Zobacz wątek - raptor 660 a 700??
NAS Analytics TAG

raptor 660 a 700??

Dla fanów czterokołowców
_________

raptor 660 a 700??

Postprzez giozmo » 5/1/2008, 16:43

Czy to prawda ze raptor 660-tka jest bardziej psujny chodzi mi tu o silnik ktory w 700 jest ulepszony. Jakie jest wasze zdanie nie wiem czy mam sie porywac na 660 czy 700 lepsza??
pozdrawiam
giozmo
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:44


Postprzez mastero33 » 24/2/2008, 19:33

660 to jest sprawdzony silnik w stajni japonskiej marki,a 700 to wyszla seria limitowana,ktora miala wieksze parametry,ale pewnie bardziej wyzylowana,takie rozwiazanie bylo tez w misku:)
Avatar użytkownika
mastero33
Bywalec
 
Posty: 506
Dołączył(a): 12/9/2007, 18:58
Lokalizacja: Zdunska Wola

Postprzez Arek-R » 29/2/2008, 22:06

700 to po prostu rozwiercona 660.....Także osiągi bedą trochę lepsze, bardziej mogli się przyłożyć do właściwości jezdnych itp.
......::::Tuning::::......
Arek-R
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 9/11/2007, 16:23
Lokalizacja: okolice Kielc

Postprzez mastero33 » 1/3/2008, 18:52

silnik jest poprostu wiekszy,a pozatym nie wysilij sie zbytnio
Avatar użytkownika
mastero33
Bywalec
 
Posty: 506
Dołączył(a): 12/9/2007, 18:58
Lokalizacja: Zdunska Wola

Postprzez awangard00 » 3/3/2008, 10:45

raptor 700 jest nowszy
awangard00
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 4/11/2007, 16:06

Postprzez Arek-R » 3/3/2008, 20:36

Tak, i z tego co widziałem u Yamahy to 660 już w ofercie nie ma, tylko 700 o pojemności 686cm3.
......::::Tuning::::......
Arek-R
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 9/11/2007, 16:23
Lokalizacja: okolice Kielc

Postprzez mastero33 » 4/3/2008, 16:41

Yamaha musiala zrobic taki ruch gdyz nie chciala byc z honda w strefie 600etek!Kawasaki ma juz troche czasu 700,a yamaha nie chce stracic klienteli
Avatar użytkownika
mastero33
Bywalec
 
Posty: 506
Dołączył(a): 12/9/2007, 18:58
Lokalizacja: Zdunska Wola

Postprzez Beavis » 4/3/2008, 18:37

To normalna ewolucja. Pamiętajcie, ze 700 to tylko oznaczenie modelu, zaś pojemność oscyluje w okolicach 680/690ccm. Zaś, co do samych quadów, to 700 jest po prostu nowszym modelem, po liftingu. To tak samo jak w przypadku Grizzly 660 i 700 - niby to samo, a tak naprawdę to całkiem inne quady. Jednak amatorowi nie zrobi to większej różnicy - sam nie jestem pewien, co do dokładnych zmian w technice Raptora 700 względem 660.
Avatar użytkownika
Beavis
Moderator
 
Posty: 960
Dołączył(a): 5/8/2006, 20:37
Lokalizacja: Słoneczne Aspen

Postprzez Arek-R » 4/3/2008, 18:39

Wydaje mi się że to jest takowy "lifting: 660-tki, bo należy zauważyć ze 700-a ma już wtrysk, i gazowe amory.

Beavis: własnie dodano wtrysk paliwa, chyba wi ekszą chłodnice, gazowe amory z przodu, i drobne zmiany w stronę sportu jak masa itp, i oczywiście rozwiercenie do 686cm3.
......::::Tuning::::......
Arek-R
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 9/11/2007, 16:23
Lokalizacja: okolice Kielc

Postprzez Beavis » 4/3/2008, 18:48

Bardzo możliwe. Trzeba by było zobaczyć na stronie producenta i na bikez.com :)
Avatar użytkownika
Beavis
Moderator
 
Posty: 960
Dołączył(a): 5/8/2006, 20:37
Lokalizacja: Słoneczne Aspen

Postprzez mastero33 » 6/3/2008, 16:18

Z tymi zmianami u dealrow to roznie jest,najlepiej w serwisie sie zapytac,bo oni najlepiej powini wiedziec!
Avatar użytkownika
mastero33
Bywalec
 
Posty: 506
Dołączył(a): 12/9/2007, 18:58
Lokalizacja: Zdunska Wola

Postprzez vimer » 18/3/2008, 17:24

700 Niepsuje sie tak jak 660 .
vimer
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 21/6/2007, 10:14

Postprzez mastero33 » 18/3/2008, 17:36

wiadomo ze jeśli coś wprowadzają nowego,a usuwają stare to musi być ulepszona wersja starego :D
Gilera Nexus 125 + Cylinder 210cc malossi + modul CDI digitronic malossi + multivar 2000 malossi + sprzeglo delta malossi = nie doscigniona 125 skut ;]

[: Jedyna taka :]
Avatar użytkownika
mastero33
Bywalec
 
Posty: 506
Dołączył(a): 12/9/2007, 18:58
Lokalizacja: Zdunska Wola

Postprzez Arek-R » 18/3/2008, 20:53

Hehe, dla mnie wtrysk nigdy nie bedzie ulepszeniem....Przejechała się na tym Aprilia/Piaggio, ciekawe co u R125 i CBR 125........Wtrysk jest dobry do ścigów.......
......::::Tuning::::......
Arek-R
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 9/11/2007, 16:23
Lokalizacja: okolice Kielc

Postprzez mastero33 » 24/3/2008, 19:18

ja nie chcialbym miec moto na wtrysku!bo mimo ze nie psuje sie tak jak np regulacja zwyklego gaznika,ale jak padnie to wybulisz ladnie kasy!
Gilera Nexus 125 + Cylinder 210cc malossi + modul CDI digitronic malossi + multivar 2000 malossi + sprzeglo delta malossi = nie doscigniona 125 skut ;]

[: Jedyna taka :]
Avatar użytkownika
mastero33
Bywalec
 
Posty: 506
Dołączył(a): 12/9/2007, 18:58
Lokalizacja: Zdunska Wola

Postprzez Arek-R » 24/3/2008, 19:21

O to właśnie chodzi, jak zwykła pompka paliwa do SR DiTech 400zł, to co dopiero do Raptora 700...
......::::Tuning::::......
Arek-R
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 9/11/2007, 16:23
Lokalizacja: okolice Kielc

Postprzez mastero33 » 25/3/2008, 09:01

napewno troche drozej:)
tylko jesli chodzi o porownanie orginalnego gaznika z wtryskiem,to wtrys da rowniejsza prace,inna kultura silnika i moc!ale przy o wiele wiekszym gazniku to calkiem inaczej juz bedzie!
ale kultura pracy silnika zawsze bedzie lepsza na wtrysku,bo tam jest wszystko w idealnych proporcjach podawane,jak ustawio porzadnia,a w gazniku jak ustawisz najlepiej jak potrafisz to nie ebdzie teog samgo!
Gilera Nexus 125 + Cylinder 210cc malossi + modul CDI digitronic malossi + multivar 2000 malossi + sprzeglo delta malossi = nie doscigniona 125 skut ;]

[: Jedyna taka :]
Avatar użytkownika
mastero33
Bywalec
 
Posty: 506
Dołączył(a): 12/9/2007, 18:58
Lokalizacja: Zdunska Wola

Postprzez Arek-R » 25/3/2008, 14:22

Owszem gaźnik też da się wyregulować idealnie, m.in. Mieloch robi to profesjonalnie, ale potrzeba m.in. analizator spalin, hamownie i inne pierdoły.
......::::Tuning::::......
Arek-R
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 9/11/2007, 16:23
Lokalizacja: okolice Kielc

Postprzez mastero33 » 26/3/2008, 17:10

wiadoma rzecz:)tylko kazdy w garazu nie ma takich bajerow:)a wiec tylko na wyczucie:)
Gilera Nexus 125 + Cylinder 210cc malossi + modul CDI digitronic malossi + multivar 2000 malossi + sprzeglo delta malossi = nie doscigniona 125 skut ;]

[: Jedyna taka :]
Avatar użytkownika
mastero33
Bywalec
 
Posty: 506
Dołączył(a): 12/9/2007, 18:58
Lokalizacja: Zdunska Wola



Powrót do Quady



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr