jak kupic dobry motocykl? jak rozpoznac wady?na co zwrocic u
Posty: 7
• Strona 1 z 1
jak kupic dobry motocykl? jak rozpoznac wady?na co zwrocic u
Witajcie.Przymierzam sie juz na bardzo powaznie do kupna motoru ale nie moge znalesc w internecie poradnika jak kupic dobry uzywany motor.Chodzi mi o to na co nalezy zwrocic uwage przy kupnie zeby nie kupic trupa.Duzo motorow jest z rocznika 92-95 czy taki sprzet jest bezpieczny i czy mozna uwierzyc ze jest w stanie bardzo dobrym jak ma 15lat?.Czy mozecie napisac na co zawsze zwracacie uwage przy kupnie motoru zeby ocenic czy silnik nie jest zajechany czy elementy nie sa przejechane i czy przebieg jest orginalny??.Dzieki i pozdrawiam
-
butcho - Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 19/1/2008, 14:03
- Lokalizacja: dolnoslaskie
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Oczywiscie ze motocykl 15 letni może byc w dobrym stanie.Ale nie ma na co liczyc ze nie bedzie trzeba przy nim dokonywac drobnych napraw . no i przebieg nie licz że taki motor bedzie miał 20 tys km przebiegu .
Liczy sie stan motocykla , jeśli moto jest w dobrym stanie nie ma sie co bać motocylki z tych roczników .
Liczy sie stan motocykla , jeśli moto jest w dobrym stanie nie ma sie co bać motocylki z tych roczników .
był suzuki bandit 600n będzie ......
-
dambandit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
Jak nie jesteś naprawde oklepany w temacie to nie rzucaj sie na samodzielne kupowanie, bo handlarze żyją z maskowania wszelakich możliwych wad i jeśli nie znasz sie naprawde dobrze to wszystko będzie wyglądało dla ciebie na nówke z fabryki. Widziałem już motocykl naprawiony po naprawde mocnym wypadku i wyglądał jak z salonu a rama zespawana była z elemętów powycinanych z 3 uszkodzonych ram.
-
icid - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
tak jak napisał Łukasz007 najlepiej weź ze sobą mechanika, lub kogoś kto się na tym zna, po kupnie takiego motorka przygotuj się na mały remont, czyszczenie, malowanie, wymiana płynów itp.
Życie jest po to by śmigać na moto!
Honda CM 400
HONDA VFR 750F (aktualnie)
RC24 & RC36
Honda CM 400
HONDA VFR 750F (aktualnie)
RC24 & RC36
-
inzynier - Świeżak
- Posty: 385
- Dołączył(a): 20/12/2006, 17:15
- Lokalizacja: Dębica
Witam. Nie chcialem zakladac nowego tematu, bo i tak jest ich sporo wiec pozwolilem sobie odświeżyc stary.
Przymierzam sie kupic motocykl. Ogladalem Yamahę xj 600 z 98r. Motor w idealnym stanie. wyglada jakby nie byl urzywany. Nic nie powycierane. Ani podnóżki ani manetki ani siedzenie. Delikatne slady od klucza na śrubach glowicy. Tak pozatym na zadnej śrubie przy silniku nic. Zadnej sniedzi czy korozji.
Motocykl mial napewno malowany zbiornik paliwa ale nie wiadomo dlaczego. I musze przyznac ze jest to zrobione bardzo fachowo. Delikatne ryski na tlumiku i boku dżwigni hamulca nożnego mozliwe ze mala wywrotka spowodowala potrzebe malowania zbiornika.Na silniku i innych elementach nie ma rys.
Motocykl 5 dni w kraju, sprowadzony z wloch. Podobno maja tam dobry klimat przez co motorki nie rdzewieja i nie śniedzieją silniki.Stoi w porządnym salonie motocykli urzywanych.
Problem w tym, że wyglada tak idealnie ze az boje sie go kupic ze wzgledu na ukryte wady. Jest sposób zeby sprawdzic geometrię ramy na placu? Nie mozna nim zbyt daleko jeżdzic z braku oplat i przeglądu.
I co z przednim widelcem. Jesli lagi nie "patrza" równolegle to jaka jest maksymalna tego odchyłka? 1 mm? czy wcale? A moze mozna to skorygowac w prosty sposob i wcale nie jest to takie priorytetowe biorąc pod uwage stan reszty motoru.
Wszekie porady w kupnie tego motocykla lub pomoc w rezygnacji z niego
mile widziane.
Przymierzam sie kupic motocykl. Ogladalem Yamahę xj 600 z 98r. Motor w idealnym stanie. wyglada jakby nie byl urzywany. Nic nie powycierane. Ani podnóżki ani manetki ani siedzenie. Delikatne slady od klucza na śrubach glowicy. Tak pozatym na zadnej śrubie przy silniku nic. Zadnej sniedzi czy korozji.
Motocykl mial napewno malowany zbiornik paliwa ale nie wiadomo dlaczego. I musze przyznac ze jest to zrobione bardzo fachowo. Delikatne ryski na tlumiku i boku dżwigni hamulca nożnego mozliwe ze mala wywrotka spowodowala potrzebe malowania zbiornika.Na silniku i innych elementach nie ma rys.
Motocykl 5 dni w kraju, sprowadzony z wloch. Podobno maja tam dobry klimat przez co motorki nie rdzewieja i nie śniedzieją silniki.Stoi w porządnym salonie motocykli urzywanych.
Problem w tym, że wyglada tak idealnie ze az boje sie go kupic ze wzgledu na ukryte wady. Jest sposób zeby sprawdzic geometrię ramy na placu? Nie mozna nim zbyt daleko jeżdzic z braku oplat i przeglądu.
I co z przednim widelcem. Jesli lagi nie "patrza" równolegle to jaka jest maksymalna tego odchyłka? 1 mm? czy wcale? A moze mozna to skorygowac w prosty sposob i wcale nie jest to takie priorytetowe biorąc pod uwage stan reszty motoru.
Wszekie porady w kupnie tego motocykla lub pomoc w rezygnacji z niego

- gmol
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 23/3/2008, 12:43
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości