Zobacz wÄ…tek - DT 80 nie pali po remoncie silnika
NAS Analytics TAG

DT 80 nie pali po remoncie silnika

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

DT 80 nie pali po remoncie silnika

Postprzez datos » 24/2/2008, 08:17

witam serdecznie, od kilku dni borykam sie z problemem w mojej DT mianowicie silnik po remoncie, wymieniony waół, łożyska, simeringi , nowy tłok, szlif , pierścionki, wyczyszczony gaznik , iskra taka ze mozna by las podpalic (regenerowałem cewke pod magnetem) a motocykl nie pali , nie wiem co jest, wykrecam świece a ona zalana, odkrecalem juz wydech i tez nie łapie nawet na pych, Meczanicznie wszystko wydaje sie ok , czy ktoś miał podobny problem? prosze o podpowiedz,
datos
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 24/2/2008, 08:08
Lokalizacja: Zawiercie


Postprzez Grzybu » 24/2/2008, 09:08

może coś nie tak z punktem zapłonu?
Nie wiem jak to wygląda w DT, ale jak masz iskrę i świeca jest mokra to sprawdź w jakim momencie położenia tłoka jest iskra..
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof


Postprzez fajerstarter » 24/2/2008, 09:17

moze zalozyles tlok odwrotnie,a dobra masz swiece?iskra moze byc ale jak jest inna swieca niz podaje producent to takie rzeczy moga sie dziac,moze tez zimmering ci spadl,kup samostart na stacji benzynowej i sprubuj samostartem,my zesmy tak odpalali motocykl ktory nawet gaznikow nie mial :D
xxxx
Avatar użytkownika
fajerstarter
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 358
Dołączył(a): 19/6/2006, 18:43
Lokalizacja: warszawa

Postprzez motoman » 24/2/2008, 10:32

fajerstarter napisał(a):kup samostart na stacji benzynowej i sprubuj samostartem,my zesmy tak odpalali motocykl ktory nawet gaznikow nie mial :D


:o -> :shock: -> :D -> :lol: -> :lol: -> :lol: ... już wiem skąd się wziął Twoj nick :D
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez datos » 24/2/2008, 10:36

wszystko sie wydaje być oki, samo start sie nienadaje do tego silnika, iskra jest w gornym położeniu tłoka, zastanawia mnie jeszcze ta cewka pod magnetem czy nie ma przebicia, regenerowałem ją bo moto nie palił przed remontem silnika już (w rajdzie po lesie zaczol przerywać a potem zdechł na amen, po wymianie układu cdi zaczol palić ale na pych , zregenerowałem cewke i po tym zapalił , nie wkrecał sie na obroty wiece remiont silnika i teraz w ogole nie łapie, ręce opadaja
datos
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 24/2/2008, 08:08
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez fajerstarter » 24/2/2008, 22:52

jak sie nie nadaje jak my zesmy wlasnie 2 suwa tak odpalali ze gaznika nie mial,wszstko odpali z samostarterem,wes go psiknij jak nie odpali tzn ze to elektryka i ze masz racje
xxxx
Avatar użytkownika
fajerstarter
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 358
Dołączył(a): 19/6/2006, 18:43
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Adam M. » 25/2/2008, 02:29

Zapalanie przy pomocy samostartu moze sie skonczyc skrzywieniem korbowodu.
Jestes pewien ze zaplon jest wlasciwie ustawiony ?
Okreslenie wystepowania iskry "w gornym polozeniu tloka" jest powiedzialbym mocno ogolnikowe :)

Adam M
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez datos » 25/2/2008, 08:03

nie mam pewności co do ustawienia zapłonu, regulacja jest minimalna, nie mam tez przyzadu do sprawdzenia tego domowym sposobem. Myslicie ze moto powinien trafic do wyspecjalizowanego warsztatu, i czy znacie taki w okolicach zawiercia ( broń boże martin-motocykle z Będzina)?
datos
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 24/2/2008, 08:08
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez beta_rr » 25/2/2008, 17:17

a sprezanie masz??

moze cos nie tak tlok zalozyles ni tez mialem iskre wszystko pieknie ladnie ale nie chcial odpalic okazalo sie ze nie ma sprezania.

(objawa "miekka" kopka)
beta_rr
Świeżak
 
Posty: 163
Dołączył(a): 30/11/2007, 21:56
Lokalizacja: żarów

Postprzez datos » 26/2/2008, 06:43

kompresja idealna, przed remontem silnika tez nie palił :((
datos
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 24/2/2008, 08:08
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez datos » 26/2/2008, 06:43

musze sprawdzic jeszcze dokładnie krućce z dwoch stron,
datos
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 24/2/2008, 08:08
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez Adam M. » 26/2/2008, 17:48

Musisz dokladnie wiedziec w ktorym punkcie jest zaplon tzn na ile mm przed GMP jest punkt zaplonu, jak ustawiasz go za wczesnie lub za puzno to raczej watpie zeby ci zapalil :).
Jezeli otwor do swiecy jest centralnie w glowicy to nie ma problemu z ustawieniem..

Adam M.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez datos » 31/3/2008, 10:00

przebicie na cewce zaplonowej pod magnetem. Juz wszystko ok
Dzieki za pomoc i pozdrawiam
datos
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 24/2/2008, 08:08
Lokalizacja: Zawiercie



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na górê