Yamaha dt80 ocena osiągów!!!!
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Yamaha dt80 ocena osiągów!!!!
Siemka mam yamahę dt 80 LC2 przy 7tyś obrotów leci mi 80km/h czy to dobrze??
Jest odblokowana na zapłonie i w miejscu gazując dociąga do 12tyś obrotów, ale wyciskając na biegach tylko do 7,5tyś obrotów dlatego, że blokuje ją tłumik.

Jest odblokowana na zapłonie i w miejscu gazując dociąga do 12tyś obrotów, ale wyciskając na biegach tylko do 7,5tyś obrotów dlatego, że blokuje ją tłumik.

-
krzychu8463 - Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 28/6/2006, 14:13
Odblokowany zapłon tzn CDI? (tak to sie chyba nazywa) trzeba polutować troche w plastikowym pudełeczku pod siedzeniem...
To został Ci tłumik w 2 miejcach.
Dyfuzor przetnij fabryczny spaw wyciąg wszystko ze środka zaspawaj migomatem.
I końcówka wydechu tak jak wyżej.(możesz nałożyć np waty szklanej aby go troche wyciszyć) Wtedy odblokujesz pełną moc v-max bedzie ok 100km/h.
Pozdrawiam.
To został Ci tłumik w 2 miejcach.
Dyfuzor przetnij fabryczny spaw wyciąg wszystko ze środka zaspawaj migomatem.
I końcówka wydechu tak jak wyżej.(możesz nałożyć np waty szklanej aby go troche wyciszyć) Wtedy odblokujesz pełną moc v-max bedzie ok 100km/h.
Pozdrawiam.
- Dolar
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 31/7/2006, 17:02
-
misiek_zx6r1 - Świeżak
- Posty: 138
- Dołączył(a): 27/6/2006, 15:27
- Lokalizacja: Tarnow
W miejscu jak jej wycisne, to do 12tyś obrotów bez problemu się wkręca, ale jak jade to do 7,5 tyś obrotów się wkręca i musze zmieniać bieg.
Myślę, że to może być wina gaźnika bo na ssaniu ciągnie od samego dołu, a bez od 5tyś obrotów zaczyna żyć.
A w sprawie tłumika to nie lepiej kupić sportówkę gianelli?? Czy to nie to samo??
Myślę, że to może być wina gaźnika bo na ssaniu ciągnie od samego dołu, a bez od 5tyś obrotów zaczyna żyć.
A w sprawie tłumika to nie lepiej kupić sportówkę gianelli?? Czy to nie to samo??
-
krzychu8463 - Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 28/6/2006, 14:13
-
krzychu8463 - Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 28/6/2006, 14:13
Panowie, proszę bez osobistych wycieczek na forum.
A co do tematu: jeśli ktoś tego nie probowal i nie ma z tym doświadczeń - ja bym zainwestował w inny tłumik. Dla dwusówów opór "wydychania" spalin jest baaaaardzo istotny i takie garażowe przeróbki moga szybko dobić silnik.
A co do tematu: jeśli ktoś tego nie probowal i nie ma z tym doświadczeń - ja bym zainwestował w inny tłumik. Dla dwusówów opór "wydychania" spalin jest baaaaardzo istotny i takie garażowe przeróbki moga szybko dobić silnik.
No hope. no cure. No problem.
-
Terror - Administrator
- Posty: 1466
- Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
- Lokalizacja: WW-WWa
też myślałem nad kupnem nowego wydechu do yamahy. Nawet mam takie na oku.
mar111cin może wreszcie się do czegoś przydasz i powiesz mi czym te tłumiki się różnią mistrzu tu masz linka
: http://www.tlumiki.pl/advanced_search_r ... ee&x=0&y=0
Różnią się ceną, ale czym jeszcze??
mar111cin może wreszcie się do czegoś przydasz i powiesz mi czym te tłumiki się różnią mistrzu tu masz linka

Różnią się ceną, ale czym jeszcze??
-
krzychu8463 - Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 28/6/2006, 14:13
ja mam ten sam problem tylko że moja honda na luzie wkręca się na 6 tys. 6,5 tys. a jak dobrze pójdzie to 7 tys ale na 4 biegu czyli ostatnim wyciąga 50km/h i jakies 6 tys a jest zablokowana co jest to nie wiem.
>Patol< 

-
HANS - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 718
- Dołączył(a): 18/7/2006, 22:32
- Lokalizacja: lubartów
Moja yamaha to dt 80 LC2. Dziś dostała niesamowitego kopa, kiedy wlałem innego paliwa i obrotomierz na luzie mi domyka. Kręci około 13tyś obrotów. Dla niewieżących jutro zrobie fotkę i załącze.
Ale w jeździe 7,5tyś obrotów max i na 6 biegu 80-85 to maksimum. A kopa ma niezłego 70 metrów i zapylam 6 biegiem na pełnych obrotach.

-
krzychu8463 - Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 28/6/2006, 14:13
uhuhu ciekawe pytanie z tymi wydechami, tak na pierwszy rzut oka, to od razu widać że dwa pierwsze mają homologacje, czyli będą w miare przytłumione, tak żeby spełniać normy decybeli. pozostale to juz raczej beda typowo na tor, ale czym sie różnią to z tego ciężko wywnioskować, chyba tym z czego są zrobione. Pozatym, może sie myle, ale wydaje mi się że te z cenami około 300zł to są puszki końcowe, a te w okolicach 100zł to może będą same kolanka wydechowe (w sumie napisali ogólnie wydechy, ale wiadomo jak czasem to sortują)
-
mar111cin - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Acha no to dzięki, bo nie wiedziąłem. Cały czas się zastanawiałem czym się różnią, ale na allegro sama komora była za 280zł. Pewnie ta za 300zł to też sama komora, ale gdzie kupić końcówkę??
A te paliwo to lotnicze było i dlatego tak skikał

A te paliwo to lotnicze było i dlatego tak skikał

-
krzychu8463 - Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 28/6/2006, 14:13
Na żaden tor raczej nie pojade, ale jak na mój teren zawieszenie jest super. Co do dźwięku to yamaha jest bardzo cicha, ale po odblokowaniu jej na tłumiku to jest głośna jak wsk
(tylko ma wyższe obroty) 


-
krzychu8463 - Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 28/6/2006, 14:13
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 24 gości