Co lepsze 180 czy 190 na tył???
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Co lepsze 180 czy 190 na tył???
Mam gsxra 750 1999rok orginalnie mam 190 tzn z taka kupiłem. Ale w ks. serwisowej jest 180 i taka kupiłem michelina pilota.Fakt że jest węższa ale czy na 180 czy na 190 lepiej sie jezdzi? Wiadomo o wyglad nie pytam bo 190 wygląda lepiej odp
- mierzwa2
- Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 11/9/2005, 22:49
no też zależy jak jeżdzisz ja na torze używam 180 i w zakrętach nie mam problemów a nie jeżdze ostroznie
ale nie mam poruwnania bo na 190 nigdy nie jeżdziłem

-
snikers1818 - Świeżak
- Posty: 137
- Dołączył(a): 31/8/2005, 06:58
- Lokalizacja: Poznań
sluchajcie evila w tym przypadku, japonce latami dobieraja opony, zeby moto jezdzilo jak najlepiej sie da, zakladanie innej opony czy to mniejszej czy wiekszej dla wygladu to totalna bzdura i zawsze pogorszenie wlasciwosci trakcyjnych
-
Richie - Administrator
- Posty: 250
- Dołączył(a): 23/8/2005, 19:49
zdecydowanie 180. kupiłem gsxr600 97r. i jeździłem nim po torze ze 180 i 190. w 100% lepsza jest 180 czego zresztą potwierdzeniem jest stosowanie takich właśnie opon przez zawodników.
- radekgsxr600
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 27/12/2005, 20:19
- Lokalizacja: Manieczki
po pierwsze to nie odczujesz różnicy w prowadzeniu gdy szerokość opony różni się o 5mm na stronę. więc nie pieprzcie głupot jak to wam się husteczkowo jezdzi na 190 a jak super na 180 bo śmiac mi się chce z tego. a po drugie wszyscy stosują jakiś zakres tolerancji. 5% od 190 to jest 9mm więc o 10 szersza można spokojnie zakładać!!!
pozdro
pozdro
Lipek
SUZUKI GSXR 600 SRAD było ale sie rozwaliło:/:/
SUZUKI GSXR 600 SRAD było ale sie rozwaliło:/:/
-
lipek_amg - Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 14/10/2005, 13:09
- Lokalizacja: Łódź
Lipek pojedź na tor, pojeździj ostro po zakrętach i zobaczymy czy nie powiesz, że motocykl na 180 o wiele szybciej przechodzi z boku na bok. jęździłem tym samym sprzętem co Ty
, więc mogę się w tej sprawie wypowiedzieć. poczytaj także trochę testy opon to może zmienisz zdanie
.


- radekgsxr600
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 27/12/2005, 20:19
- Lokalizacja: Manieczki
ja jezdzilem na cbr 600rr i miala zalozone 180 i tez wydawalo mi sie ze jest lepiej no ale inna klasa motocykla to nie bylem pewien czy to przez oponki ale teraz midze ze napewno wymienie na 180 pozdro
one man one bike one street one love
- Benek929
- Świeżak
- Posty: 85
- Dołączył(a): 27/12/2005, 23:15
hahahah
Kolrgo bierz 180 - jest różnica na winkach, profil opony ma zasadniczą różnicę - nie słuchaj gimbusów że 190 a 180 nie ma różnicy, ale za to że 190 fajnie wygląda, bzdura, jak ktoś chce motocykl odpicowac na wygląd, to zakłada mono wahacz, felge chromowaną i gumę 220-250. Jak ty jeździsz bardziej wyczynowo, kładziesz się na winklach i nie boisz się używać manety, bierz 180. Jeżdże 3 lata na 180, raz miałem 190 na tyle - niby fajniej wygląda, na oko widać, że szersze, jednak nawet te 10 mm robi swoje, tak na logikę, jaka opona lepiej się położy i się domknie ? węższa czy szersza ?
Pozdrawiam.

Kolrgo bierz 180 - jest różnica na winkach, profil opony ma zasadniczą różnicę - nie słuchaj gimbusów że 190 a 180 nie ma różnicy, ale za to że 190 fajnie wygląda, bzdura, jak ktoś chce motocykl odpicowac na wygląd, to zakłada mono wahacz, felge chromowaną i gumę 220-250. Jak ty jeździsz bardziej wyczynowo, kładziesz się na winklach i nie boisz się używać manety, bierz 180. Jeżdże 3 lata na 180, raz miałem 190 na tyle - niby fajniej wygląda, na oko widać, że szersze, jednak nawet te 10 mm robi swoje, tak na logikę, jaka opona lepiej się położy i się domknie ? węższa czy szersza ?

Pozdrawiam.
-
fzr - Bywalec
- Posty: 504
- Dołączył(a): 4/8/2012, 20:54
- Lokalizacja: Parczew
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości