KTM 125
Posty: 47
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Olej do mieszanki:
Najlepszy full synstetyk. Proponuję Motorexa, albo Castrola 2T. Są to specjalne oleje do mieszanki. Kupisz w każdym sklepie z częściami motocyklowymi, ale nie słuchaj "yntelygentnych" sprzedawców. Kup po prostu full syntetyk dobrej firmy. 1L kosztuje od 35-50zł.
Stosunek to 1:40, 1:35. W tym przypadku oczywiście 1 to olej, a reszta to paliwo. Czyli na litr oleju 40 litrów paliwa. Łatwo wyliczyć ile mililitrów oleju potrzeba na litr paliwa. Takich mieszanek się trzymaj i nie słuchaj bzdur jakie czasami piszą. 1:40 to taka najbezpieczniejsza.
Co do licznika to nie wiem, bo nie mam
. Olej do skrzyni w 2T to z tego co pamiętam to dobry mineralny, ale kurde, nie jestem pewien.
Ciepłotę świecy sprawdzisz w sklepie - mówisz model i rok, to Ci dobiorą. Kupuj najlepiej NGK.
Najlepszy full synstetyk. Proponuję Motorexa, albo Castrola 2T. Są to specjalne oleje do mieszanki. Kupisz w każdym sklepie z częściami motocyklowymi, ale nie słuchaj "yntelygentnych" sprzedawców. Kup po prostu full syntetyk dobrej firmy. 1L kosztuje od 35-50zł.
Stosunek to 1:40, 1:35. W tym przypadku oczywiście 1 to olej, a reszta to paliwo. Czyli na litr oleju 40 litrów paliwa. Łatwo wyliczyć ile mililitrów oleju potrzeba na litr paliwa. Takich mieszanek się trzymaj i nie słuchaj bzdur jakie czasami piszą. 1:40 to taka najbezpieczniejsza.
Co do licznika to nie wiem, bo nie mam

Ciepłotę świecy sprawdzisz w sklepie - mówisz model i rok, to Ci dobiorą. Kupuj najlepiej NGK.
-
Beavis - Moderator
- Posty: 960
- Dołączył(a): 5/8/2006, 20:37
- Lokalizacja: Słoneczne Aspen
Sorka, że pisze komuś w temacie ale w dziale o yamaszce dt 125 nikt nic nie odpisuje. Mam takie pytanie otóż niedawno sprawiłem sobie yamahę dt 125 tak o do pojeżdżenia po ścieżkach leśnych i teraz zajrzałem do dozownika oleju i sie okazało, że był wlany mixol. Czy mam go zlać i wlać takiego oleju jak mam w moim kx-ie?? Kolega mi powiedział żebym nic nie zlewał bo oleje typu castrol 2t racing rozpuszczą nagar który stworzył mixol i taka wymiana może spowodować zatarcie silnika. Proszę o odpowiedź
Motocross q r w a rządzi!! 

-
arudni - Świeżak
- Posty: 267
- Dołączył(a): 12/4/2008, 20:03
- Lokalizacja: Z nikąd
Nie bede robil nowego tematu - pytanie odnosnie filtra powietrza przy ktmie exc 125: Mam dosc mocno zabrudzony filtr powietrza i zastanawialem sie nad wymiana , ale przyszlo mi na glowe tez czyszczenie - widzialem keidys takie specjalne srodki do czyszczenia filtrow powietrza - co o tym powiecie ? Zdaje egzamin ? Czy lepiej kupic od razu nowy bo to nie ma sensu ? Prosze o rady z uwzglednieniem tego , ze wolalbym nie tracic kasy na nowy filtr...
- Markos44
- Świeżak
- Posty: 46
- Dołączył(a): 9/3/2008, 16:20
Filtr czyści się co każdą jazdę w terenie. Czyścisz zwykłą benzyną a jak Ci szkoda to pierzesz w proszku do prania a następnie nasączasz środkiem do filtrów i jest elegancko wymyty z syfu i prawidłowo nasączony. Ja wymieniam filtr na nowy co sezon a czyszczę po każdej jeździe w terenie.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Ja czyszcze benzyną, odkurzaczem
i sprężonym powietrzem ...
nie no proszek do prania to chyba nie najlepsze rozwiązanie
Ps. Ale jak masz jakiś stary i bardzo zasyfiony to kup już lepiej nowy, 40 zł to nie są ogromne pieniądze

nie no proszek do prania to chyba nie najlepsze rozwiązanie

Ps. Ale jak masz jakiś stary i bardzo zasyfiony to kup już lepiej nowy, 40 zł to nie są ogromne pieniądze

sprzedam :
- Sony Ericson P99i (700pln)
- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)

- Sony Ericson P99i (700pln)

- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)
-
bastus - Bywalec
- Posty: 827
- Dołączył(a): 5/10/2007, 20:23
- Lokalizacja: Wrocław
bastus napisał(a):Ja czyszcze benzyną, odkurzaczemi sprężonym powietrzem ...
nie no proszek do prania to chyba nie najlepsze rozwiązanie
Ps. Ale jak masz jakiś stary i bardzo zasyfiony to kup już lepiej nowy, 40 zł to nie są ogromne pieniądze
Proszek do prania jest dobrym rozwiązaniem bo w ciepłej wodzie jak się rozpuści do końca to dobrze rozpuszcza smary i różne tego typu tłuste brudy (woda musi być ciepła) a chodzi właśnie o to żeby usunąć ten tłusty syf z filtra i prawidłowo go nasączyć. Jeszcze chyba płyn do mycia naczyń się nadaje.
Jeśli uważasz że nie jest to dobre rozwiązanie to przedstaw argumenty czemu

,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
yyyy, jak np. zostanie troche tego proszku na filtrze to lipa ...
niewiem musze sprubować, teraz nowy filtr kupuje to stary wypiore w proszku ...
niewiem musze sprubować, teraz nowy filtr kupuje to stary wypiore w proszku ...
sprzedam :
- Sony Ericson P99i (700pln)
- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)

- Sony Ericson P99i (700pln)

- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)
-
bastus - Bywalec
- Posty: 827
- Dołączył(a): 5/10/2007, 20:23
- Lokalizacja: Wrocław
Tylko nie w pralce 

Husqvarna WR

motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
-
panzernacker - Bywalec
- Posty: 539
- Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34
bastus napisał(a):yyyy, jak np. zostanie troche tego proszku na filtrze to lipa ...
niewiem musze sprubować, teraz nowy filtr kupuje to stary wypiore w proszku ...
Trzeba dobrze wypłukać i będzie git.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Beavis napisał(a):Olej do mieszanki:
Stosunek to 1:40, 1:35. W tym przypadku oczywiście 1 to olej, a reszta to paliwo. Czyli na litr oleju 40 litrów paliwa. Łatwo wyliczyć ile mililitrów oleju potrzeba na litr paliwa. Takich mieszanek się trzymaj i nie słuchaj bzdur jakie czasami piszą. 1:40 to taka najbezpieczniejsza.
Przez przypadek dorwałem ten topic szukając na google zupełnie innego info.
Z całym szacunkiem, Beavis, skoro jesteś moderatorem tutaj to zakładam, że posiadasz sporą wiedzę w tych kwestiach.
Ale jeśli chodzi o mieszankę do KTM EXC 125 to piszesz bzdury.
1:35 - 1:40 ?
Chyba tylko w SX, YZ itd.
W EXC jest 1:60.
Sam kiedyś na początku smarowałem 1:40 bo mi tak "doradzono".
Efekt?
Po 2 bakach silnik się dusił a po 4 nie chciał jeździć normalnie.
Efekt?
Zapchany wydech olejem itd
Powtarzam, do EXC 125 jest proporcja 1:60!.
Dowód?
http://www.ktm.com/125-EXC-EXC-Sixdays.35.24.html?&detailview=2&cHash=da62385a81 (otwórz link)
- Vaster
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 29/9/2007, 19:35
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Posty: 47
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości