Aprilia rotax 123 na dotarciu
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Aprilia rotax 123 na dotarciu
Problem opisany jest w opisie filmiku http://pl.youtube.com/watch?v=j70rXMsWLAo . Po zatrzymaniu się silnik trzyma 3 tys. obrotów, poniżej których spada po szybkim poruszeniu dźwignią ssania tam i z powrotem. Co mam z tym zrobić? Gaźnik jest wyregulowany dobrze, filtr powietrza czysty... Z góry dzięki za pomoc
-
suley - Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 8/10/2007, 17:53
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Dzisiaj stwierdziłem że zrobię coś z tymi obrotami i zacząłem bawić się śrubką do regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach. Wykręciłem ją łącznie 2,5 obr. czyli o 0,5 obr. więcej niż trzeba. Teraz silnik ładnie schodzi z obrotów ale jest mały problem-mianowicie po dodaniu gazu (szybko i wolno) na niecałą sekundę go jakby przydusza, oczywiście na rozgrzanym silniku po czym normalnie wkręca się na obroty. Mam to tak zostawić?
-
suley - Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 8/10/2007, 17:53
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Jak byś teraz zwiększył dawkę paliwa( czyli na iglicy jeden rowek niżej ) to powinno być ok! Cała sprawa z tym ze bardzo wolno schodzi z obrotów lub zatrzymuje sie gdzieś wyżej jest spowodowane uboga mieszanką. jeśli nie pomoże to wtedy wkręć z powrotem tą dysze od składu mieszanki tak jak była.
sracz 750
- Roki 86
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 15/4/2007, 19:01
- Lokalizacja: grabów
Dzięki za odpowiedzi, wreszcie jakaś rada... Strasznie dygam żeby nic się nie stało silniczkowi bo jest dopiero po remoncie (około 80km)
Filtr powietrza stary, nie zmieniany. Przed wbiciem tuleji - na nicasilu silnik śmigał nieźle, czasami tylko na kilka sekund się wieszał na 3 tys ale szybko spadały. A co z przepustnicą? Jak powinna być mniej więcej ustawiona śrubka od jej regulacji? Tzn. na jaką wysokość powinna być mniej więcej podniesiona przepustnica po puszczeniu linki?
Filtr powietrza stary, nie zmieniany. Przed wbiciem tuleji - na nicasilu silnik śmigał nieźle, czasami tylko na kilka sekund się wieszał na 3 tys ale szybko spadały. A co z przepustnicą? Jak powinna być mniej więcej ustawiona śrubka od jej regulacji? Tzn. na jaką wysokość powinna być mniej więcej podniesiona przepustnica po puszczeniu linki?
-
suley - Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 8/10/2007, 17:53
Wymień filtr na nowy jeśli stary jest zabrudzony.
Ustaw skład mieszanki tak aby silnik bez zacięcia reagował na nagłe otwarcie przepustnicy i żeby po opuszczeniu przepustnicy nie wieszał się na obrotach.
Z iglicą to jeśli ustawisz ją na środku to będzie nie żle ale możesz podnieść ją do samej góry będzie lepsze przyśpieszenia miał silnik ale taż będzie więcej palił wachy.
Ustaw skład mieszanki tak aby silnik bez zacięcia reagował na nagłe otwarcie przepustnicy i żeby po opuszczeniu przepustnicy nie wieszał się na obrotach.
Z iglicą to jeśli ustawisz ją na środku to będzie nie żle ale możesz podnieść ją do samej góry będzie lepsze przyśpieszenia miał silnik ale taż będzie więcej palił wachy.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości