Zobacz wątek - Cagiva prima 50 z 1992 roku.
NAS Analytics TAG

Cagiva prima 50 z 1992 roku.

i inne małe pojemności
_________

Cagiva prima 50 z 1992 roku.

Postprzez Łukasz2719 » 28/1/2008, 19:08

Witam. Po pierwsze mam kilka pytań dotyczących cagivy primy 50.
1. Ile powino być płynu chłodniczego?
2. Ile powino być oleju w przednich amortyzatorach?
Po drugie tuning.
1. Jak przyspieszyć ten motorek? myśle o zmianie zembatki zdawczej na 16. w tej chwili mam 15 i osiągam ok 100 km/h. Czy po zmianie zembatki moto będzie dużo słabsze?
2. Może ma ktoś do sprzedani tłumik? (interesuje mnie sama końcówka tylko nie orginał bo chcem poprawić wygłąd i pracę)
3. Może ktoś ma do sprzedania tylni amortyzator?
moje gg 7137063
Z góry dziękuję za pomoc
Łukasz2719
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 28/1/2008, 18:41
Lokalizacja: Białystok


Postprzez h4zell » 28/1/2008, 21:57

sprzedaj te gowno i sobie nawet głowy nie zawracaj,dawno temu sie napalilem i zamienilem sie za skutera..... i załowałem, tydzien czasu z tym gownem wytrzymałem i poszło dalej do innego napalenca
h4zell
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 2/11/2006, 15:59


Postprzez filak » 28/1/2008, 22:14

ej weź nie tak ostro . kolega uprzejmie sie pyta a ty mu wyjeżdżasz że ma gówno. opanuj sie troche bo jeśli ty masz skuter to uważam że masz gorszy sprzet. mod powinien ci za takie cos dać conajmniej upomnienie :/
"Bóg wybacza...
motocykl nigdy..."

Obrazek
Avatar użytkownika
filak
Świeżak
 
Posty: 179
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:47
Lokalizacja: Zabierzów k/ Krakowa

Postprzez korek31 » 29/1/2008, 07:52

1- pod max :P
2=tyle ile zaleca instrukcja :P


1=będzie wolniejsze ale z lepszym przyśpieszeniem
Korek rozporek.
korek31
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 2/10/2007, 15:05

Postprzez Łukasz2719 » 29/1/2008, 08:32

Pod max to znaczy pod korek bo żdanych kresek na zbiorniczku nie ma? A instrukcj niestety nie mam. A z przyspieszeniem będzie odwrotnie. Powinien być szybszy aole słabszy i dędzie miał słabsz przyspieszenie bo ja chcem założyć zębatkę o 1 zomb większą na silniku. tylko pytanie o ile słabszy?
Łukasz2719
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 28/1/2008, 18:41
Lokalizacja: Białystok

Postprzez h4zell » 29/1/2008, 11:24

dobra sorry faktycznie za duzo pojechalem :P masz 3 czy 6 biegowa??
h4zell
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 2/11/2006, 15:59

Postprzez Łukasz2719 » 29/1/2008, 15:14

3 biegi. miałem zamiar poszukać 6 biegowej skrzyni ale słyszałem że na 6 biegowej skrzyni gorzej chodzi. A i tak narazie nie mam kasy na zmiane skrzyni a więc se darowałem. a tak wogule co tej twojej było? bo ja mam swoją o pół roku zrobiłem 4000 km i narazie mnie nie zawiodła.
Łukasz2719
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 28/1/2008, 18:41
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Landryss25 » 29/1/2008, 16:30

Nie zmieniaj na 6-scio biegową bo to glupota by była, za dużo wachlowania przy takiej pojemności jest.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Fenek16 » 29/1/2008, 16:54

Ktoś chce mieć lepsze przyśpieszenie o sekudne to i wachlował bedzie ile sią da :wink:

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez pawlak200192 » 29/1/2008, 17:28

Jezeli zalezy mu na szybkosci to powinien dac skrzynie 6 biegową i zębatke zdawczą o 1 albo 2z większą. Dało by to przyrost v max bez straty przyspieszenia.

Jak dla mnie nie opłaca si tuningowac tej cagivy lepiej zmienic na np rs.
pawlak200192
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36

Postprzez Łukasz2719 » 29/1/2008, 17:58

Jeździłem rs. to ma podobne osiągi ale kasa dużo większ no tylko że do rs z częściami łatwiej. Ale prima się narazie nie psuje :) A jeśli zmienię tylko zębatkę to dużo mocy i przyspieszenia strace?
Łukasz2719
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 28/1/2008, 18:41
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Fenek16 » 29/1/2008, 18:02

Mocy nic nie stracisz, a przyśpieszenie jak ma Ci ktoś powiedzieć ile go stracisz? :shock:

No to jest jakieś równanie do obliczenia czy coś? Kazde moto jest indywidualne, pozatym jeden ząb wiecej to nie bedzie wcale taka strata odczuwalna, musisz trzymać na obrotach i grzać silnik :lol: :lol: :lol:

Musisz pamiętać, że jak masz np już napięty łańcuch i nic się nie popuści to poo zmianie zebatki nie założysz go...

Pozdro
CBR 600 F3
Avatar użytkownika
Fenek16
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1590
Dołączył(a): 19/11/2006, 18:39
Lokalizacja: Warszawa / Starachowice

Postprzez Łukasz2719 » 29/1/2008, 18:27

Łańcuch to się nałoży bo ja cały zestaw zmieniam i się zastanawiam jaką zdawczą kupić. dzięki wszystkim
Łukasz2719
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 28/1/2008, 18:41
Lokalizacja: Białystok



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr