nie wkreca sie na obroty - hornet 600
Posty: 5
• Strona 1 z 1
nie wkreca sie na obroty - hornet 600
witam
to moj pierwszy post na forum wiec witam wszystkich serdecznie.
mam problem z nowo zakupionym sprzetem.
kupilem honde cb 600 hornet 2001r.
pojechalem na przejazdzke i bylo wszystko ok, ale za chwile motor przestal sie wkrecac na obroty.
jak sie ruszy to na pierwszym biegu idzie dobrze a juz na dwojce i dalej nie wchodzi powyzej 5000 obrotow. dlawi sie i gasnie.
jak jedzie sie spokojnie to jest wszystko ok.
na luzie tez sie ladnie wkreca
zdecydowalem sie go kupic bo sprzedajacy zapewnial ze to jakas pierdolka.
myslicie ze to cos powaznego czy jest to rzeczywiscie pierdola??
pozdrawiam i dziekuje za sugestie
to moj pierwszy post na forum wiec witam wszystkich serdecznie.
mam problem z nowo zakupionym sprzetem.
kupilem honde cb 600 hornet 2001r.
pojechalem na przejazdzke i bylo wszystko ok, ale za chwile motor przestal sie wkrecac na obroty.
jak sie ruszy to na pierwszym biegu idzie dobrze a juz na dwojce i dalej nie wchodzi powyzej 5000 obrotow. dlawi sie i gasnie.
jak jedzie sie spokojnie to jest wszystko ok.
na luzie tez sie ladnie wkreca
zdecydowalem sie go kupic bo sprzedajacy zapewnial ze to jakas pierdolka.
myslicie ze to cos powaznego czy jest to rzeczywiscie pierdola??
pozdrawiam i dziekuje za sugestie
HONDA CB 600 HORNET
- darekz83
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 3/2/2008, 20:48
Witam
Z tego co piszesz wydaje mi się, że sprzęt dostaje za małą dawkę paliwa. Dlatego "na luzie" możesz odkręcić manete i jest ok, ale przy większym obciążeniu silnika dostarczana dawka paliwa jest już za mała i silnik się dławi.
Na początek sprawdziłbym przewody paliwowe, czy nie są nigdzie załamane. Poza tym może być wprowadzony do układu filtr paliwa. Te papierowe filtry czasem nie nadążają z wydajnością - lepsze są siateczkowe
Dobrze sprawdzić też drożność kranika podciśnieniowego.
Pozdrawiam
Z tego co piszesz wydaje mi się, że sprzęt dostaje za małą dawkę paliwa. Dlatego "na luzie" możesz odkręcić manete i jest ok, ale przy większym obciążeniu silnika dostarczana dawka paliwa jest już za mała i silnik się dławi.
Na początek sprawdziłbym przewody paliwowe, czy nie są nigdzie załamane. Poza tym może być wprowadzony do układu filtr paliwa. Te papierowe filtry czasem nie nadążają z wydajnością - lepsze są siateczkowe
Dobrze sprawdzić też drożność kranika podciśnieniowego.
Pozdrawiam
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
wiecie co.
porozkecalem boczki dzisiaj i zdjalem wlot powietrza. byl on przytkany taka kuma co oslania kostki olektyczne (guma byla az poodciskana w ksztalt tego wlotu).
nie mialem juz czasu zeby sprawdzic a poza tym padal deszcz.
tak z ciekawosci pytacm: myslicie ze tu mogla byc przyczyna (przytkany dolot poiwtrza) ?
porozkecalem boczki dzisiaj i zdjalem wlot powietrza. byl on przytkany taka kuma co oslania kostki olektyczne (guma byla az poodciskana w ksztalt tego wlotu).
nie mialem juz czasu zeby sprawdzic a poza tym padal deszcz.
tak z ciekawosci pytacm: myslicie ze tu mogla byc przyczyna (przytkany dolot poiwtrza) ?
HONDA CB 600 HORNET
- darekz83
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 3/2/2008, 20:48
tak to moglo powodowac takie zachowanie.. poprostu ci sie przyduszal.. dokladnie to samo mial moj kumpel.. juz o tym kiedys pisalem.. odslonil wlot i jest wszytko dobrze, caly sezon przejezdzil bez zadnych problemow.. pozdr
-
Leg1oN - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości