Jaki Tuning do Gilery Stalker '07?
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Jaki Tuning do Gilery Stalker '07?
Witam mam Stalkerka z 2007r.
Jest w nim wymieniony tłumik na Leo Vince TT. Mam zamiar go regulować, bo potrzebuje nowej sprężyny dociskowej, sprężynek na sprzęgle.
Jednak zastanawiam się nad jakimś tuningiem, żeby podnieść moc.
Tak rozważam 2 oferty tuningu:
-do ok. 500zł
-do 1000zł.
Jakbyście mieli jakieś propozycje na te tuningi, to piszcie, będę wdzięczny
Nie wiem, czy najpierw kupować cylinder, czy sprzęgło i wariator, czy jak kupię cylinder, sprzęgło i wariator, to będę musiał kupić sportowy wał i gaźnik?
Z góry dzięki za pomoc.
Jest w nim wymieniony tłumik na Leo Vince TT. Mam zamiar go regulować, bo potrzebuje nowej sprężyny dociskowej, sprężynek na sprzęgle.
Jednak zastanawiam się nad jakimś tuningiem, żeby podnieść moc.
Tak rozważam 2 oferty tuningu:
-do ok. 500zł
-do 1000zł.
Jakbyście mieli jakieś propozycje na te tuningi, to piszcie, będę wdzięczny

Nie wiem, czy najpierw kupować cylinder, czy sprzęgło i wariator, czy jak kupię cylinder, sprzęgło i wariator, to będę musiał kupić sportowy wał i gaźnik?
Z góry dzięki za pomoc.
-
wikples - Bywalec
- Posty: 969
- Dołączył(a): 24/1/2008, 20:18
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Jaki Tuning do Gilery Stalker '07?
wikples napisał(a):Nie wiem, czy najpierw kupować cylinder, czy sprzęgło i wariator, czy jak kupię cylinder, sprzęgło i wariator, to będę musiał kupić sportowy wał i gaźnik?
Z góry dzięki za pomoc.
Najpierw wydech potem werio i sprzęgło, następnie jakis dobry pasek i dopiero cylek wał i reszta.
I tak 1 tys Ci nie starczy na to wszystko

wał ok 400, membrana 100, któciec 50.
Jednym słowem kupa kasy lepiej kupic tylko podstawowe czesci takie jak wario, sprzęgło i wydech.
- pawlak200192
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
Heh, ze sprzęgłem 2g to przesada nawet do słabej 70ccm.
Na początek do wydechu radzę wariator jakiś dobry, i wyregulować go spreżyną. Sprzęgło narazie możesz odpuścić, jezeli tylko seryjne jest w dobrym stanie. Możesz zainwestować pod kątem cyliondra 70ccm, kupując np. gaźnik 17,5mm + zawór membranowy sportowy, co da znaczną poprawę osiągów.
Na początek do wydechu radzę wariator jakiś dobry, i wyregulować go spreżyną. Sprzęgło narazie możesz odpuścić, jezeli tylko seryjne jest w dobrym stanie. Możesz zainwestować pod kątem cyliondra 70ccm, kupując np. gaźnik 17,5mm + zawór membranowy sportowy, co da znaczną poprawę osiągów.
......::::Tuning::::......
- Arek-R
- Świeżak
- Posty: 96
- Dołączył(a): 9/11/2007, 16:23
- Lokalizacja: okolice Kielc
Nie zmieniaj sprzęgła.....!!! Szkoda kasy, a różnica, albo mała, albo wogóle nie ma.....
Kup Cylinder Stage6 Sport Pro.... Cena to ok. 424zł, więc bardzo mało....
Opis cylka:
ylinder aluminiowy Stage6 Sport Pro. Ciekawa propozycja. Cylinder można zaliczyć do klasy MidRace - między poziomem Racing, a Sport. Pojemność 70cc, moc około 10KM. Gwarancja wysokiej jakości. Dobre osiągi i fenomenalna wytrzymałość. Doskonale sprawuje się z gaźnikiem 17,5mm oraz wydechem Stage6 Sport Pro.
Zestaw zawiera:
- tłoki kompletne (A, B, C)
- pierścienie
- uszczelki
- głowica
- sworzeń
- zabezpieczenia sworznia
Do tego dokup jakiś tłumik.... Do tego cylka dobry by był Stege6 Sport Pro, ale zdaje mi się, że o niebo lepszy by był lider w klasie Racing Polini For Race 3 (koszt około 800zł), a jeżeli nie posiadasz tyle kasy to tak jak mówiłem Stage6 albo Leo ZX
Przydałoby się wymienic wario, jeżeli zależy ci na kasie i polepszeniu osiągów polecam Malossi Multivar, a jeżeli masz dużo kasy kupuj 9 rolkowe Polini Super Speed.... No chyba, że planujesz High-end skuta to zainwestuj około 1000zł w Polini Super Speed Evo lub Malossi OverRange.... To juz zupełnie wyższa szkoła jazdy....
Kup Cylinder Stage6 Sport Pro.... Cena to ok. 424zł, więc bardzo mało....
Opis cylka:
ylinder aluminiowy Stage6 Sport Pro. Ciekawa propozycja. Cylinder można zaliczyć do klasy MidRace - między poziomem Racing, a Sport. Pojemność 70cc, moc około 10KM. Gwarancja wysokiej jakości. Dobre osiągi i fenomenalna wytrzymałość. Doskonale sprawuje się z gaźnikiem 17,5mm oraz wydechem Stage6 Sport Pro.
Zestaw zawiera:
- tłoki kompletne (A, B, C)
- pierścienie
- uszczelki
- głowica
- sworzeń
- zabezpieczenia sworznia
Do tego dokup jakiś tłumik.... Do tego cylka dobry by był Stege6 Sport Pro, ale zdaje mi się, że o niebo lepszy by był lider w klasie Racing Polini For Race 3 (koszt około 800zł), a jeżeli nie posiadasz tyle kasy to tak jak mówiłem Stage6 albo Leo ZX

Przydałoby się wymienic wario, jeżeli zależy ci na kasie i polepszeniu osiągów polecam Malossi Multivar, a jeżeli masz dużo kasy kupuj 9 rolkowe Polini Super Speed.... No chyba, że planujesz High-end skuta to zainwestuj około 1000zł w Polini Super Speed Evo lub Malossi OverRange.... To juz zupełnie wyższa szkoła jazdy....
-
macello - Świeżak
- Posty: 173
- Dołączył(a): 22/3/2008, 19:23
- Lokalizacja: Trzebiatów / Szczecin
tuning skutera w tych czasach jest nie ograniczony!
jeszcze jak masz np speedfighta to wogole czy roxa..
jeszcze jak masz np speedfighta to wogole czy roxa..
Gilera Nexus 125 + Cylinder 210cc malossi + modul CDI digitronic malossi + multivar 2000 malossi + sprzeglo delta malossi = nie doscigniona 125 skut ;]
[: Jedyna taka :]
[: Jedyna taka :]
-
mastero33 - Bywalec
- Posty: 506
- Dołączył(a): 12/9/2007, 18:58
- Lokalizacja: Zdunska Wola
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości