DT 80 nie pali po remoncie silnika
Posty: 13
• Strona 1 z 1
DT 80 nie pali po remoncie silnika
witam serdecznie, od kilku dni borykam sie z problemem w mojej DT mianowicie silnik po remoncie, wymieniony waół, łożyska, simeringi , nowy tłok, szlif , pierścionki, wyczyszczony gaznik , iskra taka ze mozna by las podpalic (regenerowałem cewke pod magnetem) a motocykl nie pali , nie wiem co jest, wykrecam świece a ona zalana, odkrecalem juz wydech i tez nie łapie nawet na pych, Meczanicznie wszystko wydaje sie ok , czy ktoś miał podobny problem? prosze o podpowiedz,
- datos
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 24/2/2008, 08:08
- Lokalizacja: Zawiercie
może coś nie tak z punktem zapłonu?
Nie wiem jak to wygląda w DT, ale jak masz iskrę i świeca jest mokra to sprawdź w jakim momencie położenia tłoka jest iskra..
Nie wiem jak to wygląda w DT, ale jak masz iskrę i świeca jest mokra to sprawdź w jakim momencie położenia tłoka jest iskra..
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
moze zalozyles tlok odwrotnie,a dobra masz swiece?iskra moze byc ale jak jest inna swieca niz podaje producent to takie rzeczy moga sie dziac,moze tez zimmering ci spadl,kup samostart na stacji benzynowej i sprubuj samostartem,my zesmy tak odpalali motocykl ktory nawet gaznikow nie mial 

xxxx
-
fajerstarter - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 358
- Dołączył(a): 19/6/2006, 18:43
- Lokalizacja: warszawa
fajerstarter napisał(a):kup samostart na stacji benzynowej i sprubuj samostartem,my zesmy tak odpalali motocykl ktory nawet gaznikow nie mial







lubie sobie zjechać z gixera^^.
-
motoman - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1288
- Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
- Lokalizacja: Wrocław
wszystko sie wydaje być oki, samo start sie nienadaje do tego silnika, iskra jest w gornym położeniu tłoka, zastanawia mnie jeszcze ta cewka pod magnetem czy nie ma przebicia, regenerowałem ją bo moto nie palił przed remontem silnika już (w rajdzie po lesie zaczol przerywać a potem zdechł na amen, po wymianie układu cdi zaczol palić ale na pych , zregenerowałem cewke i po tym zapalił , nie wkrecał sie na obroty wiece remiont silnika i teraz w ogole nie łapie, ręce opadaja
- datos
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 24/2/2008, 08:08
- Lokalizacja: Zawiercie
jak sie nie nadaje jak my zesmy wlasnie 2 suwa tak odpalali ze gaznika nie mial,wszstko odpali z samostarterem,wes go psiknij jak nie odpali tzn ze to elektryka i ze masz racje
xxxx
-
fajerstarter - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 358
- Dołączył(a): 19/6/2006, 18:43
- Lokalizacja: warszawa
nie mam pewności co do ustawienia zapłonu, regulacja jest minimalna, nie mam tez przyzadu do sprawdzenia tego domowym sposobem. Myslicie ze moto powinien trafic do wyspecjalizowanego warsztatu, i czy znacie taki w okolicach zawiercia ( broń boże martin-motocykle z Będzina)?
- datos
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 24/2/2008, 08:08
- Lokalizacja: Zawiercie
Musisz dokladnie wiedziec w ktorym punkcie jest zaplon tzn na ile mm przed GMP jest punkt zaplonu, jak ustawiasz go za wczesnie lub za puzno to raczej watpie zeby ci zapalil
.
Jezeli otwor do swiecy jest centralnie w glowicy to nie ma problemu z ustawieniem..
Adam M.

Jezeli otwor do swiecy jest centralnie w glowicy to nie ma problemu z ustawieniem..
Adam M.
- Adam M.
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości