Zobacz wÄ…tek - Suzuki GS 500 E (odblokowanie mocy)
NAS Analytics TAG

Suzuki GS 500 E (odblokowanie mocy)

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Suzuki GS 500 E (odblokowanie mocy)

Postprzez ciana » 17/2/2008, 11:30

Witam. Mam Suzuki GS 500 E 2004r i nie wiem czy mam go odblokowanego czy nie. Jak to sprawdzić i jak (w razie czego) można go odblokować :?:
Z góry dzięki za rady
Pozdr


P.S. patrzyłem w opcji "szukaj" ale nie mogłem nic znaleźć :?
Zapach palonej gumy o poranku - BEZCENNE :D
Avatar użytkownika
ciana
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 22/9/2007, 10:49
Lokalizacja: Bełchatów


Postprzez sÅ‚awek » 17/2/2008, 13:06

Witam!
Najłatwiejszym sposobem jest chyba rozpędzenie się na maxa (o ile są do tego warunki) i zaobserwowanie czy moto wyciąga podane przez producenta 170km/h czy nie (oczywiście mogą być drobne rozbieżności)
Ewentualnie hamownia, lub oględziny gaźnika (jenak po rozebraniu czeka nas synchro).
Z tego co wiem jedyną "blokadą" w roczniku 2004 były otwory w przepustnicy.
Podaje linka http://home.arcor.de/gs-500/Drosslung.pdf (niestety stronka w języku niemieckim) gdzie pokazane jest jak rozdławić gs-a według rocznika.
sławek
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 1/7/2006, 10:57


Postprzez ciana » 17/2/2008, 15:09

sławek napisał(a):Witam!
Najłatwiejszym sposobem jest chyba rozpędzenie się na maxa (o ile są do tego warunki) i zaobserwowanie czy moto wyciąga podane przez producenta 170km/h czy nie (oczywiście mogą być drobne rozbieżności)
Ewentualnie hamownia, lub oględziny gaźnika (jenak po rozebraniu czeka nas synchro).
Z tego co wiem jedyną "blokadą" w roczniku 2004 były otwory w przepustnicy.
Podaje linka http://home.arcor.de/gs-500/Drosslung.pdf (niestety stronka w języku niemieckim) gdzie pokazane jest jak rozdławić gs-a według rocznika.


Na niemieckim to ja się za bardzo nie znam :? ale 170km/h mi pójdzie :wink:
Zapach palonej gumy o poranku - BEZCENNE :D
Avatar użytkownika
ciana
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 22/9/2007, 10:49
Lokalizacja: Bełchatów

Postprzez MIG » 17/2/2008, 17:46

GS powinien isc chyba wiecej :) ja mam z 1993r. i sposobem zeby nie katowac moto jest przynajmniej dla tego modelu mojego sprawdzenie czy na 3 biegu przy 9tys obrotow rozpedzi sie do 120km/h jak tak swojego sprawdzalem i mialem 8,4tys obrotow na 3 biegu i 120 wiec raczej odblokowany, moze w tych z 2004 tez tak jest :)
MIG
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:46
Lokalizacja: Kraków

Postprzez ciana » 18/2/2008, 21:22

MIG napisał(a):GS powinien isc chyba wiecej :) ja mam z 1993r. i sposobem zeby nie katowac moto jest przynajmniej dla tego modelu mojego sprawdzenie czy na 3 biegu przy 9tys obrotow rozpedzi sie do 120km/h jak tak swojego sprawdzalem i mialem 8,4tys obrotow na 3 biegu i 120 wiec raczej odblokowany, moze w tych z 2004 tez tak jest :)


Mój też tak mniej więcej ma, więc jest prawdopodobnie odblokowany :D
Zapach palonej gumy o poranku - BEZCENNE :D
Avatar użytkownika
ciana
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 22/9/2007, 10:49
Lokalizacja: Bełchatów



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości




na górê