Problem z pompa paliwa CBR F3 1997
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Problem z pompa paliwa CBR F3 1997
Witam, czy ktos wie gdzie sa przekazniki pompy paliwa CBR F3?poniewaz mam problem..pompa bezposrednio podłaczona pod akumulator działa bez zarzutu, z modułu wychodzi 12v(sa 3 styki na 2 mam 12v a na trzecim nic) do kostki w ktora wpinany jest przekaznik pompy, po wpieciu przekaznika do wtyczki w ktora wpinam koncówke zasilania pompy nie dochodzi zaden prad i pompa nie pracuje! Nie wiem co zrobic co sprawdzic, kiedy pompa dostaje jakis impuls , skad ten impuls, czy i gdzie sa jeszcze jakies przekazniki pompy paliwa? a moze jakis bezpiecznik ?z Gory dziekuje za wszelkie porady i wskazówki...szerokosci na drodze zycze i szybko ciepła!!!
Nie pisz boldem
simonw
Nie pisz boldem

simonw
- tomazo993
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 28/12/2007, 19:19
Pozwol ze spytam, masz instrukcje obslugi + serwisowa do swojego moto ? Jesli nie, odsylam do przyklejonego watku - Serwisówki, znajdziesz napewno instrukcje (populare moto) i na wiekszosc pytan odpowiedz znajdziesz tam (schemat kablowy, bezpieczniki).
Jak wszystko pomierzysz np multimeterm, bedziesz wiedzial ze kable sa cale, nie masujÄ… etc, mozesz zadac konkretniesze, bardziej precyzyjne pytanie i wtenczas ktos kto mial podobny problem udzeli Ci odpowiedzi.
Pozdro
Jak wszystko pomierzysz np multimeterm, bedziesz wiedzial ze kable sa cale, nie masujÄ… etc, mozesz zadac konkretniesze, bardziej precyzyjne pytanie i wtenczas ktos kto mial podobny problem udzeli Ci odpowiedzi.
Pozdro
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
????
Witam nie pamiętam jak w tym modelu ale niektóre pompy załączają się zaraz po zapłonie a niektóre dopiero po rozruszniku i dalej jak im potrzeba.Np na biegu jałowym jest to dosłownie tykniecie1sek. raz na 3-4 sek. Czasem coś tylko zaśniedzieje (styki) albo pompa się od zastania zawiesi, moze delikatnie ją opukać nie raz tak miałem.Złap podczas kręcenia rozrusznikiem w palce to poczujesz lub nie tykniecia(chyba żeś kowal z zawodu -ale szacunek mam raz w mordę dostałem od takiego i padłem bez przytomnosci )Pozdr
- kargulvmax
- Świeżak
- Posty: 275
- Dołączył(a): 17/1/2006, 12:00
- Lokalizacja: Gostyń Wlkp.
ja mam w swojej F3 podobny problem.. wartosci takie same jakie podajesz.. u mnie jednak pompa jak sie okazalo zacinala i dawala za duzo paliwa, moto w pewnej chwili sie zalewalo.. nie moglem dojsc co to.. skonczylo sie na tym ze zdemontowalem pompe w układzie (tak jak to mialo miejsce w f2) i przejezdzilem tak caly sezon.. paliwko tloczyly do komor prawa fizyki.. hehe.. pozdrawiam
-
Leg1oN - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2533
- Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
- Lokalizacja: Kłodawa/Poznań
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości