potrzebuje info na temat cbr 1100 XX I 929 FIREBLADE i RR
Posty: 15
• Strona 1 z 1
potrzebuje info na temat cbr 1100 XX I 929 FIREBLADE i RR
potrzebuje info na temat cbr 1100 XX i 929 FIREBLADE
chodzi mi o to jak te sprzety sie prowadza...
szegolna uwaga o prowadzenie sie w lukach i przerzucanie z zakretu w zakret...
i od ktorego roku w fireblade i w RR byl seryjnie montowany amor skretu...
chodzi mi o to jak te sprzety sie prowadza...
szegolna uwaga o prowadzenie sie w lukach i przerzucanie z zakretu w zakret...
i od ktorego roku w fireblade i w RR byl seryjnie montowany amor skretu...
- oskarwoj
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 22/11/2006, 21:42
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
Szukaj...
viewtopic.php?t=2404&highlight=cbr+1100
viewtopic.php?t=4036&highlight=cbr+1100
http://www.fireblade.pl/
viewtopic.php?t=2404&highlight=cbr+1100
viewtopic.php?t=4036&highlight=cbr+1100
http://www.fireblade.pl/
Hornet-->929-->954-->DRZ 400 SM k6 | http://bikepics.com/members/sepo/
-
sepo - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1587
- Dołączył(a): 6/11/2007, 20:06
- Lokalizacja: ZÄ…bki
do 929 fireblade masz tu stronke moze cos ciekawegoznajdziesz www.fireblade.pl
moto jest Bogiem, freestyle nałogiem, prędkość zabawą, a stunt podstawa!!
-
Świrus - Świeżak
- Posty: 154
- Dołączył(a): 31/1/2007, 15:39
- Lokalizacja: podole
palgumeniedusze napisał(a):929 i xx juz chyba od pocztku mialy amory tzn nie widzialem 929 bez !
Nie miały.
Blade seryjnie majÄ… amor od modelu 1000rr.
Jeżeli chodzi o to jak się prowadzą, to zupełnie inaczej, głupie porównanie motocykla turystycznego i sportowego.
XX prowadzi siÄ™ wygodnie i stabilnie, a fireblade szybko i zwinnie. Wszystko na ten temat.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
929 jest mocniejsza, lżejsza, lepiej oddaje moc, lepiej skręca i hamuje, ma lepsze zawieszenie.
Na korzyść zx9r pozostaje cena, być może troszkę wyższy komfort i stabilność podczas jazdy na trasie.
Na korzyść zx9r pozostaje cena, być może troszkę wyższy komfort i stabilność podczas jazdy na trasie.
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
No nie wiem, nie wiemcichy napisał(a):929 jest mocniejsza, lżejsza, lepiej oddaje moc, lepiej skręca i hamuje, ma lepsze zawieszenie.
Na korzyść zx9r pozostaje cena, być może troszkę wyższy komfort i stabilność podczas jazdy na trasie.

-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
ale czego konretnie nie wiesz? z czym z wypowiedzi cichego sie nie zgadzasz? staraj sie wypowiada konkretnie..
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
-
gumis - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2866
- Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów
929 jest poprostu lepszym motocyklem od zx.... ale i tak bym chapnol zx9 po 2000 roku bo poprostu mi sie podoba:)
habba babba!
-
palgumeniedusze - Stały bywalec
- Posty: 1295
- Dołączył(a): 9/11/2007, 22:48
- Lokalizacja: WLKP
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Gaźniki z natury gorzej oddają moc niż wtrysk, w 929 masz trochę lepszą kontrolę nad tym ile mocy dajesz na koło i nie ma takiego szarpnięcia w środku zakrętu, gdy przekładasz z hamowania na ciąg.
Co do hamulców, to jak coś jest 16kg cięższe to trudniej jest to zatrzymać, tym bardziej gdy ma mniejsze tarcze 310mm (330mm w 929)
Co do hamulców, to jak coś jest 16kg cięższe to trudniej jest to zatrzymać, tym bardziej gdy ma mniejsze tarcze 310mm (330mm w 929)
http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Jeśli chodzi o kawasaki to wszystkie na jakich miałem okazje jechać mają gaz w systemie zerowo jedynkowym albo dodajesz i jest szarpnięcie albo odejmujesz i też jest szarpnięcie o dziwo w tych wtryskowych też ale taki ich urok o ile na ulicy to nie przeszkadza to na torze mogło by okazać sie upierdliwe. Co do hamulców to nawet w moim starym zygzaku nie można im nic zarzucić zawsze mieli jedne z lepszych w klasie podejrzewam że dla zwykłego śmiertelnika takie różnice są bez znaczenia.
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości