ktm mx 500 info
Posty: 37
• Strona 2 z 2 • 1, 2
U....hahahahahah....hooohohohoho.... hehhehe
Kurde, dobrze, że nie robią "tysiączek" w 2T!
Kolego michal1212, jeżeli nie umiesz go odpalić to znaczy, że jesteś - przepraszam, za wyrażenie, lecz stosowane jest powszechnie w światku offroadowym i pasuje tu jak ulał - za "rzadki" do tego motocykla. Chociaż... odpalenie nic nie zmienia. Śmiesznie, oj śmiesznie. 10 osób powiedziało Ci, że:
a) to debilny pomysł,
b) to naprawdę debilny pomysł,
c) ten pomysł jest debilny,
A Ty po męsku kupiłeś KX500. Od siebie życzę powodzenia i gumowych drzew.

Kurde, dobrze, że nie robią "tysiączek" w 2T!
Kolego michal1212, jeżeli nie umiesz go odpalić to znaczy, że jesteś - przepraszam, za wyrażenie, lecz stosowane jest powszechnie w światku offroadowym i pasuje tu jak ulał - za "rzadki" do tego motocykla. Chociaż... odpalenie nic nie zmienia. Śmiesznie, oj śmiesznie. 10 osób powiedziało Ci, że:
a) to debilny pomysł,
b) to naprawdę debilny pomysł,
c) ten pomysł jest debilny,
A Ty po męsku kupiłeś KX500. Od siebie życzę powodzenia i gumowych drzew.
-
Beavis - Moderator
- Posty: 960
- Dołączył(a): 5/8/2006, 20:37
- Lokalizacja: Słoneczne Aspen
Takie moto nawet zatarte ciężko opanowac
Co do zapalenia to zależy, mi sie wydaje ze sprężanie Cię przerasta...
Powiedziałbym to co Beavis, no ale to już wiesz
Tylko te gumowe drzewa to za mało, ja Ci życzę lateksowych

Co do zapalenia to zależy, mi sie wydaje ze sprężanie Cię przerasta...
Powiedziałbym to co Beavis, no ale to już wiesz

Tylko te gumowe drzewa to za mało, ja Ci życzę lateksowych

Husqvarna WR

motoktos napisał(a):Bez obaw możesz kupić takową Yamahę, właśnie dla początkujących jest ten sprzęt, dla początkujących jest on właśnie.
-
panzernacker - Bywalec
- Posty: 539
- Dołączył(a): 9/8/2006, 01:34
- michal1212
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 13/2/2008, 23:02
Mysle że sprezanie mnie nie przerasta bo waze 90 kilo
A przy zapalaniu czasami "strzela" w tlumnik, wiec pewnie temu nie jest go tak latwo zapalic 


- michal1212
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 13/2/2008, 23:02
Nie no tak na poważnie, to odpalenie tego sprzętu naprawdę nie jest łatwe. Zacznij od ustawienia sobie tłoka tak by starter był od samego początku "twardy". I wtedy raz, a porządnie, kopnij. Rób to na ssaniu, po wcześniejszym kilkukrotnym zalaniu silnika paliwem.
Jak raz nie wyjdzie to zamykaj kranik i spuszczaj paliwo z gaźnika, a potem od nowa.
Pamiętaj by robić to w butach motocyklowych, bo można sobie krzywdę zrobić!
Jak raz nie wyjdzie to zamykaj kranik i spuszczaj paliwo z gaźnika, a potem od nowa.
Pamiętaj by robić to w butach motocyklowych, bo można sobie krzywdę zrobić!
-
Beavis - Moderator
- Posty: 960
- Dołączył(a): 5/8/2006, 20:37
- Lokalizacja: Słoneczne Aspen
- michal1212
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 13/2/2008, 23:02
W jaki sposób dokonać przygotowania takiego sprzetu do sezonu? Jakie regulaccje sie przeprowadza w dwusuwie, bo pierwszy raz mam motor z taki silnikiem. I jakie naprawy można zrobić samemu a z czym wypadalo by jechac do serwisu Z gory dzieki za odpowiedz.
- michal1212
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 13/2/2008, 23:02
1. Edytuj posty ...
2. Ciężko oszacować moc, ale przekracza ona 60KM. Dokładnych pomiarów musiałbyś wykonać na hamowni, ale to bez sensu. Jakby kto pytał to odpowiadaj: "za duża".
3. Przygotowanie motocykla cross/enduro i dbanie o niego jest bardzo ważną sprawą. Choć przyznam, że dwusuwy nie potrzebują takiej opieki jak silniki 4T. Przede wszystkim pamiętaj o używaniu dobrej jakości olejów do mieszanki - tylko pełne sentetyki. Przed sezonem zmień także olej w skrzyni biegów.
Na dobry początek to sprzęt porządnie umyj! Nasmaruj osie, przeczyść przednie zawieszenie, wyczyść łańcuch, pozmieniaj w miarę możliwości zużyte łożyska. Potem bierz się za to co wyżej. Do tego także podstawą jest CZYSTOŚĆ FILTRA POWIETRZA. Nigdy o tym nie zapominaj. Filtr ma być czysty i - co najważniejsze - nawilżony. Nawilżacze i oleje kupisz w każdym sklepie motocyklowym.
Jeżeli zrobisz to co wyżej to będzie dobrze.
2. Ciężko oszacować moc, ale przekracza ona 60KM. Dokładnych pomiarów musiałbyś wykonać na hamowni, ale to bez sensu. Jakby kto pytał to odpowiadaj: "za duża".
3. Przygotowanie motocykla cross/enduro i dbanie o niego jest bardzo ważną sprawą. Choć przyznam, że dwusuwy nie potrzebują takiej opieki jak silniki 4T. Przede wszystkim pamiętaj o używaniu dobrej jakości olejów do mieszanki - tylko pełne sentetyki. Przed sezonem zmień także olej w skrzyni biegów.
Na dobry początek to sprzęt porządnie umyj! Nasmaruj osie, przeczyść przednie zawieszenie, wyczyść łańcuch, pozmieniaj w miarę możliwości zużyte łożyska. Potem bierz się za to co wyżej. Do tego także podstawą jest CZYSTOŚĆ FILTRA POWIETRZA. Nigdy o tym nie zapominaj. Filtr ma być czysty i - co najważniejsze - nawilżony. Nawilżacze i oleje kupisz w każdym sklepie motocyklowym.
Jeżeli zrobisz to co wyżej to będzie dobrze.
-
Beavis - Moderator
- Posty: 960
- Dołączył(a): 5/8/2006, 20:37
- Lokalizacja: Słoneczne Aspen
Podobno nie ma glupich pytan. Wiec zapytam. Mam maly wyciek oleju spod przedniej zebatki.Czy usuniecie go jest bardzo klopotliwe. Czy moze nie trzeba" rozpolwiac" silika?? Im dluzej jezdze tym motorm tym bardziej rozumiem wasze posty odnosnie mocy tego sprzetu 

- michal1212
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 13/2/2008, 23:02
- maciek_pila
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 7/2/2008, 10:05
- Lokalizacja: Piła
Jezdze scigiem 1100, ktory wazy 260 kg i zastanawiam sie jak odczuje roznice kiedy wsiade na CRF 450R? NIe zamierzam scigac sie na torze tylko jezdzic po bezdrozach powiedzmy "turystycznie". Waze 130 kg i stwierdzilem, ze mocy nigdy za wiele. Koledzy, ktorzy znaja jazde 500 2t odradzaja to jak widze nawet doswiadczonym. BYc moze cos w tym jest, ale ciezko w to uwierzyc, mysle ze nalezy sie przekonac samemu, najwyzej z kreska na gacialkach potem sprzedac sprzet.
pozdrawiam
pozdrawiam
- WiliamKox
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 4/1/2010, 21:40
z kreską na gaciach oczywiscie jeżeli tylko gacie zostaną na tyłku
słyszałem o przypadkach jak niedoswiadczony brał od kumpla jakąs sete w las scieżka pierwsze lepsze drzewo i nie wiedzieli co zbierac sete czy tego gówniarza
taka cr 500 czy ktm 500 czy wszystkie inne 500 -600 w 2T to sprzęty dla kogos kto ma duze obeznanie w jeździe mocnymi sprzętami. pozatym po co odkopujemy stare tematy ? spójz na date
a tak jeszcze dodam bo widziałęm że było mówione o mocy CR 500 i że ma ponad 70 km. słyszałem od długoletniego mechanika pracującego w serwisie moto hondy. że Cr na sport wydechu potrafi osiągnąc blisko 100 km ciekawe
ciekawe czy ktos mierzył ile da sięz tego wydusic ;D



a tak jeszcze dodam bo widziałęm że było mówione o mocy CR 500 i że ma ponad 70 km. słyszałem od długoletniego mechanika pracującego w serwisie moto hondy. że Cr na sport wydechu potrafi osiągnąc blisko 100 km ciekawe

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dlaczego stare tematy? Bo chce zakupic sztuke i przesiasc sie na takiego crossa a temat wydawal mi sie odpowiedzni poprostu.
Przezylem juz jeden szok przesiadajac sie z ETZ251 na sciga, szykuje sie nastepny szok prawdopodobnie a chetnie posluchal bym opinni na ten temat.
pozdrawiam
Przezylem juz jeden szok przesiadajac sie z ETZ251 na sciga, szykuje sie nastepny szok prawdopodobnie a chetnie posluchal bym opinni na ten temat.
pozdrawiam
- WiliamKox
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 4/1/2010, 21:40
chyba że tak
bo jak tak tylko pogadac to sÄ… inne tematy od takich gadek
jak chcesz kupic a nie masz dosiwadczenia w jeździe crossem nawet nie patrz na 500


jak chcesz kupic a nie masz dosiwadczenia w jeździe crossem nawet nie patrz na 500

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
crossy i enduro to nie ścigacze jazda różni sie diametralnie podejrzewam że taki CRF 450 zmiecie Cię kolego jak go ostro potraktujesz chociaż on nie lubi tak zwanego pyrkania bo potrafi sie zadusic. mówie to z własnego doświadczenia ze crf 450 jest wsciekła jak cholera,ale wybierzesz co będziesz chciał pozdro
Dzesiu KTM EXC-F 250 2007
- Dzesiu10
- Bywalec
- Posty: 857
- Dołączył(a): 8/7/2008, 23:42
- Lokalizacja: Zielona Góra
Czym starszy KTM tym części droższe. Jeżeli dopiero zaczynasz to nie polecam, bo sie przestraszysz i jeszcze zrezygnujesz z offroadu:) Zamienniki policzysz na palcach jednej ręki (coś o tym wiem):) Na pierwsze moto to jakas pomyłka. Moc mogę Ci opisać, ale bólu jak rzuca Tobą o glebę 60 KM na jednym tłoku juz nie. Chcesz? Spróbuj sam, ale wydaje mi się, że Ciebie ta 250 rzuci podobnie:)))
- Tomas KTM 620 Super Comp
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 3/12/2009, 14:11
tak do starych ktm czesci jest bardzo mało - częsci eksploatacyjne korba tarcze sprzęgła moze jakies łozyska no i tłok siędostanie do kazdego moto. fakt czasem trzeba się naszukac bo ja np tłoka do rm 125 z 84 roku szukałem jakis czas zza granicy nie ma problemu ale wolałem cos z polski ale znalazłem ;D z kolei częsci jak np gaxnik cylinder czy kosz sprzęgłą to częsci które potrafią się zepsuc lub zuzyc i potem kupno czesci tych jest nie możliwe. a juz np kartery żeby spasowac to juz całkiem tego juz nie ma.
po 2 czy na crf 450 ( lub innych 450 w 4t ) czy na jakiejś 250 w 2T jako 1 moto to zabójstwo jakbys 20 lat jeździł na scigach 5 min po torze lub na jakims trudniejszym odcinku i rąk się nie czuje pozatym tyle mocy cięzko okiełznac. moze te scigi mają duzo więcej koni ale co innego jak moc jest przesyłana za pomocą szerokiej oponie na asfalcie a co innego w terenie gdzie złapanie trakcji jest niemozliwe bo koło ciągle orze ziemię. jak juz to jakas 125 w 2t lub 250 w 4t
po 2 czy na crf 450 ( lub innych 450 w 4t ) czy na jakiejś 250 w 2T jako 1 moto to zabójstwo jakbys 20 lat jeździł na scigach 5 min po torze lub na jakims trudniejszym odcinku i rąk się nie czuje pozatym tyle mocy cięzko okiełznac. moze te scigi mają duzo więcej koni ale co innego jak moc jest przesyłana za pomocą szerokiej oponie na asfalcie a co innego w terenie gdzie złapanie trakcji jest niemozliwe bo koło ciągle orze ziemię. jak juz to jakas 125 w 2t lub 250 w 4t

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 37
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości