Zobacz wątek - Yamaha dt80 ocena osiągów!!!!
NAS Analytics TAG

Yamaha dt80 ocena osiągów!!!!

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Yamaha dt80 ocena osiągów!!!!

Postprzez krzychu8463 » 8/8/2006, 21:49

Siemka mam yamahę dt 80 LC2 przy 7tyś obrotów leci mi 80km/h czy to dobrze?? :?
Jest odblokowana na zapłonie i w miejscu gazując dociąga do 12tyś obrotów, ale wyciskając na biegach tylko do 7,5tyś obrotów dlatego, że blokuje ją tłumik. :cry:
Avatar użytkownika
krzychu8463
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 28/6/2006, 14:13


Postprzez motoman » 8/8/2006, 23:12

to pogrzeb w nim :P

na 1 tez idzie tylko do 7,5k obrotow?
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez Dolar » 8/8/2006, 23:31

Odblokowany zapłon tzn CDI? (tak to sie chyba nazywa) trzeba polutować troche w plastikowym pudełeczku pod siedzeniem...

To został Ci tłumik w 2 miejcach.
Dyfuzor przetnij fabryczny spaw wyciąg wszystko ze środka zaspawaj migomatem.
I końcówka wydechu tak jak wyżej.(możesz nałożyć np waty szklanej aby go troche wyciszyć) Wtedy odblokujesz pełną moc v-max bedzie ok 100km/h.
Pozdrawiam.
Dolar
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 31/7/2006, 17:02

Postprzez misiek_zx6r1 » 9/8/2006, 07:41

Po co wyciszac, jak bedzie robil norme to przeciez ok :)
VOLVO FH12 Globtrotter
Avatar użytkownika
misiek_zx6r1
Świeżak
 
Posty: 138
Dołączył(a): 27/6/2006, 15:27
Lokalizacja: Tarnow

Postprzez stanek » 9/8/2006, 07:50

Moja tzr 80 takze przy 7,5 tys jedzie 80 km/h,tylko ze w czasie jazdy wkreca sie na 10,5 i wtedy licznik pokazuje 120 km/h.W miejscu wykreca mi 11,5 tys
stanek
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 6/6/2006, 14:28

Postprzez krzychu8463 » 9/8/2006, 11:39

W miejscu jak jej wycisne, to do 12tyś obrotów bez problemu się wkręca, ale jak jade to do 7,5 tyś obrotów się wkręca i musze zmieniać bieg.
Myślę, że to może być wina gaźnika bo na ssaniu ciągnie od samego dołu, a bez od 5tyś obrotów zaczyna żyć.
A w sprawie tłumika to nie lepiej kupić sportówkę gianelli?? Czy to nie to samo??
Avatar użytkownika
krzychu8463
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 28/6/2006, 14:13

Postprzez mar111cin » 9/8/2006, 12:33

ekghmm ekhmm czyżby zaczeły się problemiki? załatwić katalog larssona?
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez krzychu8463 » 9/8/2006, 14:49

Wszystko jest ok, jedynym problemem jesteś ty :shock: . A jak sie nie znasz to się nie udzielaj ok :?: :(
Avatar użytkownika
krzychu8463
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 28/6/2006, 14:13

Postprzez Terror » 9/8/2006, 16:09

Panowie, proszę bez osobistych wycieczek na forum.
A co do tematu: jeśli ktoś tego nie probowal i nie ma z tym doświadczeń - ja bym zainwestował w inny tłumik. Dla dwusówów opór "wydychania" spalin jest baaaaardzo istotny i takie garażowe przeróbki moga szybko dobić silnik.
No hope. no cure. No problem.
Avatar użytkownika
Terror
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
Lokalizacja: WW-WWa

Postprzez mar111cin » 9/8/2006, 17:27

jeżeli nie ma problemu i wszystko jest ok, to po co się pytać o niewiadomo co na forum :lol: jak jest ok to nie ma problemu :P
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Dolar » 9/8/2006, 18:30

Teror garazowe przeróbki.. w serwisie Yamahy ściagając blokady robią to samo :). Tylko zamiast spawać dają nowe-puste,przelotowe w środku czesci..
Dolar
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 31/7/2006, 17:02

Postprzez krzychu8463 » 9/8/2006, 20:10

też myślałem nad kupnem nowego wydechu do yamahy. Nawet mam takie na oku.
mar111cin może wreszcie się do czegoś przydasz i powiesz mi czym te tłumiki się różnią mistrzu tu masz linka :lol: : http://www.tlumiki.pl/advanced_search_r ... ee&x=0&y=0

Różnią się ceną, ale czym jeszcze??
Avatar użytkownika
krzychu8463
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 28/6/2006, 14:13

Postprzez Bunny » 9/8/2006, 20:25

krzychu a ta twoja dt-ka to lc czy lc2?
Obrazek
Avatar użytkownika
Bunny
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 25/1/2006, 19:31
Lokalizacja: się: biorą: dzieci: ?

Postprzez HANS » 9/8/2006, 20:26

ja mam ten sam problem tylko że moja honda na luzie wkręca się na 6 tys. 6,5 tys. a jak dobrze pójdzie to 7 tys ale na 4 biegu czyli ostatnim wyciąga 50km/h i jakies 6 tys a jest zablokowana co jest to nie wiem.
>Patol< ;)
Avatar użytkownika
HANS
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 718
Dołączył(a): 18/7/2006, 22:32
Lokalizacja: lubartów

Postprzez krzychu8463 » 9/8/2006, 21:02

Moja yamaha to dt 80 LC2. Dziś dostała niesamowitego kopa, kiedy wlałem innego paliwa i obrotomierz na luzie mi domyka. Kręci około 13tyś obrotów. Dla niewieżących jutro zrobie fotkę i załącze. 8) Ale w jeździe 7,5tyś obrotów max i na 6 biegu 80-85 to maksimum. A kopa ma niezłego 70 metrów i zapylam 6 biegiem na pełnych obrotach.
Avatar użytkownika
krzychu8463
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 28/6/2006, 14:13

Postprzez indus » 10/8/2006, 06:25

co to za paliwo? :D uzdatnione jakoś, czy 98 poprostu. No to dostał mocy hehehe :lol:
indus
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 318
Dołączył(a): 28/5/2006, 13:56
Lokalizacja: Łubnice

Postprzez mar111cin » 10/8/2006, 09:00

uhuhu ciekawe pytanie z tymi wydechami, tak na pierwszy rzut oka, to od razu widać że dwa pierwsze mają homologacje, czyli będą w miare przytłumione, tak żeby spełniać normy decybeli. pozostale to juz raczej beda typowo na tor, ale czym sie różnią to z tego ciężko wywnioskować, chyba tym z czego są zrobione. Pozatym, może sie myle, ale wydaje mi się że te z cenami około 300zł to są puszki końcowe, a te w okolicach 100zł to może będą same kolanka wydechowe (w sumie napisali ogólnie wydechy, ale wiadomo jak czasem to sortują)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez krzychu8463 » 10/8/2006, 12:01

Acha no to dzięki, bo nie wiedziąłem. Cały czas się zastanawiałem czym się różnią, ale na allegro sama komora była za 280zł. Pewnie ta za 300zł to też sama komora, ale gdzie kupić końcówkę?? :?
A te paliwo to lotnicze było i dlatego tak skikał :lol:
Avatar użytkownika
krzychu8463
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 28/6/2006, 14:13

Postprzez Bunny » 11/8/2006, 18:44

Marcin, chyba nie słyszałeś dt. Nie wiem co musisz zrobić żeby to norm decybeli nie spełniało :P a na tor to z żadnym wydechem za bardzo się nie nadaje. Za marne zawieszenia
Obrazek
Avatar użytkownika
Bunny
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 25/1/2006, 19:31
Lokalizacja: się: biorą: dzieci: ?

Postprzez krzychu8463 » 11/8/2006, 19:32

Na żaden tor raczej nie pojade, ale jak na mój teren zawieszenie jest super. Co do dźwięku to yamaha jest bardzo cicha, ale po odblokowaniu jej na tłumiku to jest głośna jak wsk :) (tylko ma wyższe obroty) :lol:
Avatar użytkownika
krzychu8463
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 28/6/2006, 14:13

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 24 gości




na gr