do posiadaczy gpz 500 stuki zanikajace przy 1500obr/min ?
Posty: 5
• Strona 1 z 1
do posiadaczy gpz 500 stuki zanikajace przy 1500obr/min ?
sluchajcie mam jeszcze jedno pytanko mam stuki wydaje mi sie ze od strony sprzegla ale niejestem pewien przejde z drugiej strony i kolo malej zebatki tez tak samo slychac ale kiedy wciskam sprzeglo mniej slychac moze to lancuszek sprzeglowy sam niewiem kiedy dodam gazu tak do obrotow 1500 obr/m zanikaja slyszalem ze w gpzetach to norma ale niepokoi mnie to bo tak niepowinno byc w sumie to dwu cylindrowiec sluchajcie moze ktos mniej wiecej zna ceny czesci do gpz 500 lub jakis dobry link lub sklep z czesciami to narazie pozdrawiam i czekam
-
peter gpz 500 - Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 1/1/2008, 17:11
- Lokalizacja: pasym
kiedys rozpisywalem sie na ten temat, ale odnosnie CBR 600. U mnie wystepuje podobny problem. Po konsultacjach z kilkoma mechanikami wina ostatecznie spadla na skrzynie biegow. W troche bardziej wyeksploatowanych maszynach, skrzynie wykonane z bardzo lekkich stopow metali wlasnie w ten sposob szeleszcza. W zwiazku z wcisnieciem sprzegla problem znika, bo skrzynia zostaje odlaczona. A przy wyzszych obrotach po prostu zostaje to juz zagluszone. Byc moze masz ten sam problem. Moge ci powiedziec, ze nie jest to nic powaznego. Jezeli problem bedzie narastal, albo cie to niepokoilo to radze skontaktowac sie z jakims doswiadczonym fachowcem.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Masz już luźny łańcuszek sprzęgłowy i trzeba by było doinwestować kasy i wymienić go na nowy.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Silniki Kawy z serii "Z" miały długo główne przeniesienie napędu na łańcuszku. Zephyr też ma ten problem.
To jest normalny odgłos tego silnika z tym że po dobrym rozgrzaniu hałasy powinny ucichnąć.
Jeśli tak się nie dzieje warto zobaczyć, czy rzeczywiście coś nie jest za mocno wyciągnięte.
Dla pocieszenia powiem, że kiedyś miałem Kawke Zet 550 (1983r.) i po odpaleniu zawsze klamotał ten łańcuszek (głuche stuki). Silnik miał przelatane może z 80 000 nikt do niego nie zaglądał (chodzi mi o remont a nie serwis) i z tego co wiem, to dalej kawka lata po Polsce.
Poprostu "ten typ tak ma". Jak po rozgrzaniu jest ciszej to siÄ™ nie przejmuj.
To jest normalny odgłos tego silnika z tym że po dobrym rozgrzaniu hałasy powinny ucichnąć.
Jeśli tak się nie dzieje warto zobaczyć, czy rzeczywiście coś nie jest za mocno wyciągnięte.
Dla pocieszenia powiem, że kiedyś miałem Kawke Zet 550 (1983r.) i po odpaleniu zawsze klamotał ten łańcuszek (głuche stuki). Silnik miał przelatane może z 80 000 nikt do niego nie zaglądał (chodzi mi o remont a nie serwis) i z tego co wiem, to dalej kawka lata po Polsce.
Poprostu "ten typ tak ma". Jak po rozgrzaniu jest ciszej to siÄ™ nie przejmuj.
http://filmy.scigacz.pl/Julien_Dupont_trial_Ateny Inter:pediatric
-
Grzybu - Bywalec
- Posty: 784
- Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
- Lokalizacja: Syc.oof
moze strzele gafe ale ja jak pamietam to najnizsze obroty to miałem ustawione tak pomiedzy 1500 a 2000 obr bo rzeczywiscie przy niskich słychac było stuki, jak rozmawiałem z mechanikiem mowił ze te 2 cylindrowe rzedówki potrzebuja troche wiekszych obrotów.
suzuki ale dlaczego biało-niebieskie
-
slow69 - Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 12/5/2006, 13:02
- Lokalizacja: lublin/ puławy
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 25 gości