Zobacz wątek - <i>[MV Agusta]</i> MV Agusta F4 RR 312 1078
NAS Analytics TAG

[MV Agusta] MV Agusta F4 RR 312 1078

Komentarze użytkowników
_________

[MV Agusta] MV Agusta F4 RR 312 1078

Postprzez Ścigacz » 1/3/2008, 22:00

Dyskusja na temat: MV Agusta F4 RR 312 1078
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
MV Agusta F4 RR 312 1078
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 1/3/2008, 22:00

Wybitnym gamoniem musiał być ten, kto pisał komentarz do tej marki motocykla ze względu na to, że kolor niebieski nie dla wszystkich jest tandetny - o gustach się nie dyskutuje a po drugie niczego sobie tym pociskiem nie zamierzam przedłużać (rozważam zakup-być może niebieskiego) dla autora marudnych narzekań na ten model zapewne wszystkie samochody Ferrari powinny być czerwone do końca świata i w takiej cenie by nie musiał się złościć, że on go nigdy nie będzie mógł kupić. <br><hr>rozzłoszczony
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 20/9/2008, 22:25

Autor tego artykułu prawdopodobnie nigdy nie miał okazji prowadzić MV agusty i wszystko co napisał jest totalną bzdurą , pracuję w firmie gdzie mam okazje nacodzień jeździć motocyklami MV jak i Japońskimi i muszę się przyznać że MV jest warta każdego centa , elementy z najwyższej półki , wszystko przemyślane i dopracowane. Wadą jest to iż serwis nie należy do najtańszych a z awaryjnością jest w MV jest różnie , tutaj chylę czoła japończyką. Jest jedna zasada jak nie jeżdziłeś to się nie wypowiadaj.<br><hr>GF
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez andy7 » 21/9/2008, 09:22

Autirem tekstu, jest BABA, ( celowo pisze bana a nie kobieta ), nawet gey nie napisalby " przedluzeniem penisa ". - to raz.

Dwa, o gustach sie nie dyskutuje.

trzy Agusta pare razy probowala juz swoich sil w SBK ( ostatnio dwa lata temu - z Jörg'iem Täuchert'em ) nie zdolali osiagnac postawionego sobie celu, nawet nie ze wzgledu na pilota.

Cztery, Co z tego, ze model ma komponenty z najwyzszej polki wykonczenie na najwyzszym poziomie, jezeli lorbowody przebijaja bloki ( w dwoch konkretnych przypadkach )

Moze MV wziela by sie konkretnie za poprawienie silnika i jego bezawaryjnosci, co w przypadku Wlochow jest raczej ciezko, moze poza Moto Guzzi.

GF nie zawsze robi sie jazde probna, osobiscie dziele to na dwa, ba nawet na trzy czesci

1. Nie interesuje mnie zupelnie
2. Niechce stracic " szacunku" do firmy
3. Nie siadam, bo wiem, ze moge z niej nie zsiasc ( co w przypadku MV ze wzgledu na jakosc i pozycje ergonomiczna mi nie grozi ).

:wink:
andy7
Moderator
 
Posty: 3268
Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55

Postprzez Komentatorzy » 22/9/2008, 11:33

Komentatorzy napisał(a):Autirem tekstu, jest BABA, nawet gey nie napisalby " przedluzeniem penisa ". - to raz. Dwa, o gustach sie nie dyskutuje. trzy Agusta pare razy probowala juz swoich sil w SBK ( ostatnio dwa lata temu - z Jörg'iem Täuchert'em ) nie zdolali osiagnac postawionego sobie celu, nawet nie ze wzgledu na pilota. Cztery, Co z tego, ze model ma komponenty z najwyzszej polki wykonczenie na najwyzszym poziomie, jezeli lorbowody przebijaja bloki ( w dwoch konkretnych przypadkach ) Moze MV wziela by sie konkretnie za poprawienie silnika i jego bezawaryjnosci, co w przypadku Wlochow jest raczej ciezko, moze poza Moto Guzzi. <br><hr>andy7<br>
Co do awaryjności MV tak masz racje często spotykane są drobne usterki , stick coils itp. ale z przebijaniem korbowodami bloków to przesadziłeś pracuje od 5 lat w ASO MV , Moto Guzzi i innych włochów w europie zachodniej, i o przebiciu korbowodem bloku o pierwsze słydszę no chyba ze z silnika 1078 żeś wycisnął 250 HP, to nie ma cudów ze wszystko się może stac. Co do Moto Guzzi - napisałeś ze nie awaryjny - tyle problemów co z Moto guzzi to nie ma z żadnym motocyklem, niczym nie różni się od HD , no może ma lepsze hamulce.A co do SBK myslę ze problem nie leży w MV tylko w cenie tego motocykla 55000 Funtów za 1078CC , nie napawa optymizmem plus jeszcze wprowadzic własne korekty no to suma bedzie bardzo wysoka dlatego lepiej kupic japońską bazę za 8000 Funtów i wpakować jeszczcze kilkadziesiąt tyś Ł. i będziemy mieli podobny motocykl za mniejsze pieniądze. <br><hr>FG
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości




na gr