Zobacz wÄ…tek - Aprilia rs 125 ogromny problem :(
NAS Analytics TAG

Aprilia rs 125 ogromny problem :(

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Aprilia rs 125 ogromny problem :(

Postprzez markosm » 15/2/2008, 14:55

Siema. Posiadam Aprilie rs 125 http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Apr ... ,125/13196
nie wiem co sie dzieje ale jak jadę przez dłuższy okres czasu tak mniej więcej przez 1 min na dużym gazie i mniej więcej na 9 do 10 tyś obrotów to zaczyna mi go mulić tak jak by mu paliwa brakowało a jak włączę na chwile ssanie to na chwile znowu jedzie a później znowu go mówili ;/ Czym to może byś spowodowane? Pomocy :(
markosm
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15/2/2008, 14:53


Postprzez Teodov » 15/2/2008, 16:38

Też mam aprilke, co prawda od niedawna, ale jest to juz mój ósmy sprzęt i nieraz borykałem sie z takimi problemami. Jest to na 90% kwestia braku paliwa w gaźniku. Może tam niedocierać w wystarczającej ilości np. dlatego że wężyk paliwowy jest zagięty, bądź kranik jest zapchany. Możliwe też że gaźnik jest brudny i trzeba go przeczyścić. Raczej nie jest to żaden poważny problem.
Teodov
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27/9/2007, 18:56


Postprzez markosm » 16/2/2008, 01:07

No własnie gazinik czysciłem już 4 razy i dalej to samo ;/ a wezyk paliwa tez sprawdzałem i też nic ;/ a moze to być spowodowane dlugim cos wężykiem paliwowym ;/ bo na poczatku gdy go kupiłem był bardzo krudki ale jeździł normalnie a teraz już nie ;/
markosm
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15/2/2008, 14:53

Postprzez Mateusz1605 » 16/2/2008, 08:03

A może poziom paliwa w gaźniku masz zbyt mały ?? W simsonie przy starym gaźniku jakims tak mi sie robilo ze chwile na maxa pocisnalem i gasl
Avatar użytkownika
Mateusz1605
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
Lokalizacja: Rykały

Postprzez markosm » 16/2/2008, 11:01

To jak mogę zwiększyć ten poziom paliwa w gaźniku... Co mogę zrobić z moim moto żeby już mu sie tak nie działo?
markosm
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15/2/2008, 14:53

Postprzez Mateusz1605 » 16/2/2008, 13:03

Nie wiem jak w rs , ale w simku jest plywak metalowy i go sie podgina
Avatar użytkownika
Mateusz1605
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
Lokalizacja: Rykały

Postprzez markosm » 16/2/2008, 13:32

Podgina czy odgina ?
markosm
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15/2/2008, 14:53

Postprzez Mateusz1605 » 16/2/2008, 13:55

No tak zeby plywak poźniej zamykal zawor ,czyli to na srodku co zamyka zaworek trzeba dac troche na dol , tylko nie za duzo
Avatar użytkownika
Mateusz1605
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 6/1/2007, 09:18
Lokalizacja: Rykały

Postprzez markosm » 16/2/2008, 14:05

będę próbował a nie wiesz czy to może też być spowodowane brakiem pompki paliwa? ty w swoim masz pompkę paliwa?
markosm
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15/2/2008, 14:53

Postprzez Teodov » 17/2/2008, 21:15

Ilośc mieszanki w gaźniku zmienia sie chyba podobnie jak wszedzie-podnosisz iglicę na grzebieniu. Może byc tez tak jak mówisz że weżyk jest za długi i jest wygięty tak że sięga ponad poziom paliwa z baku. Sprawdź to.
Teodov
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 27/9/2007, 18:56

Postprzez Landryss25 » 17/2/2008, 23:06

W takich moto nie ma pompki paliwa. Tu jest gaźnik podciśnieniowy :D
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Grzybu » 17/2/2008, 23:21

A może zbiornik ma przytkane odpowietrzenie i ma trudności z zassaniem powietrza. Jak możesz sprawdź, czy jest tak samo przy otwartym wlewie.

Jak to nie to, to rozbierz i przeczyść kranik.
Nie pasuje mi tylko, że na tym ssaniu trochę mu lepiej.

A jak czyściłeś ten gaźnik?
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez markosm » 17/2/2008, 23:23

wyciągałem go całego rozkrecałem też całego i przedmuchiwałem kompresorem

a czy też może to byś spowodowane zbyt dużym dostarczeniem oleju do paliwa? czyli że za duża mieszanka jest wytwarzana bo strasznie mi kompci z ruły wydechowej


WYMODEROWANO
Bardzo Cie prosze, nie pisz 2 postow pod soba.
Jesli chcesz cos dopisac, uzyj ikonki EDYTUJ!
simonw
markosm
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15/2/2008, 14:53

Postprzez beta_rr » 18/2/2008, 11:31

ej w gazniku nic nie ODGINAJ czy PODGINAJ masz tam taka mala srobke (bez sprezynki) ona nawet nie wystaje z gaznika, i wystarczy ze odkrecisz ja o jeden obrot i powinno byc okej !!!!! to jest srobka od ilosci mieszanki wykrecajac ja zwiekszasz ilosc mieszanki dostarczanej do gaznika a wkrecajac zmniejszasz!!!

ps; jesli sie myle to mnie poprawcie
ps2; jesli nie wiesz ktora to srobka to wyslij mi zdjecia ja ci pokarze ;]
beta_rr
Świeżak
 
Posty: 163
Dołączył(a): 30/11/2007, 21:56
Lokalizacja: żarów

Re: Aprilia rs 125 ogromny problem :(

Postprzez cinx » 18/2/2008, 15:38

markosm napisał(a):Siema. Posiadam Aprilie rs 125 http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Apr ... ,125/13196
nie wiem co sie dzieje ale jak jadę przez dłuższy okres czasu tak mniej więcej przez 1 min na dużym gazie i mniej więcej na 9 do 10 tyś obrotów to zaczyna mi go mulić tak jak by mu paliwa brakowało a jak włączę na chwile ssanie to na chwile znowu jedzie a później znowu go mówili ;/ Czym to może byś spowodowane? Pomocy :(


a czy wtedy słychać jest takie metaliczne dzwonienie??
cinx
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 4/5/2006, 12:26
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez markosm » 18/2/2008, 17:52

hmmm jak mi zaczyna go mulić czyli jak mu wtedy prawdopodobni brakuje paliwa to nie a czemu pytasz?
markosm
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15/2/2008, 14:53

Postprzez cinx » 18/2/2008, 18:17

markosm napisał(a):hmmm jak mi zaczyna go mulić czyli jak mu wtedy prawdopodobni brakuje paliwa to nie a czemu pytasz?


bo pomyślałem, że powodem mulenia może być spalanie stukowe..
cinx
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 4/5/2006, 12:26
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez markosm » 18/2/2008, 20:13

o co to jest ??? i jak by było stukanie to jak można naprawić to spalanie stukowe?
markosm
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15/2/2008, 14:53

Postprzez suley » 18/2/2008, 21:26

tak jak napisali koledzy wyżej-odpowietrzenie zbiornika, zagięty wężyk, źle ustawiony pływak, albo za nisko ustawiona iglica.

Nic nie kombinuj śrubką od składu mieszanki (jednak to ta wpuszczona)!!! Nią ustawia się tylko ilość powietrza w mieszance przy MINIMALNYM uchyleniu przepustnicy. Skład mieszanki na wysokich obrotach ustawia się iglicą i rozmiarem dyszy głównej.
Avatar użytkownika
suley
Świeżak
 
Posty: 110
Dołączył(a): 8/10/2007, 17:53



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê