[testy] KTM 690 Enduro
Posty: 12
• Strona 1 z 1
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Naiwnością byłoby sądzić, iż nie jest to artykuł sponsorowany! Dlaczego nazywacie coś takiego testem? Geniusz techniczny KTM'a - to bardzo fatalny żart. Czyżby to był pierwszy motocykl, z którym miałeś do czynienia?<br><hr>Raven
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zamówilem ten moto i sadze ze za max 2 tygodnie bede go juz mial zarejestrowanego, wtedy sie wypowiem czy panowie wala scieme czy nie
<br><hr>KTM owner

<br><hr>KTM owner
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Spoko , moto w noc wtorkowa przyjedzie z Reichu ;D zrobie papiery , zarejestruje, pokatuje dam znac ;D<br><hr>KTM owner
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Miedzy innymi po przeczytaniu tego testu kupiem 690 Enduro...nowe z salonu. Oczywiscie wiele wnioskow plynacych z testu Lovtzy jest prawdziwych: mega dynamiczny silnik, super hamulce, super jakosc wykonania.
Nie zgodze sie jednak, ze motocykl ten jest typowym idealnym motocyklem i w teren i do miasta: ma za dlugie przelozenia, wiec nie mozna nim jezdzic ani w trudnym terenie, ani przeciskac sie w korkach (ani na 1 ani na 2 biegu), silnik ponizej 3.5 krpm szarpie bardziej niz inne 1-cyl jak np DRZ. Ma bardzo niewygodne siodlo, umieszczone na bardzo duzej wysokosci wiec nie ma mowy by ktos kto ma mniej niz 175cm dostal nawet na palcach do podloza. Zawieszenie jest piekielnie twarde i mimo regulacji na full soft czuc kazda nierownosc warszawskich drog. Kanapa nie ma zamka wiec strach go gdziekolwie zostawic. No i najgorsze...Motocykl wciaz trapi wiele chorob wieku dzieciego: parujace zegary, gasnacy podczas jazdy silnik (cos z czym serwisy na calym swiecie nie potrafia sobie wciaz poradzic)
Motocykl ten moze byc idealny ale w wielu aspektach trzeba poprawic fabryke:
- wygodniejsze siodlo
- zmiana przelozen
- nowe mapy zaplonu ograniczajace szarpanie i falowanie obrotow.
- walka z zawieszeniem (mniej oleju, rzadszy olej, bardziej miekkie sprezyny)<br><hr>MG
Nie zgodze sie jednak, ze motocykl ten jest typowym idealnym motocyklem i w teren i do miasta: ma za dlugie przelozenia, wiec nie mozna nim jezdzic ani w trudnym terenie, ani przeciskac sie w korkach (ani na 1 ani na 2 biegu), silnik ponizej 3.5 krpm szarpie bardziej niz inne 1-cyl jak np DRZ. Ma bardzo niewygodne siodlo, umieszczone na bardzo duzej wysokosci wiec nie ma mowy by ktos kto ma mniej niz 175cm dostal nawet na palcach do podloza. Zawieszenie jest piekielnie twarde i mimo regulacji na full soft czuc kazda nierownosc warszawskich drog. Kanapa nie ma zamka wiec strach go gdziekolwie zostawic. No i najgorsze...Motocykl wciaz trapi wiele chorob wieku dzieciego: parujace zegary, gasnacy podczas jazdy silnik (cos z czym serwisy na calym swiecie nie potrafia sobie wciaz poradzic)
Motocykl ten moze byc idealny ale w wielu aspektach trzeba poprawic fabryke:
- wygodniejsze siodlo
- zmiana przelozen
- nowe mapy zaplonu ograniczajace szarpanie i falowanie obrotow.
- walka z zawieszeniem (mniej oleju, rzadszy olej, bardziej miekkie sprezyny)<br><hr>MG
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
KTM 690 czy DRZ-400 ; WR 450 + np Fazer, SV, Tiger
witam, taki oto mam dylemat - 1 uniwersalny- nowe prawie moto - czy dwa
motorki- jeden na błoto a drugi na szose miasto.
do tej pory miałem sv650 i klx650- ciężka sprawa - ale fajna.
zaleta używanych jest to ze nie bedzie szkoda i potaplac w terenie, wyłożyć na
glebe , no i bedzie można bardziej agreswyne opony założyć.
jeżdże amatorsko i asekuracyjnie dosć- taki by sprzeta nie kłaść nie
potrzebnie nie pognieść i siebie nie połamać
prosze o wasze opinie
<br><hr>Adam
witam, taki oto mam dylemat - 1 uniwersalny- nowe prawie moto - czy dwa
motorki- jeden na błoto a drugi na szose miasto.
do tej pory miałem sv650 i klx650- ciężka sprawa - ale fajna.

zaleta używanych jest to ze nie bedzie szkoda i potaplac w terenie, wyłożyć na
glebe , no i bedzie można bardziej agreswyne opony założyć.
jeżdże amatorsko i asekuracyjnie dosć- taki by sprzeta nie kłaść nie
potrzebnie nie pognieść i siebie nie połamać

prosze o wasze opinie

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam, KTM 690 to motocykl, który szukam ale mam wątpliwości bo jestem początkującym motocyklistom i nie wiem czy nie będzie on za mocny jak dla mnie.<br><hr>lakeland
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ej !!!! on wyglÄ…da jak zipp tracker
toż to jawny plagiat !!!
hahahahaha żartuję oczywiście
ktoś wie jak spalanie wygląda w tym cudeńku ????? <br><hr>robot
toż to jawny plagiat !!!
hahahahaha żartuję oczywiście
ktoś wie jak spalanie wygląda w tym cudeńku ????? <br><hr>robot
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam, zastanawiam się nad kupnem takiego motocykla. Czy mógłby ktoś napisać co ile wymiana oleju, regulacja zaworów, czy nadaje się na dłuższe trasy? Czy żywotność korby i tłoka przewidziana jest w mth jak w exc? Z góry dzięki, pozdrawiam...<br><hr>Jack
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jeśli chodzi o przeglądy - musisz zadzwonić do dealera i się zapytać (może co 6 może co 10 tyś km , nie wiem)Komentatorzy napisał(a):Witam, zastanawiam się nad kupnem takiego motocykla. Czy mógłby ktoś napisać co ile wymiana oleju, regulacja zaworów, czy nadaje się na dłuższe trasy? Czy żywotność korby i tłoka przewidziana jest w mth jak w exc? Z góry dzięki, pozdrawiam...<br><hr>Jack<br>
generalnie to jest KTM więc możesz się spodziewać dużej trwałości
a na dłuższe trasy ? myślę, że idealny

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości