Zobacz wÄ…tek - smarowanie silnika bez dozownika, termostat.
NAS Analytics TAG

smarowanie silnika bez dozownika, termostat.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

smarowanie silnika bez dozownika, termostat.

Postprzez RS » 1/3/2008, 19:10

witam!
Posiadam aprilie RS z silnikiem am6. Odłączyłem dozownik dlatego ze boje się ze zatre silnik. w gaźniku jest cienka rurka którą dostaje się olej. Zdjąłem z niej wężyk, teraz leje mieszankę. Ta rurka ciągnie teraz powietrze, bo jak zatykam palcem to czuje jak zasysa. Co teraz zrobić? zatkać ją czy zostawic tak jak jest? i czy to nie szkodzi jesli jest tak jak teraz?

Mam jeszcze jeden problem. Strasznie sie ona grzeje, po 5 min chodzenia na wolnych obrotach jest około 105 stopni. wydaje mi sie ze jest to wina termostatu. Tylko ten termostat jest pod głowicą. Jak można popsuć termostat żeby przepuszczał płyn, ale nie ściągac głowicy?
PROSZE O POMOC
RS
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 1/3/2008, 18:47


Postprzez skwy » 1/3/2008, 20:06

Zatkaj czym prędzej tą rurkę przez którą jest doprowadzany olej z dozownika.Możesz zatrzeć silnik.

Wywal ten termostat bo grozi zatarciem silnika.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap


Postprzez RS » 1/3/2008, 20:11

napisałem "teraz leje mieszanke"
RS
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 1/3/2008, 18:47

Postprzez skwy » 1/3/2008, 20:15

Umiesz czytać?
Napisałem żebyś zatkał tą rurkę bo możesz zatrzeć silnik ale nie przez to że brak oleju tylko przez ubogą mieszankę w tej chwili twoje moto bierze lewe powietrze i grozi to przegrzaniem silnika a w konsekwencji zatarciem.
Jeśli nie rozumiesz procesów działających w silniku to po co tam łapy pchasz?
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez RS » 1/3/2008, 20:33

to może przez nie zatkanie tej rurki w gaźniku silnik nagrzewał się za mocno?
RS
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 1/3/2008, 18:47

Postprzez skwy » 1/3/2008, 20:36

Może tak być ale obstawiał bym termostat jak go wywalisz to silnik trochę wolniej dostaje temperatury ale nie uszkodzi się od wysokiej temperatury,
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez RS » 1/3/2008, 20:42

a jest jakiś sposób żeby nie odkręcać głowicy a unieszkodliwić termostat, zeby cały czas przepuszczał płyn?
RS
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 1/3/2008, 18:47

Postprzez skwy » 1/3/2008, 20:55

Raczej bez demontażu sie nie obejdzie
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez RS » 1/3/2008, 20:57

dzięki wielkie za pomoc

pozdrawiam
RS
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 1/3/2008, 18:47

Postprzez skwy » 1/3/2008, 22:04

bardzo proszÄ™ :)
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na górê