Zobacz wÄ…tek - Bandit pali na 3 gary
NAS Analytics TAG

Bandit pali na 3 gary

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Bandit pali na 3 gary

Postprzez gingers » 20/3/2008, 15:54

Witam. Chyba moj pierwszy poscik..
Wiec od poczatku mam na imie Michal od jakeigos miesiaca jestem posiadaczem Bandita 600 z 96 r
No i mam z nim problemik, pali tylko na 3 cylindry
Po zakupie wymienilm olej, swiece i zrobilem synchronizacje gaznikow
Po przejechaniu jakichs 50 km zaczol pracowac na 2 gary zostawilem go na nocke na drugi dzien mocno przepalilem zaczol normalnie chodzic. nastepna proba ujezdzania i efekt podobny tzn pracuje tylko 3 gary i tak mu juz do tej pory zostalo, probowalem zmieniac swiece, fajki miejscami - bez efektu.. i teraz pytanko po przeczytaniu wszysktuiego co tylko znalazlem na ten temat jako laik rozumie ze cos nie tak musi byc z gaznikami i trza by bylo je przeczyscic, tylko teraz jesli je ozbiore to czy bedize trzeba je od nowa synchronizowac??
a moze cos innego jest przyczyna takeigo stanu rzeczy...?

Pozdrawiam
gingers
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 18/1/2008, 11:09
Lokalizacja: Krakow


Postprzez mlody-pawel » 20/3/2008, 16:01

Bandity są wrażliwe na wilgoć. Zauważ ze motocykl ma juz 12lat. Moze przewody w. napięcia już sa do wymiany?
Sprzedam Suzuki Bandit 600S 2003
Avatar użytkownika
mlody-pawel
Świeżak
 
Posty: 343
Dołączył(a): 20/9/2007, 14:51
Lokalizacja: Kraków


Postprzez skwy » 22/3/2008, 14:20

Dobrze by było się przyjrzeć z bliska całemu motocyklowi.
Mam kumpla który w rocznym pojeździe Bandit 1200 zardzewiał zbiornik i gaźniki były zawalone rudym nalotem,Moto chodziło jak chciało.Po wymianie zbiornika czyszceniu gaźników i ustawieniu jest jak powinno być.
W twoim przypadku na początek wyczyścił bym gaźniki,sprawdziłbym przepustowość dysz i kanałów paliwowych.
Przedmówcy już pisali o instalacji zapłonowej wrto bliżej jej sie przyjrzeć.
Sprzwdziłbym zaworki czy z nimi jest wszystko ok.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez thor » 22/3/2008, 19:36

j.w

a jak to nie pomoże to ponownie świece. Wymień wszystkie na nowe i PRZEPAL JE, motocykl musi pracować min 15min (krótka przejażdżka )

pewnie wymieniłeś świece , odpaliłeś fure i zgasiłeś? i szlag świece trafił :wink:
jest:
XR 200 R 83r
motocykl x
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r :)
Avatar użytkownika
thor
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 8/8/2006, 14:54
Lokalizacja: Wójtowo

Postprzez Meciek » 22/3/2008, 20:51

można też spróbować podgrzać świece nad kuchenką gazową , podobno ten sposób działa.
Ostatnio edytowano 22/3/2008, 22:31 przez Meciek, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez sonthin » 22/3/2008, 22:04

Proponuję wymontować bak, wylać benzynę i przy okazji wylewania paliwa przecedzić je przez sito z watą i zobaczysz czy to brudy z dna załatwiły Ci gaźniki. Inny powód to wilgoć, jeśli jeździłeś w deszcz to mogły zawilgnąć przewody, wprowadź moto do ciepłego garażu i wymień świece na nowe. Ile ma przebiegu Twoje moto???
Avatar użytkownika
sonthin
Świeżak
 
Posty: 124
Dołączył(a): 21/5/2007, 18:23
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Postprzez gingers » 23/3/2008, 01:22

Przebieg cos kolo 28 tys mil
SWiece sa napewno dobre po zamienilme je miejscami i dalej nie chodzi na ten sam, wilgoc tez raczej odpada stoi w cieplym garazu.....
gingers
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 18/1/2008, 11:09
Lokalizacja: Krakow

Postprzez thor » 23/3/2008, 09:41

Sprawdź przewody wys napięcia. Pozamieniaj miejscami , szukaj przyczyny w zaśniedziałych przewodach od cewki itd idąc do świec :wink:
jest:
XR 200 R 83r
motocykl x
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r :)
Avatar użytkownika
thor
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 8/8/2006, 14:54
Lokalizacja: Wójtowo

Postprzez sonthin » 23/3/2008, 12:57

Na przewodach, które idą do świec są małe naklejki z numerami, sprawdź czy nie pozamieniałeś na odwrót, juz nie pamiętam, ale chyba od lewej musi się zaczynać 1, później 2,3,4. Ja kiedyś jak zalałem moto drugi dzien po zakupie też Bandit 600N 97 rok, to po odkręceniu świec, żeby paliwo odparowało, później pozamieniałem przewody , źle włożyłem 3 z 4 na odwrót, ale wtedy nieodpalił w ogóle i nie sądzę, żeby u ciebie też odpalił, jak zamienisz chociaż jeden przewód, poprostu by Ci nie odpalił w ogole.
Avatar użytkownika
sonthin
Świeżak
 
Posty: 124
Dołączył(a): 21/5/2007, 18:23
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Postprzez Adam M. » 23/3/2008, 19:46

Sprawdz luzy zaworowe cylindra, ktory nie pali, specjalnie jezeli kolejnosc przewodow jest wlasciwa.
Jesli luz zaworowy jest dobry to masz zapchany uklad wolnych obrotow gaznika tego nie palacego cylindra.

Adam M.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez gingers » 25/3/2008, 12:07

no wiec tak jak mowilem z kablami wszystko w porzadku...
zaczolem dlubac troche przy nim, odkrecilme bak. raczej czysto bez syfow... chcialem rozkrecic gazniki ale stwierdzilem ze troche duzo roboty i moge sobie nii poradzic z tym, wiec rozkrcilem tylko ten nie palacy.. odkrecilme gorna pokrywe, wyciagnolem igliczke i przeczyscilem. mialem problme z ponownym zlaozeniem takiej gumowej uszczelki(nie wiem jak sie to nazywa), mysle ze niedokladnie to zalozylme ale co najwazniejsze zagral na wszystkei 4 gary , z tym ze jet teraz strasznie mulasty reaguje z opoznieniem na manetke gazu nie ciagnie od dolu tak jak powinien, co moze byc przyczyna tego?? czy to ze zle zalozylem ta gumowa uszczelke, membrame nie wiem jak to nazwac? czy moze potrzebna synhronizacja gaznikow, lewego powietrza raczej niegdzie nie bierze.....
Ostatnio edytowano 25/3/2008, 12:19 przez gingers, łącznie edytowano 1 raz
gingers
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 18/1/2008, 11:09
Lokalizacja: Krakow

Postprzez skwy » 26/3/2008, 07:52

Nie rozumiem takich ludzi. :!:
To po co grzebać jak się nie wie co i jak.
Przypuszczam że nie masz zielonego pojęcia o motocyklu(może tylko tyle że ma dwa koła i silnik i potrafisz utrzymać równowagę).
Czy nie lepiej jest powierzyć motocykl sprawdzonemu serwisowi?
Oni zrobią jak należy a ty będziesz zadowolony że motocykl jeździ bezbłędnie. :wink:
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez gingers » 26/3/2008, 10:11

to nie jest odpowiedz na moje pytanie i w zaden sposob nie pomaga...
Pozdrawiam
gingers
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 18/1/2008, 11:09
Lokalizacja: Krakow



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości




na górê