Moto z USA
Posty: 88
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
w manualu to sobie czytaj dalej i pisz że usa są słabsze jednak w przypadku gsxr k6 k7 na hamowni bo to jest wiarygodne źródło mocy na kole wersja EUR ma 102KM a wersja 109KM mowa o 600 . tak samo jest z kawasaki zx-6r 2007:) pozdrawiam
- tra
- Świeżak
- Posty: 62
- Dołączył(a): 21/2/2006, 19:51
- Lokalizacja: Płock
tra napisał(a):w manualu to sobie czytaj dalej i pisz że usa są słabsze jednak w przypadku gsxr k6 k7 na hamowni bo to jest wiarygodne źródło mocy na kole wersja EUR ma 102KM a wersja 109KM mowa o 600 . tak samo jest z kawasaki zx-6r 2007:) pozdrawiam
Taaak, producent się nie zna i wprowadza w błąd podając dane wyssane z palca
- mgDTH
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 6/4/2008, 20:38
właśnie tak jak napisał Eneasz.
Takie prawdziwe hamownie silnikowe w polsce są w dwóch albo w trzech miejscach. Badanie pojazdu kosztuje koło 2 000 zł i z tego co pamiętam trwa dwa dni.
Pamiętajcie że w europie jak i usa sa inne normy czystości spalin, a przynajmniej sam sposób pomiaru znacznie się różni (ogólnie bardziej podoba mi się sposób amerykański chociaż jest bardziej skomplikowany). Dlatego też nie ma jak porównać tych dwóch norm czystości spalin, a drobne róznice mocy mogą właśnie nimi być spowodowane.
Nie chciałbym mówić o sposobach pomiaru mocy w europie i usa, bo nie wiem czy to się jakoś różni, chociaz logicznie na to patrząc nie powinno się różnić.
Tak przy okazji od tego roku nowe pojazdy będzie obowiązywać norma euro V ciekawie jak producenci sobie poradzą z utrzymaniem tej samej mocy w silnikach.
Takie prawdziwe hamownie silnikowe w polsce są w dwóch albo w trzech miejscach. Badanie pojazdu kosztuje koło 2 000 zł i z tego co pamiętam trwa dwa dni.
Pamiętajcie że w europie jak i usa sa inne normy czystości spalin, a przynajmniej sam sposób pomiaru znacznie się różni (ogólnie bardziej podoba mi się sposób amerykański chociaż jest bardziej skomplikowany). Dlatego też nie ma jak porównać tych dwóch norm czystości spalin, a drobne róznice mocy mogą właśnie nimi być spowodowane.
Nie chciałbym mówić o sposobach pomiaru mocy w europie i usa, bo nie wiem czy to się jakoś różni, chociaz logicznie na to patrząc nie powinno się różnić.
Tak przy okazji od tego roku nowe pojazdy będzie obowiązywać norma euro V ciekawie jak producenci sobie poradzą z utrzymaniem tej samej mocy w silnikach.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
No dobra, odczyty z hamowni zawsze obarczone sa bledem, dlatego warto sprawdzac zmiany w mozliwosciach silnika po zrobieniu jakichs przerobek na tej samej hamowni na ktorej sprawdzalo sie mozliwosci sprzetu przed przerobkami.
Wielkosci mocy i momentu max podawane przez japonskich producentow sa rowniez niemiarodajne i z reguly zawyzone + pierwsza partia sprzetow idacych na testy do gazet jest rowniez specjalnie przygotowana i lepiej jezdzaca niz produkcja z tasmy.
Czyli cala dyskusje mozna o kant tylka potluc bo spieranie sie o 2 KM, ktore sa lub ich nie ma wiele sensu tez nie ma.
Odczyty mocy "na kole" sa jedynymi prawdziwymi odczytami - to jest prawdziwa moc ktora sie ma do dyspozycji, ale oczywiscie producenci jej nie podaja, bo nie bylaby za dobrym paliwem do podjarania "catologue boys".
Pabillo wez sie nie przejmuj tymi roznicami, bo ani teraz ani za kilka lat nie radze ci zagladac w rejony gdzie twoje moto ma ponad 100KM, no chyba ze na torze
Adam M.
Wielkosci mocy i momentu max podawane przez japonskich producentow sa rowniez niemiarodajne i z reguly zawyzone + pierwsza partia sprzetow idacych na testy do gazet jest rowniez specjalnie przygotowana i lepiej jezdzaca niz produkcja z tasmy.
Czyli cala dyskusje mozna o kant tylka potluc bo spieranie sie o 2 KM, ktore sa lub ich nie ma wiele sensu tez nie ma.
Odczyty mocy "na kole" sa jedynymi prawdziwymi odczytami - to jest prawdziwa moc ktora sie ma do dyspozycji, ale oczywiscie producenci jej nie podaja, bo nie bylaby za dobrym paliwem do podjarania "catologue boys".
Pabillo wez sie nie przejmuj tymi roznicami, bo ani teraz ani za kilka lat nie radze ci zagladac w rejony gdzie twoje moto ma ponad 100KM, no chyba ze na torze
Adam M.
- Adam M.
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
-
Saimek - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 623
- Dołączył(a): 17/10/2006, 22:27
- Lokalizacja: Poznań
Po przeczytaniu kolejnych jego postów,dochodzę do wniosku że powienien zmienić nick na bzdurekkorzenna :D
-
icid - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
ja rodziny w USA nie mam ale znalazlem cos takiego http://moto.allegro.pl/item338691389_ho ... _2008.html i tu wedlug nich za 24tys zl ma sie motocykl z transportem , placi sie tylko 200zl za przelew, 500zl za odbior w gdyni , i za badanie techniczne .. i co za 26 tys ma sie motocykl ktory w PL kosztuje 40tys? gdzie jest haczyk ?:) ja sie nie orientuje w tym wiec pytam , no i plus te zmiany kierunków tak? na europejskie
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
- Flow
- Stały bywalec
- Posty: 1098
- Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50
Flow600RR napisał(a):ja rodziny w USA nie mam ale znalazlem cos takiego http://moto.allegro.pl/item338691389_ho ... _2008.html i tu wedlug nich za 24tys zl ma sie motocykl z transportem , placi sie tylko 200zl za przelew, 500zl za odbior w gdyni , i za badanie techniczne .. i co za 26 tys ma sie motocykl ktory w PL kosztuje 40tys? gdzie jest haczyk ?:) ja sie nie orientuje w tym wiec pytam , no i plus te zmiany kierunków tak? na europejskie
Ja mam r6 z USA. Musisz doliczyć jeszcze vat 22%(przez Niemcy 19%,ale dochodzi transport),cło 9% jak pamiętam. Prawdopodobnie będziesz musiał wymienić przednią lampę ,oczywiście przednie kierunki też (swiecą cały czas),przeglad teraz to około 150 chyba, tłumaczenia dokumnetów gdzieś razem 300zł .transport z gdyni do łodzi tez kosztuje. Tak było,może teraz coś sie zmieniło,ale chyba niewiele.także duzo zalezy od kwoty jaka bedzie widniała na fakturze.ponoć polscy celnicy sprawdzaja wartosć w specjalnej tabeli a nie z faktury.Ja miałem sprowadzany przez Niemcy i tam akurat cło i vat były od wartości na fakturze.Ponoć niemieccy celnicy wlaśnie patrza na fakturę nie na tabele.
to chyba wszystko.
- Rogaty79
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 5/1/2008, 20:14
- Lokalizacja: bydgoszcz
wczoraj byłem w PROFI w Lodzi i facet opowiadał jak chłopak ściagnal r6 nową z USa i po 8000 km silnik mu wybuchł i teraz stoi u nich i naprawiają ... przeciez motocykl to motocykl tak? nie ma chyba roznicy w silnikach EU od USA? czy poporstu chlop mial pecha?
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
- Flow
- Stały bywalec
- Posty: 1098
- Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50
Flow600RR napisał(a):wczoraj byłem w PROFI w Lodzi i facet opowiadał jak chłopak ściagnal r6 nową z USa i po 8000 km silnik mu wybuchł i teraz stoi u nich i naprawiają ... przeciez motocykl to motocykl tak? nie ma chyba roznicy w silnikach EU od USA? czy poporstu chlop mial pecha?
Kurcze zabobony jakieś Honda to Honda i nieważne czy kupiona w EU czy w USA, może różni się paroma detalami, ale napewno nie do tego stopnia, żeby silniki wybuchały LOL!!! Chłopak albo nie umiał jeździć, albo niedbał o moto.
Poprosyu HŁYT MARTEKINGOWY, żebyś u nich kupił a nie ściągał.
Po drugie tak na mój rozym Jakbym pracował w centrali hondy to na USA robił bym lepsze moto bo oni tam tych ADWOKATÓW mają i o byle główno do sądu skarżą Już widzę tą batalje jakby jakiemuś Hamerykańcowi silnik wybuchł, a jeszcze do tego coś by sobie zrobił (wypadek)!!!...
Eeee tam panie bzdury Ci mówią i tyle
Ps. Amerykańskie motory, rosyjskie motory wszystkie i tak MADE IN TAIWAN LOL
Fazer 600 - sprzedany.
GSX-R 750 K6 - już MAM
GSX-R 750 K6 - już MAM
-
Patryk_1979 - Świeżak
- Posty: 114
- Dołączył(a): 25/4/2007, 12:47
- Lokalizacja: Ciechanów
niby ta tylko ja wcale nie mialem u nich kupowac moto ale okej a poza tym r6 to nie honda tylko yama wiesz jakby nie umial jezdzic to na r6 by sie zabil po 3 zakretach . ... chyba ze przez 8000km jechal po prostej ..
ścigacz to portal dla gimnazjalistów chcących R1 na pierwszy motocykl oraz dla pseudo speców którzy mogą im w tym wyborze pomóc.
- Flow
- Stały bywalec
- Posty: 1098
- Dołączył(a): 18/9/2007, 17:50
Flow600RR napisał(a):niby ta tylko ja wcale nie mialem u nich kupowac moto ale okej a poza tym r6 to nie honda tylko yama wiesz jakby nie umial jezdzic to na r6 by sie zabil po 3 zakretach . ... chyba ze przez 8000km jechal po prostej ..
Yamaha ok (chodziło Mi o to, że niema różnicy jakościowej, międy UE a USA, róznice mogą być kosmetyczne)
I nie chodziło, mnie o to, że nie umie jeździć w sęsie, że źle jeździł, tylko nieumiejętnie, tzn na gumie i niebyło smarowania, albo oleju nie zmieniał, albo....
o tego typo rzeczy
Fazer 600 - sprzedany.
GSX-R 750 K6 - już MAM
GSX-R 750 K6 - już MAM
-
Patryk_1979 - Świeżak
- Posty: 114
- Dołączył(a): 25/4/2007, 12:47
- Lokalizacja: Ciechanów
Witam ja sprowadziłem Suzuki Gsxra 750 2007 rok, wszystko było wporządku, ale pewnego razu zaczołem sobie nim gazować jak stal w miejscu, noi doprowadziłem go do takiej temperatury, ze az sie wentylatory włączyły i nagle patrze, ze płyn z chłodnicy leci. Oczywiście zdiolem prawa stronę. Okazało sie, ze płyn leci z pod korka, który zamyka chłodnice, a na tym korku była naklejona jakaś naklejka, która zerwałem, żeby działało odpowietrzenie.Następnie odkręciłem korek i zobaczyłem ze jest przelew do zbiorniczka wyrównawczego i dziwiłem sie dlaczego on nie działa. Jak sie okazało korek od zbiorniczka wyrównawczego był za duży i zatykał przelew z chłodnicy. Skróciłem ten korek i teraz wszystko działa jak należy. Pewnie była to jakaś niedoróbka wiec wszyscy co macie gsxr750 sprawdźcie sobie czy tez nie macie aby za długiego korka.
- koci4
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 23/10/2007, 09:59
Posty: 88
• Strona 3 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 57 gości