Zobacz wątek - Problemik z sendą
NAS Analytics TAG

Problemik z sendą

i inne małe pojemności
_________

Problemik z sendą

Postprzez Bostorn » 6/1/2008, 18:19

Witam wczoraj przywiozłem sobie sprzęcik :D moją Sendę :D jest to wersja supermoto z rocznika 2002 z silnikiem minarelli am6 bodajze nie znam sie cos tam wyczytałem :P

Problem jest tego typu ze skubaniec ma problem z obrotami jest poblokowany od nowości i ponoć zdławiony wydech mam zamiar zmienicgo na sportowy jakąs używkę

po 2 z rury leci strasznie mocno dym smierdzi ze szok a motorek stoji w cieplym miejscu po kilkuminutowej jeździe nadal dymi jak szalony

po 3 niema chyba filtra powietrza z boku tzn po prawej stronie przy tylnim plastiku nie bylo filtra ani osłonki na niego zewnętrznej czy mozna jakos zrobic tak zebym mogł wstawic stożkowy filtr?? jesli tak plz powiedzcie co :)

a po 3 brakuje mi linki tzn dzieciak który przedemną jeździł miał wypadek i urwał linke czy co to jest która idzie od hamulca przedniego jest to linka od stopu chyba ja chamuje niema stopu :/

Jeśli ktos wie po ile chodza takie czesci lub ktos sprzedaje uzywke lub nówke prosił bym o kontakt 4376288 aha oczywiscie potrzebuje tez wydechu wiec prosze tez w sprawie jego sie zgłaszac:)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez Bostorn » 6/1/2008, 19:33

noo z mechanika u mnie kiepsko wkońcu to moj 1 motor :P ehh co trza było robic aby go wkoncu kupic :/ a co do linek na allegro niema

mechanik dobra sprawa :) a motorek stoji w ogrzewanym pomieszczeniu więc jakim cudem musi tak długo sie rozgrzewac??


aa zapomniałem napisac czy to jak elektryka działa zalezy od akumulatora??
motorek potrafił mi zdechnąc jak sie nagrzał mocno a wiatrak niedziałał swiatla tez po dodaniu gazu mocniej swiecą itp itd.. wina akumulatora?? klakson ledwo pierdzi :P
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez Landryss25 » 6/1/2008, 23:10

Światła w sendzie i w każdym innym motorowerze przygasają na niskich obrotach. I nie masz silnika minarelli am6 tylko silnik Derbi więc jakbyś szukał jakichś części to nie do am6 tylko do silnika Derbi.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Bostorn » 7/1/2008, 19:12

dobrze wiedziec
co do akumulatorka to jak mi wentylator nie chodzi na chłodnicy moze to jego wina?? czy tez idzie prąd z prądnicy??

więc tak w niedziele rozebrałem rozwalony kierunek wyjąłem go wyjąłem akumulator i odpaliłem;d jak nigdy dotąd tak mi nic doberze nie swiecilo wniosek jest chyba jeden ze akumulator jest do dupy.. aaa co do dymu znalazłem mechaniora w okolicy który majtruje takie maszyny :)
mowił zeby sprawdzic swiece bo tlumik byl zarzygany olejem jak sie okazalo swieca byla zasrana nim wniosek jeden tak powiedzial mechanior ze to wina podawacza to qrestwo małe..... pier**** maszyny... wiele dzieciaków do niego przyprowadzało motory z tym problemem ja mam o tyle dobrze ze podawał mi zaduzo oleju blactwo jedno... nie wszyscy mieli tak dobrze i to prawdopodobnie dlatego tak kopcił i nie wchodził w obroty :/

UWAGA!! im sie zacinał i nie podawał oleju i taka mała groźba nieraz czytałem ze dzieciaki młodsze starsze piszą że to wina oleju ze zaciera silnik... jak olej zatrze silnik?? to wina tego qrestwa... najlepiej przejde na mieszanke oleju z paliwem i tyle bak do pełna i pajechali:D

thx wielkie za sprostowanie co do silnika :)

aa i niema sprawy za te posty 1 pod 2gim :PP ja sie nie gniewam :D


aa co do linki zapomniałem dodać ze jest od stopu ale tzn przedni elegancko hamuje tylko nieświeci mi sie lampa z tyłu ze hamuje itp nie wiem jak to zprecyzowac wielkie sorki:PP




z łaski swojej- zapoznaj sie z regulaminem... pozdrawiam kravec
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Landryss25 » 7/1/2008, 19:32

Co do tego wentylatorka to to nie jest wina tego że coś nie tak z akumulatorem albo elektryką tylko on się załącza dopiero wtedy gdy temperatura wody przekroczy chyba 105 stopni clecjusza, normalnie to on nie powinien chodzic podczas jazdy.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez korek31 » 8/1/2008, 16:57

senekkorzenna napisał(a):Jak już motor wystartuje to akumulator nie daje prądu tylko go pobiera z prądnicy więc tu nie ma problemu.
Prawdą jest że jak dodasz gazu to światła zwiększają jasność bo prądnica pracuje szybciej i daje więcej prądu.
Oczywiście w systemie znajdują się diody które regulują
dawkowanie aby system nie przepalił się.Słaby akumulator to też objaw bardzo słabego świecenia ale na wolnych obrotach.Nie koniecznie akumulator jest padnięty potrzeba tylko doładować.Jeżeli po doładowaniu będzie to samo to niestety koszty.Wcześniej dolej wody destylowanej.Co do rozgrzania zawsze należy zagrzać silnik tak aby nie trzeba było używać ssania.Filtr bardzo ważny bez niego nie będzie silnik chodził poprawnie.
teraz o lince.W wielu miejscowościach są warsztaty gdzie jeszcze można dorobić linki albo tylko wkłady.Jak masz pancerz to sprawa prosta.A jak nie to szukaj serwisów i zapytaj o cenę linki,gdyby była dla ciebie za droga to masz czas do wiosny na szukanie na allegro.Ta sama sytuacja z filtrem.
pozdrawiam



jeżeli się nieznasz to się nieodzywasz to się nadaje na śmiechu warte "prądnica kręci się szybciej i daje więcej prądu" LOL

chyba w tym twoim chińskim romecie tak jest :D
Korek rozporek.
korek31
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 2/10/2007, 15:05

Postprzez Bostorn » 8/1/2008, 17:27

senekkorzenna napisał(a):No no jestem pełen uznania 2 dni i już zaczynasz precyzyjnie wyjaśniać awarie.Teraz tak co do światła stopu musi być bo ktoś zaparkuje ci na miejscu dla plecaczka.Jeszcze jedno linka to co innego a przewód elektryczny to co innego.Jak źle określasz to robisz małe zamieszanie.Odkręć obudowę lampy wyjmij żarówkę i ją sprawdź.Potem napisz czy świeci.Mam nadzieję że wiesz jak to sprawdzić.Postaram naprowadzić cię abyś usunął ten problem bo to jesteś w stanie sam zrobić.
pozdrawiam



hehehe :D :twisted: thx wielkie :P i dzięks za wytwałośc :D

co do tego przewodu jego poprostu niema przy hamulcu są tylko 2 kabelki red i zielony zawiniety w izolacje.. takie wystajace odcięte;p a cio do stopu mam tylko postojówke a co z estopem wydaje mi sie że to zalezy od wlasnie tego przewodu:)

ale to juz mechanior zdecyduje tak czy siak przyda sie wiedziec ocb;d jak bym cos zrobił dam znac na foum :)





Landryss25 napisał(a):Co do tego wentylatorka to to nie jest wina tego że coś nie tak z akumulatorem albo elektryką tylko on się załącza dopiero wtedy gdy temperatura wody przekroczy chyba 105 stopni clecjusza, normalnie to on nie powinien chodzic podczas jazdy.




może i masz racje ale ja nie mam na wodę tylko na płyn.. a do tego jak mi sie sqrkowaniec nagrzeje to potrafi zgasnąc i nie mozna go odplalc;/ niechce nijak zagadać :( to wina wentylatora według mego uznania chłodnica szalenie gorąca a on nie grzeje :/
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Landryss25 » 8/1/2008, 18:08

No pisząc woda miałem na myśli płyn :D Nie wiem czy tu jest problem z chłodnicą, oddaj do jakiegoś mechanika, nawet samochodziarza on Ci wszystko sprawdzi.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Landryss25 » 8/1/2008, 19:08

Nawet jeśli akumulator jest dobry i naładowany to światła świecą tak samo jak by go nawet nie było, tak jest w motorowerach.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez korek31 » 8/1/2008, 20:26

senekkorzenna napisał(a):Drogi mój ty koreczku 31 jeżeli akumulator jest słaby
to po dodaniu gazu zawsze i wszędzie światła świecą jaśniej i dotyczy to mojego ogarka jak i kawki.Bo na wolnych obrotach prąd zostaje przekazywany na doładowanie akumulatora ,zapłon i światła a jak jest magneto to ten objaw występuje w każdym motorku.
a ja ci piszę że jak się nie znasz to sprawdź.
pozdro



znów się mylisz ! prąd jest niezmienny napięcie jest mniejsze lub więkrza na niskich i wysokich obrotach !!!!!!!!! W szkole za to pałe dostałem to pamientam :D
Korek rozporek.
korek31
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 2/10/2007, 15:05

Postprzez Kilowat » 8/1/2008, 21:44

Hmm czy to właśnie przez napięcie czasem nie występuje tzw. "przygaszenie" żarówek lub ich "rozjaśnienie" co nie jest przypadkiem związanie z obrotami silnika -> prądnicy?! (na fizyce kiedyś miałem taki ładny wykres zależności pomiędzy napięciem, natężeniem a jego częstotliwością?!)

Nie wiem jak z moto ale patrząc na gabloty... . Efekt "przygaszania" świateł występuje w starych samochodach (np. Podlek) lecz w nowszych już nie. (To co "wiem" w nowszych puszkach gdy występuje taki problem jest to obiawem problemów z elektryką.) Pytanie: Od czego to zależy w gablotach i jak jest z moto? Bo widzę tu podzielone zdania... .
Avatar użytkownika
Kilowat
Świeżak
 
Posty: 66
Dołączył(a): 31/8/2007, 20:04
Lokalizacja: BDG

Postprzez Bostorn » 9/1/2008, 17:23

senekkorzenna napisał(a):Dobra nasza teraz szukaj przy hamulcu nożnym plastykowej kostki z której wystaje taki kołeczek jak wciśniesz hamulec to się chowa.Napisz mi ile przewodów z niego wystaje,to jest ważne.Jeżeli jeden to znaczy że włącznik jest sterowany masą,jeżeli dwa to systemem zamkniętego obwodu.
pozdro.



nom mam chwilke wolnego to pogrzebie sie przy nim :) akumulatorek nowy jest swieca bedzie jutro ;d miała byc dzis;/ co tam jeszcze mamy aaa olejek :D aby zrobic mieszanke


Wlasnie 1 do ilu ma byc?
1litr oleju na 40 benzyny 95 czy na 50?? jak to jest??




Landryss25 napisał(a):No pisząc woda miałem na myśli płyn :D Nie wiem czy tu jest problem z chłodnicą, oddaj do jakiegoś mechanika, nawet samochodziarza on Ci wszystko sprawdzi.



wioze własnie jutro motorek do kolesia niedaleko mam do niego ;d jakies 6km]busem sie zawiezie posłucha popuka i zobaczy w jakim stanie jest pacjent tzn ma sprawdzic czego brakuje i kupic mi czesci :) a ze przy okazji jedzie do Łodzi na te targi to moze cos dobrego znajdzie :)

ok nie marnuje czasu i swiatła ^_^ na dworze trza sie zabrac za maszine ;)

pzdr chłopaki :)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Landryss25 » 9/1/2008, 19:36

Mieszanie benzyny z olejem? Masz wymontowany dozownik?
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Bostorn » 9/1/2008, 21:02

Landryss25 napisał(a):Mieszanie benzyny z olejem? Masz wymontowany dozownik?


jeszcze niee ale mam zamiar go wyjebac... jakis czas temu pisalem co mi sie porobilo sqrwiel podawał zaduzo oleju zasrał mi swiece tłumik porządnie i nie mialem ani dobrej mocy ani nie wkręcał sie wyzej niz 8k no raz 10 ale to jakos chyba na farcie ;pp kopcił strasznie!!!!!

mechanik powiedział zeby cytuje "wypierdolic to gówno" bo to niszczy sprzety.. miał juz kilku klientów co przez tą popierdółke silniki sie pozacieraly bo oleju nie podawało a u mnie dawąło to go za duzo powiedział zeby mieszanke walic i juz wole sie nameczyc z mieszanka zreszta co to za męczarnia rachu ciachu i jest ;) a mam pewnosc ze ani mi silnika nie zatrze ani nie bede miał złego spalania :) kupił mi ojciec castrola R2 omg 47zł!! posrało starego ale niech bedzie moze sie przyda :P tak wiec będe śmigał na mieszance :)





korek31 napisał(a):
senekkorzenna napisał(a):Drogi mój ty koreczku 31 jeżeli akumulator jest słaby
to po dodaniu gazu zawsze i wszędzie światła świecą jaśniej i dotyczy to mojego ogarka jak i kawki.Bo na wolnych obrotach prąd zostaje przekazywany na doładowanie akumulatora ,zapłon i światła a jak jest magneto to ten objaw występuje w każdym motorku.
a ja ci piszę że jak się nie znasz to sprawdź.
pozdro



znów się mylisz ! prąd jest niezmienny napięcie jest mniejsze lub więkrza na niskich i wysokich obrotach !!!!!!!!! W szkole za to pałe dostałem to pamientam :D




człowieku jak uważałes na elektrotechnice.... ;p Bania Bania Baniaaaa!!!! :D




jak zawsze zwracam honor oczywiście napięcie bo prąd 12V ale właśnie napięcie spada w akumulatorze bo jest nie doładowany i na wolnych obrotach
nie całość idzie na odbiorniki tylko część znacząca na doładowanie akumulatora przez to np.żarówki świecą słabiej
A teraz o różnicy w starszych modelach a nowych.To regulator napięcia
dawniej była to cewka i elektromagnesy-mechanika z elektryką nie działało to zbyt precyzyjnie,mało tego można było regulować odległość pomiędzy stykami,czyli szybsze włączanie regulatora.A teraz mamy diody i one utrzymują stałe napięcie w obwodzie choć one też mają swoja sprawność i przy słabym lub nie sprawnym akumulatorze popuszczają co objawia się przygasaniem świateł na wolnych obrotach.
pozdrawiam :?[/quote]

Właśnie akumulator jest po to aby mi swiatlo swieciło jednolitym swiatlem a jak jest słaby to niedaje rady i wtedy idzie prad z pradnicy czym wieksze obroty pradnica podaje wiecej prądu i mocniej swieci mi zarówka a jak jest akumulatorek dobry to powinno swiecic mocnym swiatlem zresztą niedługo sie przekonam tzn chyba jutro :) zaleje akumulator kwasem załącze popodłanczam all zrobi sie mieszanke i zobaczymy czy derbik zagada :) i jak będzie swieciło swiatełko dla waszego spokoju :PP





Bostorn napisał(a):jak zawsze zwracam honor oczywiście napięcie bo prąd 12V ale właśnie napięcie spada w akumulatorze bo jest nie doładowany i na wolnych obrotach
nie całość idzie na odbiorniki tylko część znacząca na doładowanie akumulatora przez to np.żarówki świecą słabiej
A teraz o różnicy w starszych modelach a nowych.To regulator napięcia
dawniej była to cewka i elektromagnesy-mechanika z elektryką nie działało to zbyt precyzyjnie,mało tego można było regulować odległość pomiędzy stykami,czyli szybsze włączanie regulatora.A teraz mamy diody i one utrzymują stałe napięcie w obwodzie choć one też mają swoja sprawność i przy słabym lub nie sprawnym akumulatorze popuszczają co objawia się przygasaniem świateł na wolnych obrotach.
pozdrawiam :?


Właśnie akumulator jest po to aby mi swiatlo swieciło jednolitym swiatlem a jak jest słaby to niedaje rady i wtedy idzie prad z pradnicy czym wieksze obroty pradnica podaje wiecej prądu i mocniej swieci mi zarówka a jak jest akumulatorek dobry to powinno swiecic mocnym swiatlem zresztą niedługo sie przekonam tzn chyba jutro :) zaleje akumulator kwasem załącze popodłanczam all zrobi sie mieszanke i zobaczymy czy derbik zagada :) i jak będzie swieciło swiatełko dla waszego spokoju :PP[/quote]

Te majster czytaj no uważnie,akumulator jest po to aby łatwiej uruchomić
silnik i na wolnych obrotach regulator napięcia miął z kąt brać bo prądnica czy magneto czy alternator kręcący się powoli nie wytwarza go dostatecznie dużo.a stałe napięcie w sieci utrzymuje regulator w różnych postaciach.NO NO!
pozdro :shock:




z łaski swojej- zapoznaj sie z regulaminem... pozdrawiam kravec
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Bostorn » 10/1/2008, 20:40

aaaaaaaaaskączcie z tym prądem ileż mozna :PP

mam dobre wiesci :) juz wiem co sie dzialo zmoim motorkiem tzn z tym zasranym dozownikiem albo szwab to zrobil albo polak jak macie automatyczne podawanie oleju itp mieszalnik zara przed silnikiem idzie linka od gazu czym wiekszy gaz tym linka sie nacioga i podaje wiecej oleju u mnie linka byla zrzucona i na jej miejscu byl drucik co dociągał na maxa ta dzwigienke i podawał oleju tyle co bym dawał ostro po gazie.. i nie wyrabialo wiecejbyło oleju niz bęzyny :)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez korek31 » 11/1/2008, 18:49

ja "prubuje" ukończyć elektronike
Korek rozporek.
korek31
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 2/10/2007, 15:05

Postprzez Bostorn » 11/1/2008, 19:05

heheh a ja zaczynam 1 rok a semestr za mną a i tak nic nie rozumiem :/ od niechodzenia wentylatora 2 razy ja na początku przegrzałem głowica jest zdjeta dzisiaj jak prubowalem z ojcem zalozyc okazalo sie ze 1 pierscien ma 0.4milimetra luzu a 2gi pękł trzeba nowe załozyc ehh normalnie ręce opadają tyle roboty:( zdrapałem prawie caly blotnik z farby ale to co sie nie da bedzie trza rozpuszczalnikiem jakims specjalnym macie moze cos tzn znacie jakis dobry rozpuszczalnik do tego typu frb? z podkładem?
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Landryss25 » 11/1/2008, 21:09

A pękniety pierścień nie zjechał ci powierzchni cylindra?
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Bostorn » 12/1/2008, 11:16

senekkorzenna napisał(a):
Bostorn napisał(a):heheh a ja zaczynam 1 rok a semestr za mną a i tak nic nie rozumiem :/ od niechodzenia wentylatora 2 razy ja na początku przegrzałem głowica jest zdjeta dzisiaj jak prubowalem z ojcem zalozyc okazalo sie ze 1 pierscien ma 0.4milimetra luzu a 2gi pękł trzeba nowe załozyc ehh normalnie ręce opadają tyle roboty:( zdrapałem prawie caly blotnik z farby ale to co sie nie da bedzie trza rozpuszczalnikiem jakims specjalnym macie moze cos tzn znacie jakis dobry rozpuszczalnik do tego typu frb? z podkładem?

a nie masz dostępu do piaskarki ?przecież nie raz była o tym mowa że najskuteczniejszym sposobem na zdjęcie całego lakieru jest piaskowanie.Oczywiście dotyczy to metalowych części. :?


chwilowo nie zresztą to plastik... ;p i trzeba sie jakos męczyc a co do pierscieni nic mi nie porysowało jak ojciec je sciogał to 1 pekł a 2gi miał 0.5mil luzu wiec trzeba znalesc gdszies nowe;/ nie wiecie po ile chodzą takie pierscienie??
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez korek31 » 12/1/2008, 11:22

ciężko będzie kupić same pierścienie jak już to zestaw -tłok pierścienie sworzeń zawleczki =150-170zł =docieranko /szlif=60zł więc jak już robisz to zrób dopożadku
Korek rozporek.
korek31
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 2/10/2007, 15:05

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na gr