cieknaca chlodnica vs 600
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
cieknaca chlodnica vs 600
Witam
mam problem z wyciekiem z chlodnicy w intruzie vs 600 plyn saczy sie z mocowania do obydowy z lewej strony na dole co proponyjecie zrobic slyszalem o magicznych plynach lub proszkach ale jakos niejestem przekonany do tego typu rozwiazan
mam problem z wyciekiem z chlodnicy w intruzie vs 600 plyn saczy sie z mocowania do obydowy z lewej strony na dole co proponyjecie zrobic slyszalem o magicznych plynach lub proszkach ale jakos niejestem przekonany do tego typu rozwiazan
Ostatnio edytowano 10/2/2008, 18:08 przez dwarf, łącznie edytowano 1 raz
- dwarf
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 10/2/2008, 16:03
Magiczny proszek mozesz zastosowac tylko, jak stanie sie cos takiego w trasie.
Proponuje oddac chlodnice do zakladu specjalizujacego sie w naprawach, albo poszukac na allegro.
Proponuje oddac chlodnice do zakladu specjalizujacego sie w naprawach, albo poszukac na allegro.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
-
jasql - Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
Dlaczego by nie.
Wysoka temperatura i cisnienie na pewno sprzyjaja takim wynalazkom. Dodatkowo "dziura" w okolicy mocowania (drgania, naprezenia). Powodzenia.
PS. Zanim wyruszysz w jakas podroz, zaopatrz sie w magiczny proszek
Wysoka temperatura i cisnienie na pewno sprzyjaja takim wynalazkom. Dodatkowo "dziura" w okolicy mocowania (drgania, naprezenia). Powodzenia.
PS. Zanim wyruszysz w jakas podroz, zaopatrz sie w magiczny proszek

<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
-
jasql - Bywalec
- Posty: 603
- Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
- Lokalizacja: Londyn
Patenty z klejami, proszkami, musztardą i inne metody Adama Słodowego były dobre w PRL-u. Jak myślisz, dlaczego wtedy wszystko się psuło? Jak chcesz mieć naprawione, a nie naprawiane to zrób to porządnie.
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
-
Grubas - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 908
- Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
- Lokalizacja: Poznań
chłodnica jest zrobiona z blaszek które mają w środku otwory na płyn.
wygląda to mniej więcej(w przekroju) tak :
[ooooooo]
te otwory w środku są naprawde bardzo małe.
takie blaszki (z otworami w środku) są układane naprzemiennie z kratownicą. Na odpowiednią wysokość a na koniec są spinane razem po bokach (jakimś wyprofilowanym wytłoczeniem). Więc teraz zastanów się gdzie Ci to pękło (bo w sumie z tego co powiedziałeś to za bardzo nie wiem, zdjęcia by się przydały) i jak to naprawde nie jest duża dziura to ja starałbym się to uszczelnić. Spawnąć to jakoś czy coś.
Nie popadajmy w skrajność, bo raptem wyjdzie że na tym forum wszyscy radzą wymiane czegokolwiek co by się tylko porysowało, a sami to chętnie by pospawali wolfram w żarówkach.
wygląda to mniej więcej(w przekroju) tak :
[ooooooo]
te otwory w środku są naprawde bardzo małe.
takie blaszki (z otworami w środku) są układane naprzemiennie z kratownicą. Na odpowiednią wysokość a na koniec są spinane razem po bokach (jakimś wyprofilowanym wytłoczeniem). Więc teraz zastanów się gdzie Ci to pękło (bo w sumie z tego co powiedziałeś to za bardzo nie wiem, zdjęcia by się przydały) i jak to naprawde nie jest duża dziura to ja starałbym się to uszczelnić. Spawnąć to jakoś czy coś.
Nie popadajmy w skrajność, bo raptem wyjdzie że na tym forum wszyscy radzą wymiane czegokolwiek co by się tylko porysowało, a sami to chętnie by pospawali wolfram w żarówkach.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
to jak poza tym całym kaloryferem to ja bym się nawet nie bazgrał tylko próbował to naprawić. Kupywać nową chłodnice jest bez sensu, a jak kupisz używaną to będzie się gorzej sprawowała niż aktualna.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
jak mała dziurka
to ją rozwierć nagwintuj i wkręć śróbkę;P..
bardziej MCGywerskiego pomysłu niemam
a wogóle wkreć ją na poxypolu.. ale jak to meches zobaczy w warsztacie regeneracji chłodnic - zciemnij że takie kupiłeś... bo bedziesz wysłuchiwał o idiotach ;PPPPP

bardziej MCGywerskiego pomysłu niemam

-
cezare - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 682
- Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
- Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości