a moze by tak ... cbr 900 sc28
• Strona 1 z 1
a moze by tak ... cbr 900 sc28
Witam to mój pierwszy post wiec sorry za jaliekolwiek niezgodności !!
Żyje z zamiarem zakupu moto .. a konkretnie cbr 900
Sprawa wyglada nastepująco: mam 25 lat z zawodu jestem kierowca busów
Jedyną stycznośc z moto miałem na prawku czyli 125 yamaszka.
Jako że jestem biednym człekiem aby kupic moto będe musiał sie zadłużyć wiec zmiana po kilku sezonach na inny sprzet nie wchodzi w gre. Koledzy (średnia wieku 25 - 35) zaproponowali mi abym sobie kupił fire blade, i stwoerdzili że powinienem sobie dac rade zważywszy na to że nie bedzie opcji zmiany moto. Co o Tym myślicie, wiem że to niedożeczne ale spróbujcie mnie zrozumieć
Pozdro
Sprawa wyglada nastepująco: mam 25 lat z zawodu jestem kierowca busów

Jako że jestem biednym człekiem aby kupic moto będe musiał sie zadłużyć wiec zmiana po kilku sezonach na inny sprzet nie wchodzi w gre. Koledzy (średnia wieku 25 - 35) zaproponowali mi abym sobie kupił fire blade, i stwoerdzili że powinienem sobie dac rade zważywszy na to że nie bedzie opcji zmiany moto. Co o Tym myślicie, wiem że to niedożeczne ale spróbujcie mnie zrozumieć

- goofy-op
- Świeżak
Witaj
Chodz moje doswiadczenie praktyczne jest nie ukrywajmy zerowe to jednak po tym co sie dowiedzialem przeczytalem obejrzalem:
ZDECYDOWANIE ODRADZAM KUPNO TAKIEJ BESTYJKI
Masz za male doswiadczenie biorac pod uwage fakt ze na niczym innym nie jezdziles
Chodz moje doswiadczenie praktyczne jest nie ukrywajmy zerowe to jednak po tym co sie dowiedzialem przeczytalem obejrzalem:
ZDECYDOWANIE ODRADZAM KUPNO TAKIEJ BESTYJKI
Masz za male doswiadczenie biorac pod uwage fakt ze na niczym innym nie jezdziles
- Nuzgul
- Świeżak
Re: a moze by tak ... cbr 900 sc28
goofy-op napisał(a):Witam to mój pierwszy post wiec sorry za jaliekolwiek niezgodności !!
....
Koledzy (średnia wieku 25 - 35) zaproponowali mi abym sobie kupił fire blade
Zmień znajomych.
Jak dla Ciebie: