Hyosung GT 125 !!!
Posty: 41
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Zaczerpniete z innego forum
jako, ze jest to 125 - tka wiec chlopaki zmniejszyli dystans z 50 000 km do 12 500 km.
Krotko i bez bolu ale za to na temat.
3827 km - po awari lozyska korbowodu silnik naprawiono na gwarancji
5905 - wymieniono tylna tarcze hamulcowa.
6490 - zmieniono opony na BT 045
11 355 - wymieniono przednie i tylne klocki hamulcowe
11 501 wymieniono zestaw napedowy ( lancuch i zebatki )
ponizej 10 000 rpm nie dzieje sie nic. Na starcie z pod swiatel rowerzysci sa powaznymi konkurentami ( nalezy ich brac na serio i sie z nimi liczyc - bo moga byc nawet szybsi ). Nalezy bardzo uwazac aby przed dawaniem w palnik silnik osiagnal swoja odpowiednia temperature ( ze wzgladu na przykre konsekwencje ) po rozgrzaniu od 7000 rpm silnik nawet ochoczo sie wkreca. Czterotygodniowe oczekiwanie na czesci po awaki lozyska - cza cierpliwosc miec, he, he. Koszt samych czesci 450 € + roboocizna.
Oryginalne opony nalezy jak najszbciej wymienic na inne ( mowa o Shinko - maja zachowanie jakby byly z dreana ale za to po 6000 km nie mialy prawie sladu zuzycia buhahaha. )
Po zakonczeniu testu omawiano jeszcze przednie amortyzatory, w ktorych olej nadawal sie juz do wymiany, kanapa byla juz wysiedziana, uchwyt mocowania tlumika oberwany.
Spalanie 3,5 l/100 km dane techniczne kazdy znajdzie sobie sam.
Nie taki wiec zly jak go maluja.

jako, ze jest to 125 - tka wiec chlopaki zmniejszyli dystans z 50 000 km do 12 500 km.
Krotko i bez bolu ale za to na temat.
3827 km - po awari lozyska korbowodu silnik naprawiono na gwarancji
5905 - wymieniono tylna tarcze hamulcowa.
6490 - zmieniono opony na BT 045
11 355 - wymieniono przednie i tylne klocki hamulcowe
11 501 wymieniono zestaw napedowy ( lancuch i zebatki )
ponizej 10 000 rpm nie dzieje sie nic. Na starcie z pod swiatel rowerzysci sa powaznymi konkurentami ( nalezy ich brac na serio i sie z nimi liczyc - bo moga byc nawet szybsi ). Nalezy bardzo uwazac aby przed dawaniem w palnik silnik osiagnal swoja odpowiednia temperature ( ze wzgladu na przykre konsekwencje ) po rozgrzaniu od 7000 rpm silnik nawet ochoczo sie wkreca. Czterotygodniowe oczekiwanie na czesci po awaki lozyska - cza cierpliwosc miec, he, he. Koszt samych czesci 450 € + roboocizna.
Oryginalne opony nalezy jak najszbciej wymienic na inne ( mowa o Shinko - maja zachowanie jakby byly z dreana ale za to po 6000 km nie mialy prawie sladu zuzycia buhahaha. )
Po zakonczeniu testu omawiano jeszcze przednie amortyzatory, w ktorych olej nadawal sie juz do wymiany, kanapa byla juz wysiedziana, uchwyt mocowania tlumika oberwany.
Spalanie 3,5 l/100 km dane techniczne kazdy znajdzie sobie sam.
Nie taki wiec zly jak go maluja.

- andy7
- Moderator
- Posty: 3268
- Dołączył(a): 2/2/2008, 11:55
Posty: 41
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości