Zobacz wątek - Portale społecznościowe :)

Portale społecznościowe :)

O wszystkim
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Miczab, leff

Portale społecznościowe :)

Postprzez Pulsar » 14/12/2007, 20:58

Panowie tak się zastanawiam, trochę tu komentuję i sam się uczę od forumowiczów, a może ktoś z was należy do jakiegoś portalu społecznościowego? Tak z ciekawości pytam? Bo może jest szansa, że się znamy... pozdro od Pulsara
Pulsar
Świeżak
 
Posty: 94
Dołączył(a): 10/8/2007, 21:42


Postprzez mar111cin » 14/12/2007, 21:00

wow :lol:
a jesteś jedną z tym namiętnych 12 z epulsa, co wstawiają swoje nagie zdjęcia parodiujące biust kobiety ?
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez simonw » 14/12/2007, 22:01

Marcin, ubiegles mnie :)
Tak patrze "portale spolecznosciowe" i juz widze ze bedzie pompa jakich malo ;P

... jestesmy normalni, wolimy sie spotkac in rl niz nawijac po forach ;)

Polecam - Myslovitz - Nocnym pociagiem :)
Dla zaspołecznościowanych ludzi


-- A zupelnie powaznie - bo w takim tonie bylo Twoje pytanie i nalezy sie szacunek i odpowiednia odpowiedz - raczej niebardzo, nie lubie formy kontaktu z ludzmi przez internet i wole sie jednak spotkac, zadzwonic itp niz nawijac na forach :) I za moich czasow nie bylo for itp tylko czysty irc
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez SzpiceR » 15/12/2007, 12:36

no simon 1000 post :D

niestety co narazie niemam sweetasniej foci.pl
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez simonw » 15/12/2007, 12:39

Nie no focia sWeEtaSniUsiA jest :)
GwiazdUsiU nie Gadam z TobOm bEz FoCi :>

bleh.. nie, nie umiem ;)
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez harry89 » 15/12/2007, 12:54

przypomnialo mi sie z basha:

- sluchajcie, gdzie moge znalezc zdjecia ludzi po wypadkach?
- fotka.pl


:D
Kawasaki ZX-6R
Avatar użytkownika
harry89
Bywalec
 
Posty: 647
Dołączył(a): 30/9/2006, 11:34
Lokalizacja: Piotrowice/Lublin

Postprzez raca » 15/12/2007, 14:49

o jak to dobrze że nie jestem sam,
wszędzie jakieś grona srona fotki srotki,
teraz dziewczyny dziwnie reagują na pytanie o nr telefonu:
"a jesteś na (tu wpisać nazwę społeczności przyjaciół)?"
heeheheheh
albo może ja taki brzydki jestem że to wymówka?
:shock:
raca
Świeżak
 
Posty: 35
Dołączył(a): 11/12/2007, 19:11
Lokalizacja: wołomin

Postprzez Pomian » 15/12/2007, 17:02

bo źle to robisz:P po jakiego grzyba pytasz się o numer tela walisz odrazu czy chce iść z Tobą do łóżka i już:D zobaczysz jaki będzie efekt:)
YAMAHA YZF R6 2003r.
Pomian
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 599
Dołączył(a): 4/11/2006, 13:17
Lokalizacja: Chełm

Postprzez melvin » 15/12/2007, 17:04

pomian widzę że ty to wg. zasady "hej mała dymasz się czy trzeba z tobą chodzić?" działasz... :)
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Pomian » 15/12/2007, 17:19

hehe no pojechałeś mi stary:P nie no to był oczywiście taki żart:D chociaż wszystko zależy od sytuacji wiesz rozumiesz?:)
YAMAHA YZF R6 2003r.
Pomian
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 599
Dołączył(a): 4/11/2006, 13:17
Lokalizacja: Chełm

Postprzez simonw » 15/12/2007, 17:21

tak, spotykajac w klubie nastolatke nie pytasz o imie, telefon czy cos tylko o username na (dowolna nazwa portalu) i czy wysle Ci friend invite :)

Hahahahahahah... XD cywlizacja po(d)stepu.

Natomiast walczyc z nimi to jak walczyc z wiatrakami, wiec przyjalem inna taktyke, jako czlowiek potrafiacy smiac sie z siebie (czyli inteligentny) walcze z tymi poralami kreujac na nich wizerunek siebie jako popapranca jakich malo :) Nie chce miec cyfrowego alter-ego... :>

Co nie zmienia faktu, ze kilka rzeczy az milo bylo zrobic/nakrecic/sfotografowac
Ostatnio edytowano 15/12/2007, 17:23 przez simonw, łącznie edytowano 1 raz
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez melvin » 15/12/2007, 17:21

pomian wiem że to żart, ale nie mogłem się powstrzymać :)


simonw napisał(a):
Hahahahahahah... XD cywlizacja po(d)stepu




chyba rozstępu (między udami)... :)
Ostatnio edytowano 15/12/2007, 17:27 przez melvin, łącznie edytowano 1 raz
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Labiss » 15/12/2007, 17:25

Ja mam konto na epulsie jak coś.
kretyn jakich mało
Labiss
MEGA TROLL
 
Posty: 1056
Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
Lokalizacja: Miechów

Postprzez Pomian » 15/12/2007, 17:29

Bo to taka subkultura się robi...:P
YAMAHA YZF R6 2003r.
Pomian
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 599
Dołączył(a): 4/11/2006, 13:17
Lokalizacja: Chełm

Postprzez simonw » 15/12/2007, 17:32

melvin - miedzy, miedzy :)
pomian - niestety
Labiss - moze chcesz o tym pogadac...
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez korek31 » 15/12/2007, 19:41

ja mam konto na allegro :D
Korek rozporek.
korek31
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 2/10/2007, 15:05

Postprzez simonw » 15/12/2007, 19:50

nie, nie liczy sie :)
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Pomian » 15/12/2007, 19:55

konto na ścigaczu i tak wymiata:D
YAMAHA YZF R6 2003r.
Pomian
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 599
Dołączył(a): 4/11/2006, 13:17
Lokalizacja: Chełm

Postprzez simonw » 15/12/2007, 19:57

"Czesc mała, mam acc na scigacz`u ..."

e... sam nie wiem :>

"Spadaj, tatusia juz mam..."

XD
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
simonw
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Pomian » 15/12/2007, 20:12

hahaha simonw wiesz ile lasek poleciałoby na takich co mają konto na ścigaczu?? ahhhhh te 13 - stki:P nie sądzisz, że są wspaniałe??????
YAMAHA YZF R6 2003r.
Pomian
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 599
Dołączył(a): 4/11/2006, 13:17
Lokalizacja: Chełm

Następna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr