód żeby kogoś wyzywać od debila 

- radekgsxr600
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 27/12/2005, 20:19
- Lokalizacja: Manieczki
a jaka jest różnica między sp1 a sp2 ??
PATRZ W LUSTERKA . SPRAWDŹ DWA RAZY
MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE!
MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE!
- cichymotocykle
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 13/4/2009, 11:01
- Lokalizacja: Åšroda Wlkp.
-
SQ - Mieszkaniec forum
- Posty: 1677
- Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
- Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka
Witam.
Czy ktoś może mi podpowiedzieć coś ciekawego o kolektorze do SP1 i SP2 będę
na dniach robił cały kolektor od podstaw na większych średnicach.
Tu zdjęcie mojego ostatniego + tłumik YOSHIMURA

Czy ktoś może mi podpowiedzieć coś ciekawego o kolektorze do SP1 i SP2 będę
na dniach robił cały kolektor od podstaw na większych średnicach.
Tu zdjęcie mojego ostatniego + tłumik YOSHIMURA

motocykl: KTM RC8R
-
joda - Świeżak
- Posty: 93
- Dołączył(a): 3/10/2007, 07:32
- Lokalizacja: Gdańsk
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości