zzr600 pytanie
Posty: 9
• Strona 1 z 1
zzr600 pytanie
jezdzilem dzisiaj kawasaki zzr600 i wydawalo mi sie ze jest przeskok w mocy. do 6000obr idzie ok a od 6000 w gore jakby dostawal jeszcze kopa. czy tak ma byc??
- radek.88
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 23/12/2007, 17:41
- Lokalizacja: Opole
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
większość plastików z kilkunastu letnim przebiegiem posiada bardzo cienki spód....niestety podobnie jest z moją CBR F2
-
maatiaas - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
- Lokalizacja: BIESZCZADY
maatiaas napisał(a):większość plastików z kilkunastu letnim przebiegiem posiada bardzo cienki spód....niestety podobnie jest z moją CBR F2
to chyba jest z nia cos nie tak. CBR 600 jest dosc lagodnym motocyklem, ktory oddaje moc niemalze liniowo. U mnie jedyny wyrazny skok mozna zaobserwowac przy ok 10000r.p.m czyli przy osiaganiu maks. momentu obrotowego. Jezeli chcesz zobaczyc jak wyglada prawdziwa dziura w obrotach proponuje sie przejechac SRADEM
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Nie no bez przesady z tym liniowym oodawaniem mocy, prawie każdy ma jakiś próg obrotów przy którym dostaje wiatru, no są wyjątki typu Honda VFR. A co do srada to jechałem 750 i nie miałem czasu zauważyć tej dziury od 3 tys obrotów już trzeba było zacząć sie mocno trzymać
:D:D

-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
elcommendante napisał(a):maatiaas napisał(a):większość plastików z kilkunastu letnim przebiegiem posiada bardzo cienki spód....niestety podobnie jest z moją CBR F2
to chyba jest z nia cos nie tak. CBR 600 jest dosc lagodnym motocyklem, ktory oddaje moc niemalze liniowo. U mnie jedyny wyrazny skok mozna zaobserwowac przy ok 10000r.p.m czyli przy osiaganiu maks. momentu obrotowego. Jezeli chcesz zobaczyc jak wyglada prawdziwa dziura w obrotach proponuje sie przejechac SRADEM
nie mówię ,że motor od spodu nie chce jechać. Miałem na myśli to ,że F2 nie ciągnie od samego spodu, tak jak mówisz oddaje moc w sposób liniowy. Do 7 tys. rpm jest bardzo łagodna potem zaczyna ciągnąć, a najwięcej mocy oddaje tak jak napisałeś powyżej 10 000 rpm
-
maatiaas - Świeżak
- Posty: 324
- Dołączył(a): 15/9/2007, 19:27
- Lokalizacja: BIESZCZADY
icid napisał(a):A co do srada to jechałem 750 i nie miałem czasu zauważyć tej dziury od 3 tys obrotów już trzeba było zacząć sie mocno trzymać:D:D
Tu siÄ™ zgodzÄ™

www.kamikazedriver.prv.pl | !!!Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem!!! | !!!Nie bierz życia na serio i tak nie wyjdziesz z niego żywy !!! | !!! GSX_R 750 Srad !!!
-
P_R_O_T_E_Z_A - Świeżak
- Posty: 139
- Dołączył(a): 3/12/2007, 16:35
- Lokalizacja: Sosnowiec
icid napisał(a):Nie no bez przesady z tym liniowym oodawaniem mocy, prawie każdy ma jakiś próg obrotów przy którym dostaje wiatru, no są wyjątki typu Honda VFR. A co do srada to jechałem 750 i nie miałem czasu zauważyć tej dziury od 3 tys obrotów już trzeba było zacząć sie mocno trzymać:D:D
Bynajmniej chodzi mi o porownanie calej japonskiej czworki z tych lat. ZZR600, FZR600, czy GSXR600, (o ZX6R sie nie wypowiadam, bo nie mialem z nia do czynienia) to CBR jest najbardziej lagodnym motocyklem i porownujac dziure w obrotach w tamtejszych motocyklach a Hondzie to jest naprawde ogromna roznica.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Ja mam SRADA 750 na gazniku i tez dziury nie widze za specjalnie ale obiecuje ze sprawdze TO : )
w niczym kobieta nie wyglÄ…da tak dobrze, jak w niczym!
C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««

C Z E S C I (otwórz link) - GSX-R SRAD 6oo 75O «««
-
zzzubek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 579
- Dołączył(a): 11/11/2007, 19:12
- Lokalizacja: tsk
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości