Suzuki GS 500 E (odblokowanie mocy)
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Suzuki GS 500 E (odblokowanie mocy)
Witam. Mam Suzuki GS 500 E 2004r i nie wiem czy mam go odblokowanego czy nie. Jak to sprawdzić i jak (w razie czego) można go odblokować
Z góry dzięki za rady
Pozdr
P.S. patrzyłem w opcji "szukaj" ale nie mogłem nic znaleźć

Z góry dzięki za rady
Pozdr
P.S. patrzyłem w opcji "szukaj" ale nie mogłem nic znaleźć

Zapach palonej gumy o poranku - BEZCENNE 

-
ciana - Świeżak
- Posty: 97
- Dołączył(a): 22/9/2007, 10:49
- Lokalizacja: Bełchatów
Witam!
Najłatwiejszym sposobem jest chyba rozpędzenie się na maxa (o ile są do tego warunki) i zaobserwowanie czy moto wyciąga podane przez producenta 170km/h czy nie (oczywiście mogą być drobne rozbieżności)
Ewentualnie hamownia, lub oględziny gaźnika (jenak po rozebraniu czeka nas synchro).
Z tego co wiem jedyną "blokadą" w roczniku 2004 były otwory w przepustnicy.
Podaje linka http://home.arcor.de/gs-500/Drosslung.pdf (niestety stronka w języku niemieckim) gdzie pokazane jest jak rozdławić gs-a według rocznika.
Najłatwiejszym sposobem jest chyba rozpędzenie się na maxa (o ile są do tego warunki) i zaobserwowanie czy moto wyciąga podane przez producenta 170km/h czy nie (oczywiście mogą być drobne rozbieżności)
Ewentualnie hamownia, lub oględziny gaźnika (jenak po rozebraniu czeka nas synchro).
Z tego co wiem jedyną "blokadą" w roczniku 2004 były otwory w przepustnicy.
Podaje linka http://home.arcor.de/gs-500/Drosslung.pdf (niestety stronka w języku niemieckim) gdzie pokazane jest jak rozdławić gs-a według rocznika.
- sławek
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 1/7/2006, 10:57
sławek napisał(a):Witam!
Najłatwiejszym sposobem jest chyba rozpędzenie się na maxa (o ile są do tego warunki) i zaobserwowanie czy moto wyciąga podane przez producenta 170km/h czy nie (oczywiście mogą być drobne rozbieżności)
Ewentualnie hamownia, lub oględziny gaźnika (jenak po rozebraniu czeka nas synchro).
Z tego co wiem jedyną "blokadą" w roczniku 2004 były otwory w przepustnicy.
Podaje linka http://home.arcor.de/gs-500/Drosslung.pdf (niestety stronka w języku niemieckim) gdzie pokazane jest jak rozdławić gs-a według rocznika.
Na niemieckim to ja siÄ™ za bardzo nie znam


Zapach palonej gumy o poranku - BEZCENNE 

-
ciana - Świeżak
- Posty: 97
- Dołączył(a): 22/9/2007, 10:49
- Lokalizacja: Bełchatów
GS powinien isc chyba wiecej
ja mam z 1993r. i sposobem zeby nie katowac moto jest przynajmniej dla tego modelu mojego sprawdzenie czy na 3 biegu przy 9tys obrotow rozpedzi sie do 120km/h jak tak swojego sprawdzalem i mialem 8,4tys obrotow na 3 biegu i 120 wiec raczej odblokowany, moze w tych z 2004 tez tak jest 


- MIG
- Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 23/10/2007, 09:46
- Lokalizacja: Kraków
MIG napisał(a):GS powinien isc chyba wiecejja mam z 1993r. i sposobem zeby nie katowac moto jest przynajmniej dla tego modelu mojego sprawdzenie czy na 3 biegu przy 9tys obrotow rozpedzi sie do 120km/h jak tak swojego sprawdzalem i mialem 8,4tys obrotow na 3 biegu i 120 wiec raczej odblokowany, moze w tych z 2004 tez tak jest
Mój też tak mniej więcej ma, więc jest prawdopodobnie odblokowany

Zapach palonej gumy o poranku - BEZCENNE 

-
ciana - Świeżak
- Posty: 97
- Dołączył(a): 22/9/2007, 10:49
- Lokalizacja: Bełchatów
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości