OKOPCONE SWIECE W KAWASAKI
Posty: 7
• Strona 1 z 1
OKOPCONE SWIECE W KAWASAKI
Witam .mam problem miesiac temu kupilem nowe swiece do Kawasaki LTD marki DESNO. gdy wykrecilem swiece byly one cale okopcone i zaczol mi palic tylko na jeden cylinder a na drugiej swiecy mial juz slaba iskre. juz drugi raz mi sie tak dzieje
Zastanawiam sie czy przyczyna tego moze byc to ze przez zime teraz jak byl snieg wciagalem go tylko na dwor nie jezdzilem nim tylko go puszczalem na ssanie a potem pokdrecalem do wysokich obrotów zeby przesmarowal sie silnik.
Prosze pomocie. (Motyckl jest po regulacjach !!)
Zastanawiam sie czy przyczyna tego moze byc to ze przez zime teraz jak byl snieg wciagalem go tylko na dwor nie jezdzilem nim tylko go puszczalem na ssanie a potem pokdrecalem do wysokich obrotów zeby przesmarowal sie silnik.
Prosze pomocie. (Motyckl jest po regulacjach !!)
- Seba-s35
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 17/10/2007, 18:24
- Lokalizacja: katowice
Silnik który chodzi na ssaniu pracuje z niedomiarem powietrza czyli dostaje więcej paliwa niż powietrza.
Wiadomo że przy spalaniu paliwa przy ograniczonym dostępie powietrza wydziela się sadza a sadza jest postacią czystego węgla a węgiel jest przewodnikiem elektrycznym.
Więc odpowiedz nasuwa się sama.
Wiadomo że przy spalaniu paliwa przy ograniczonym dostępie powietrza wydziela się sadza a sadza jest postacią czystego węgla a węgiel jest przewodnikiem elektrycznym.
Więc odpowiedz nasuwa się sama.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
a jak często od przeczyszczenia świecy ci sie to powtaża? Zbyt częste brudzenie świec spowodowane może być nieodpowiednim olejem.
Nienawidze anty motocyklistów co życzą nam źle ;/;/ fan streetbike moto gp fmx/sm/mx/MP i ME/
(otwórz link)Im

-
konan - Świeżak
- Posty: 153
- Dołączył(a): 28/9/2007, 15:58
- Lokalizacja: Poznań
nie powinno sie odpalac moto w zimie na pare minut
ostatnio tak mialem w fzr
bylem w serwisie i powiedzieli ze jak swieca nie uzyska swojej odpowiedniej cieploty to po kilku odpalaniach i naglych studzeniach straci swoje wlasciwosci
to prawdopodobnie jest przyczyna
po co smarowac silnik jak nie pracuje??to chyba nie ma sensu
pzdr
ostatnio tak mialem w fzr
bylem w serwisie i powiedzieli ze jak swieca nie uzyska swojej odpowiedniej cieploty to po kilku odpalaniach i naglych studzeniach straci swoje wlasciwosci
to prawdopodobnie jest przyczyna
po co smarowac silnik jak nie pracuje??to chyba nie ma sensu
pzdr
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
Pierwsze pytanie to po cholere go zima zapalales, jezeli nie zamierzales jezdzic ?
Swiece potrzebuja co najmniej 1/2 godziny pracy by osiagnac temperature samooczyszczenia, podobny czas potrzebny jest zeby silnik osiagnal temperature przy ktorej para wodna pomieszana z siarczanami wytraconymi z oleju zostala usunieta ze scianek cylindrow i ukladu wydechowego.
Zapalenie silnika i trzymanie go dluzszy czas na luzie na wysokich obrotach bez obciazenia jest jedna z najglupszych i bardziej niebezpiecznych czynnosci dla silnika jaka mozna sobie wymyslec.
Na ssaniu silnik nie jest w stanie przepalic bogatej mieszanki ktora dostaje + pracujac bez obciazenia nie wytwarza odpowiedniego cisnienie i pierscienie nie sa dociskane do scianek cylindra co po jakims czasie spowoduje przecieki oleju miedzy nimi.
To z kolei spowoduje tkzw "glazing" - olej na sciankach zostanie wypalony i utwardzony tworzac twarda i sliska pokrywe na sciankach cylindrow, ktorej pierscienie nie beda w stanie zeskrobac.
Efekt - utrata sprezania w silniku.
Adam M.
Swiece potrzebuja co najmniej 1/2 godziny pracy by osiagnac temperature samooczyszczenia, podobny czas potrzebny jest zeby silnik osiagnal temperature przy ktorej para wodna pomieszana z siarczanami wytraconymi z oleju zostala usunieta ze scianek cylindrow i ukladu wydechowego.
Zapalenie silnika i trzymanie go dluzszy czas na luzie na wysokich obrotach bez obciazenia jest jedna z najglupszych i bardziej niebezpiecznych czynnosci dla silnika jaka mozna sobie wymyslec.
Na ssaniu silnik nie jest w stanie przepalic bogatej mieszanki ktora dostaje + pracujac bez obciazenia nie wytwarza odpowiedniego cisnienie i pierscienie nie sa dociskane do scianek cylindra co po jakims czasie spowoduje przecieki oleju miedzy nimi.
To z kolei spowoduje tkzw "glazing" - olej na sciankach zostanie wypalony i utwardzony tworzac twarda i sliska pokrywe na sciankach cylindrow, ktorej pierscienie nie beda w stanie zeskrobac.
Efekt - utrata sprezania w silniku.
Adam M.
- Adam M.
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 786
- Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości