Zobacz wątek - Różny promen skętu??
NAS Analytics TAG

Różny promen skętu??

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Różny promen skętu??

Postprzez hugo2003 » 28/1/2008, 21:54

czy to normalne chodz mi sie nie zbyt wydaje zeby promien skretu w prawo a promien skretu w lewo byl inny??? jak zawracam w lewo w garazu zakret robie na raz na styk a jak w prawo to musze na conajmniej 2 razy zawracac... czyzby cos walniete??? i czy ZX9R ma taki duzy promien skretu???czy to "zaleta" sportowych maszyn???
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań


Postprzez FZR600R » 28/1/2008, 22:46

Powiem Ci kolego ,że mam identycznie w swojej yamaszce...kiedyś myślałem że to jakiś wielki problem,miałem jakieś lęki ale teraz przejechałem już troche km i narazie jest ok...niewiem jak sprawa ma się u ciebie ale u mnie kiera w lewo idzie o jakiś 1cm dalej....
FZR600R ---> GSX-R 1000 K6
ET 11.851

Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
FZR600R
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 4/10/2006, 22:26


Postprzez skwy » 29/1/2008, 09:28

Może jest krzywa rama?
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap

Postprzez cichy » 29/1/2008, 09:34

Albo ogranicznik urwany?
Może linki gdzieś blokują?
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez hugo2003 » 30/1/2008, 19:34

no u mnie bardziej tzn lepiej skreca w prawo mysle ze moze to bycten ogranicznik co cichy pisze bo kiera w lewo miedzy bakiem ma ok 5cm do baku a w prawo jakies 3cm wiec bede musial polookac koles mial wywrotke na ten bok wiec ogranicznik to dosc racjonalne wytlumaczenie bo rama prosta!! dzieki!!
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez mar111cin » 30/1/2008, 23:01

a koło i półki ? ich osie tworzą kąt prosty czy może jednak niekoniecznie?
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez hugo2003 » 31/1/2008, 18:52

mar111cin a mozesz jasnije powiedzic opisac co masz na mysli???? bo patrzalem dzis i ograniczniki wygladaja na ok aroznica miedzy odleglosciami miedzy bakiem a kiera jest ok ponad 5 cm;/ co to moze byc??? chyba ze podczas gleby koles podgiol manetke bo sa na niej lekkie rysy -przypilowanie a z tego coe wiem nie mial dzwona tylkonie kontrolowane "stoppy" przez auto i g;eba na bok.... wiec slucham propozycji bo nie chce mi sie wierzyc ze kawy 9-tki maja rozny skret!!!! ps czy ninje maja taki maly skret seryjnie (tzn robia duze kolko)???? pozdrow 4 ALL
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez simonw » 31/1/2008, 20:07

ja nie wnikam, jako osoba leworeczna robie zakret w lewo z mniejszym promieniem niz ten w prawo i nie szukam aspektu technicznego :)

tak samo jest z rowerem.
A inna sprawa ze np mi linka od sprzegla lekko przyhacza na max prawo :)
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez cichy » 31/1/2008, 20:08

Może kierownica jest zgięta, albo źle przykręcona.
Generalnie promień skrętu w sportowym motocyklu będzie szeroki, ale powinien być taki sam w obie strony.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez mar111cin » 31/1/2008, 22:10

Chodzi mi o to czy przypadkiem nie jest tak, że kiedy trzymasz kierownice prosto (w stosunku do całej lini motocykla) to koło jest choćby minimalnie skręcone. Albo podczas jazdy przy puszczeniu kierownicy widzisz że mimo jazdy prosto jest ona troche przechylona w którąś strone.
Jak gość się na nim wyłożył to mógł właśnie przekrzywić to na półkach. Trzeba by było wszystko porozkręcać ustawić prosto i skręcić.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez maatiaas » 1/2/2008, 17:03

moim zdaniem jedynym wytłumaczeniem różnego promienia skrętu sa ograniczniki....przypatrz się temu jeszcze raz bardzo dobrze...ogranicznik nie musi być urwany, może być ugięty... weź suwmiarkę i zmierz odległość jednego i drugiego ogranicznika od jakiegoś punktu zaczepienia np. od ramy
Avatar użytkownika
maatiaas
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
Lokalizacja: BIESZCZADY



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê