Zobacz wÄ…tek - Wgniecenie w baku
NAS Analytics TAG

Wgniecenie w baku

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Wgniecenie w baku

Postprzez Kraupner » 13/1/2008, 21:19

Witam
Mam taki problem....
Dałem się koledze przejechać motocyklem....niestety kolega się zamyślił i zapomniał, że prawa klamka to przedni hamulec....skończyło się to wywrotką, niby przy małej prędkości, ale na kamieniach przez co zrobiło mi się wgniecenie w baku :cry:

Co z tym zrobić?
Tak, wiem że można to samemu wyciągnąć i wyszpachlować, ale ja potrzebuje firmy która by coś takiego zrobiła (bo w końcu na koszt kolegi :lol: )
Czy są firmy, które się tym zajmują?
Blacharz, a potem lakiernik??
pozdrawiam
Kraupner
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 26/9/2006, 22:11


Postprzez eleventh » 13/1/2008, 21:59

Jeśli to niezbyt głęokie wgniecenie zaszpachlowałbym i pomalował.
Każdy warsztat blacharsko-lakierniczy Ci to zrobi.
Koszt nie powinien przegroczyć 500 zł.
Lakier dobiorą komputerowo i nie powinno być śladu.
Grzegorz
Hornet ('08)
Avatar użytkownika
eleventh
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 19/10/2007, 18:36
Lokalizacja: Kraków


Postprzez Kraupner » 14/1/2008, 19:30

No cóż...to jest bardzo małe wgniecenie.....
3cm x 1cm i głębokość 0,5cm

tylko że ja o szpachlowaniu motocykli nie mam zielonego pojęcia.... no trudno
poszukam na forum o szpachlowaniu;]
Kraupner
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 26/9/2006, 22:11

Postprzez eleventh » 14/1/2008, 19:56

Może ja jakiś niedouczony jestem, ale jaka jest różnica pomiędzy szpachlowaniem baku motocykla a np. błotnika samochodu?
Zdejmij bak, zawieź do warsztatu blacharsko-lakierniczego, za tydzień odbierz naprawiony bak wraz z rachunkiem który przedstawisz koledze i po temacie. Śladu nie będzie po szkodzie.
Koszt jak pisałem to max. 500 zł
Grzegorz
Hornet ('08)
Avatar użytkownika
eleventh
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 19/10/2007, 18:36
Lokalizacja: Kraków

Postprzez msebek » 14/1/2008, 19:59

A nie da rady tego najpierw wypukać? Wiesz bo szpachla w dużych ilościach lubi odpadać... Zapytaj w warsztacie, może mają jakieś tajemne metody umożliwiające wypchnięcie wgniecenia a dopiero potem "cement".
msebek
Świeżak
 
Posty: 171
Dołączył(a): 24/8/2007, 13:48

Postprzez eleventh » 14/1/2008, 20:00

Kraupner napisał(a):No cóż...to jest bardzo małe wgniecenie.....
3cm x 1cm i głębokość 0,5cm
Grzegorz
Hornet ('08)
Avatar użytkownika
eleventh
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 19/10/2007, 18:36
Lokalizacja: Kraków

Postprzez mlody-pawel » 14/1/2008, 20:29

czy uważasz ze 5mm szpachli to mało? bo dla mnie to od cholery....
Sprzedam Suzuki Bandit 600S 2003
Avatar użytkownika
mlody-pawel
Świeżak
 
Posty: 343
Dołączył(a): 20/9/2007, 14:51
Lokalizacja: Kraków

Postprzez eleventh » 14/1/2008, 20:53

Tak uważam.
Przy powierzchni 3cmX1cm.
Grzegorz
Hornet ('08)
Avatar użytkownika
eleventh
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 19/10/2007, 18:36
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Landryss25 » 14/1/2008, 22:10

Tajemna metoda wyciągania wgnieceń jest taka że blacharz spawa stalowy pręt na środku wgniecenia a następnie go jakoś łapie i wyciąga, ucina, szliwfuje i delikatnie szpachlą przeciąga żeby równo było a następnie kładzie nowy lakier. Wiem bo jak oddawałem bak do znajomego blacharza to tak właśnie robił.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez jarek20 » 14/1/2008, 22:16

Słyszałem ze jak suchy lud przyłożysz do wgniecenia nie dużego to potrafi wyciągnąć to wgniecenie ale bak tez musi mieć jakąś temperaturę nie wiem czy to do końca działa ale widziałem nawet filmik gdzieś jak to gościu robił
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... &plindex=4
Avatar użytkownika
jarek20
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 27/2/2007, 10:27
Lokalizacja: Podkarpackie - Lubaczów

Postprzez maatiaas » 14/1/2008, 23:03

mój ojciec jest mechanikiem i razem robiliśmy bak w cbr. W miejscu wgniecenia lutowaliśmy blaszki a następnie poprzez własnoręcznej roboty wybijak likwidowaliśmy wgniecenie. Następnie poprzez cynę i kolbę zalewaliśmy dziurę cyną. Dopiero na koniec szpachla do uzyskania idealnej powierzchni. a więc KRAUPNER jeżeli chcesz mieć bak taki jak przed wypadkiem to lepiej oddaj go do najzwyklejszego blacharz, a on na pewno będzie wiedział co z nim zrobić...
Avatar użytkownika
maatiaas
Świeżak
 
Posty: 324
Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
Lokalizacja: BIESZCZADY

Postprzez Kraupner » 15/1/2008, 17:27

hmmm.....sprawa z suchym lodem wyglÄ…da ciekawie....

spróbuje... a jak nie pomoże, to lece z bakiem do blacharza..
wielkie dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Kraupner
Świeżak
 
Posty: 25
Dołączył(a): 26/9/2006, 22:11



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na górê