Spadek kompresji
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Spadek kompresji
Witam,ostatnio jezdziłem moją Gilerą w terenie,troche ją pokatałem tzn tak jak zawsze i nagle jakby cos strzeliło z tłumika i mi zgasł dodam ze dzien wczesniej był regulowany gaznik,po tym jak zgasł to odpaliłem go(1 kop) i niby normalnie chodził ale bardzo stracił moc,nastepnie zaowazylem ze dziwnie lekko teraz kopka sie porusza i gdy odkrecilem swiece i trzymałem palca tam gdzie sie wkręca swiece to słabo tego palca wyciska tzn prawie wcale...
Co mogło byc przyczyną tak nagłego spadku kompresji? dodam ze ok 2 dni jezdzilem na rozregulowanym gazniku,tzn dusil sie na wolnych obrotach ale to sie stalo juz na wyregulowanym gazniku. Swieca ma kolor ''kawy z mlekiem''
Gaznik był tez czyszczony. Więc co moze byc przyczyną tak nagłego spadku kompresji? dodam ze przed tym zdarzeniem była ona bardzo dobra i ręką moto cięzko było odpalic a teraz nie musze duzo siły w to wkładac i był o wiele silniejszy.Zaden simmering raczej nie padł bo kopci tak jak zawsze a moto zimny odpala bez ssania za 1szym kopem nawet po 2 dniach.
Bardzo prosze o odpowiedzi i o pomoc
Spytam sie o jeszcze jedną rzecz dotycząca swiatła w moto,gdy jezdze na długich to swiecą mi sie i z przodu i z tyłu a na krótkich zadne sie nie swięca w czym wina? z tyłu zarówka nowa a z przodu jest jeszcze stara.. moze byc wina tego ze z przodu cos jest z zarówka? mi sie wydaje że niema to powiązania z tylnim swiatłem ale może wy bedzięcie wiedzieli
Pozdrawiam!
Co mogło byc przyczyną tak nagłego spadku kompresji? dodam ze ok 2 dni jezdzilem na rozregulowanym gazniku,tzn dusil sie na wolnych obrotach ale to sie stalo juz na wyregulowanym gazniku. Swieca ma kolor ''kawy z mlekiem''
Gaznik był tez czyszczony. Więc co moze byc przyczyną tak nagłego spadku kompresji? dodam ze przed tym zdarzeniem była ona bardzo dobra i ręką moto cięzko było odpalic a teraz nie musze duzo siły w to wkładac i był o wiele silniejszy.Zaden simmering raczej nie padł bo kopci tak jak zawsze a moto zimny odpala bez ssania za 1szym kopem nawet po 2 dniach.
Bardzo prosze o odpowiedzi i o pomoc
Spytam sie o jeszcze jedną rzecz dotycząca swiatła w moto,gdy jezdze na długich to swiecą mi sie i z przodu i z tyłu a na krótkich zadne sie nie swięca w czym wina? z tyłu zarówka nowa a z przodu jest jeszcze stara.. moze byc wina tego ze z przodu cos jest z zarówka? mi sie wydaje że niema to powiązania z tylnim swiatłem ale może wy bedzięcie wiedzieli
Pozdrawiam!
-
gba4 - Bywalec
- Posty: 543
- Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29
Jeżeli był strzał to mogl ci pojsc pierscien..i jest wtedy slabe cisnienie.Kolega tak mial w jakims moto ale dalo sie odpalic i jezdzic do czasu az sie przykleił to cylindra
Radzilbym zdjac głowice i sprawdzic

Kawasaki ZX636 02'
- adamuzz
- Świeżak
- Posty: 139
- Dołączył(a): 21/3/2007, 21:30
- Lokalizacja: Gdańsk
Tylko jeżeli pierscieni strzelił to chyba jest on dalej w cylindrze? ale nie słychac jakby cos tarło itp. chodzi tak jak wczesniej gdy bylo wszystko ok..a cylinder bede rozkładał niedlugo tzn mechanik to zrobi ale narazie chce sie dowiedziec co moze byc tego przyczyną..
-
gba4 - Bywalec
- Posty: 543
- Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości