HDTV - opinie i porady
• Strona 1 z 1
HDTV - opinie i porady
Hej!
Jako, iż powszechnie wiadomo, że w Ścigaczu zarabia się kokosy straszne, to mam pytanie: jaki telewizor HD byście polecili? Nie znam się na tym za bardzo, ale chodzi o coś o przekątnej większej niż 35", z minimum dwoma wyjściami HDMI i naprawdę ładną jakością obrazu w stosunku do dobrej ceny. Nie mogę na to wydać więcej niż 4k. Do tego jakieś porządne kino domowe.
Może ktoś kto się na tym zna pomóc?
Jako, iż powszechnie wiadomo, że w Ścigaczu zarabia się kokosy straszne, to mam pytanie: jaki telewizor HD byście polecili? Nie znam się na tym za bardzo, ale chodzi o coś o przekątnej większej niż 35", z minimum dwoma wyjściami HDMI i naprawdę ładną jakością obrazu w stosunku do dobrej ceny. Nie mogę na to wydać więcej niż 4k. Do tego jakieś porządne kino domowe.
Może ktoś kto się na tym zna pomóc?

-
Beavis - Moderator
Tak, ale FullHD mimo wszystko trochę więcej kosztuje, a póki co filmów na rynku w FullHD jest jak na lekarstwo - to samo z grami. Dlatego chciałem kupić coś w 1366x768 na dwa lata, a potem wymienić na FullHD. Patrzyłem na Philipsy 42PFL3312 - co o nim sądzicie?
-
Beavis - Moderator
Nie obędzie się Bez przejścia się do sklepu. Musisz zobaczyć ekran na własne oczy przed kupnem.
Ja porównywałem włączone telewizory Full HD głównie w 3 kategoriach:
1. WIELKOŚĆ PLAMKI
W niektórych plamkę z bliska widać, dla mnie nie jest to coś przyjemnego.
Co do mniejszej rozdziałki to Full HD myślę że poprawia jakość obrazu momo że sygnał źródłowy jest w mniejszej rozdzielczości.
2. OGÓLNA JAKOŚĆ OBRAZU
3. CZERŃ
w 30 % telewizorów dało się zauważyć przelatujące jasne pasy gdy na ekranie nie było nic wyświetlone.
I jak się przekonałem ekran 40" TV LCD Full HD najlepiej się sprawował w cenie prawie 8000 zł, a poniżej 5000 zł nie było co oglądać. Takie jest moje zdanie.
.
W sklepie byłem jakiś czas temu a tam LCD zmieniają się prawie jak rękawiczki więc wszystkie parametry mogły ulec zmianie.