CBR 600 f2-problem...
Posty: 14
• Strona 1 z 1
CBR 600 f2-problem...
Witam. Opisze co siÄ™ dzieje?
Mam problem z pierwszym garem od prawej strony. Kilka dni temu kupiłem ten motocykl. Jak go zapalam chodzi na trzy gary rozgrzeje się i zaskakuje czwarty gar. Pomyślałem sobie - wynienie świecena nowe, co zrobiłem.
Wkręciłem wszystkie i zapalam - kręce, kręce i nic...Głupi nie włączyłem zapłonu...Poprawiłem błąd i zapaliła ale znów na 3 gary, rozgrzała się i zaskoczył 4... Co jest grane? Świeca padła, czy to może coś innego?
W jakim położenu musi być kranik(góra-środek-dół)? Może zalewam tą świece?
Mam problem z pierwszym garem od prawej strony. Kilka dni temu kupiłem ten motocykl. Jak go zapalam chodzi na trzy gary rozgrzeje się i zaskakuje czwarty gar. Pomyślałem sobie - wynienie świecena nowe, co zrobiłem.
Wkręciłem wszystkie i zapalam - kręce, kręce i nic...Głupi nie włączyłem zapłonu...Poprawiłem błąd i zapaliła ale znów na 3 gary, rozgrzała się i zaskoczył 4... Co jest grane? Świeca padła, czy to może coś innego?
W jakim położenu musi być kranik(góra-środek-dół)? Może zalewam tą świece?
- lorek100
- Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 2/3/2008, 10:34
raczej nie winilbym za to akumulatora, swiec czy przewodow wysokiego napiecia. Ktos na forum niedawno juz o to pytal. poszukaj, moze uda ci sie cos znalezc. Prawdopodnie uszkodzona moze byc ktoras z cewek.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
elcommendante napisał(a):raczej nie winilbym za to akumulatora, swiec czy przewodow wysokiego napiecia. Ktos na forum niedawno juz o to pytal. poszukaj, moze uda ci sie cos znalezc. Prawdopodnie uszkodzona moze byc ktoras z cewek.
Na cewki raczej bym nie postawił gdyż są dwie które zasilają cztery świece.
Gdyby padła jedna cewka to by nie palił na dwa gary.
Tak jak ktoś wcześniej napisał sprawdź zawory.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
obstawal bym przy malych luzach na zaworach, w miare nagrzewania silnika rosna luzy silnik dostaje kompresji i zaczyna dzialac normalnie.mysle ze sprawdzenie luzow to nie problem zajmie pare godzinek i sprawa moze sie rozwiazac i moze byc po problemie .pozdrawiam.
- jurekgpx
- Świeżak
- Posty: 81
- Dołączył(a): 9/3/2007, 19:33
- Lokalizacja: kwidzyn
jurekgpx napisał(a):obstawal bym przy malych luzach na zaworach, w miare nagrzewania silnika rosna luzy silnik dostaje kompresji i zaczyna dzialac normalnie.mysle ze sprawdzenie luzow to nie problem zajmie pare godzinek i sprawa moze sie rozwiazac i moze byc po problemie .pozdrawiam.
zajmie pare ladnych godzin. CBR f2 jest troche malo ciekawie rozwiazana kosntrukcyjnie i żeby dostać się do zaworów trzeba się sporo napocic. Komus kto tego jeszcze nigdy nie robil polecam serwis. Zaby dostac sie do pokrywyy trzeba rozebrac prawie pol motocykla - posciagac wiekszosc plastikow, pozniej sciagnac chlodnice i kilka innych rzeczy. Dostanie sie jeszcze do zaworow wydechowych jest dosc latwe, ale wkladanie szczelinomierza w ssace pod takim dziwnym katem sprawia nie lada problemy. Juz nie wspominam o wymianie plytek.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
oczywiscie, ze samo sie nie zrobi
po prostu chcialem tylko ostrzec, ze jest dosc skomplikowana sprawa i jezeli ktos tego nigdy nie robil to radze oddac motocykl do serwisu i poprosic o mozliwosc przygladania sie naprawie
po prostu chcialem tylko ostrzec, ze jest dosc skomplikowana sprawa i jezeli ktos tego nigdy nie robil to radze oddac motocykl do serwisu i poprosic o mozliwosc przygladania sie naprawie
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Co do kranika....
Pozycja "w dół" - otwarty przy pełnym stanie paliwa
Pozycja "w górę" - rezerwa
Pozycja "środek" - zamknięte
Być może jeden z gaźników wymaga regulacji, bądź naprawy. Może rzeczywiście zalewać świecę.
Pozycja "w dół" - otwarty przy pełnym stanie paliwa
Pozycja "w górę" - rezerwa
Pozycja "środek" - zamknięte
Być może jeden z gaźników wymaga regulacji, bądź naprawy. Może rzeczywiście zalewać świecę.
-
Krzycho-cbr - Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 15/7/2006, 14:51
- Lokalizacja: Wlkp - ok Kalisza
Ja mam pytanie odnoście f2, przy ilu jest odcięcie? Na biegu jałowym wiem że jest 13,5tyś, a np. jak jade na 2-ce do końca to przy 11,5tyś chwile jakby się zadławi i leci tak do 12,5. Dzisiaj jechałem to na 6-stce i 12,5tyś obrotów, cos około 215km/h i więcej nie chciała iść..
I jeszcze pytanie, jak się sprawdza olej, bagnet trzeba wkręcać żeby zobaczyć poziom oleju, czy tylko przyłożyć? No i jeszcze takie pytanie, czy jak przy szybciej jezdzie jak wrzucacie 2-ke to wam czasami nie wchodzi, tylko na luz? Wiem że moto ma swoje lata i może to być dlatego
Moto to F2 USA version
I jeszcze pytanie, jak się sprawdza olej, bagnet trzeba wkręcać żeby zobaczyć poziom oleju, czy tylko przyłożyć? No i jeszcze takie pytanie, czy jak przy szybciej jezdzie jak wrzucacie 2-ke to wam czasami nie wchodzi, tylko na luz? Wiem że moto ma swoje lata i może to być dlatego

Honda CBR 600 F2
- kamch
- Świeżak
- Posty: 48
- Dołączył(a): 26/11/2007, 23:56
Bagnet wystarczy wlozyc, zeby sprawdzic stan oleju.
W przypadku juz nieco zuzytych skrzyni biegow (m.in. efekt jazdy na gumie) w F2, przy wyzszych obrotach pojawia sie tego typu problem i ja takze sie z nim borykam. Trzeba zmieniac bieg zdecydowanie i przy mozliwie niskich obrotach.
CBR F2 USA version - znaczy sie CBR California
W przypadku juz nieco zuzytych skrzyni biegow (m.in. efekt jazdy na gumie) w F2, przy wyzszych obrotach pojawia sie tego typu problem i ja takze sie z nim borykam. Trzeba zmieniac bieg zdecydowanie i przy mozliwie niskich obrotach.
CBR F2 USA version - znaczy sie CBR California
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości