Różnice w kierownicach
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Różnice w kierownicach
Cześć
Mam takie pytanie do ludzi którzy jeździli na motocyklach z różnymi kierownicami, najbardziej interesowało by mnie w Hornecie. Mianowicie, czy możecie mi powiedzieć w praktyce jak duża jest różnica w kierownicach: standarowej, łamanej, i tej troche szerszej standartowej. Chodzi mi głównie o pozycje, jej wygode i łatwość manewrowania. Prosiłbym o wypowiedź ludzi, którzy mieli okazje jechać na tych i tych bo w teorii to ja już chyba wiem wszystko i chciałbym dowiedzieć się co sami sądzą, ale w praktyce. Która według Was jest najlepsza, odczucia itp.
Pozdro
Mam takie pytanie do ludzi którzy jeździli na motocyklach z różnymi kierownicami, najbardziej interesowało by mnie w Hornecie. Mianowicie, czy możecie mi powiedzieć w praktyce jak duża jest różnica w kierownicach: standarowej, łamanej, i tej troche szerszej standartowej. Chodzi mi głównie o pozycje, jej wygode i łatwość manewrowania. Prosiłbym o wypowiedź ludzi, którzy mieli okazje jechać na tych i tych bo w teorii to ja już chyba wiem wszystko i chciałbym dowiedzieć się co sami sądzą, ale w praktyce. Która według Was jest najlepsza, odczucia itp.
Pozdro
Kawasaki ER5 2005
-
Traperoso - Mieszkaniec forum
- Posty: 1645
- Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
- Lokalizacja: Szczecin
Ja sie przykleje a moje pytanie to czy w Suzuki GSX 600F Jajku mozna zmienic kierownice ? na odrobine wyzsza? czy mocowania na to nie pozwalaja ? bo przy dluzszej jezdzie plecy zaczynaja bolec, da sie jakas turystyczna kierownice kupic?
- MIG
- Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 23/10/2007, 09:46
- Lokalizacja: Kraków
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości