Zobacz wÄ…tek - OKOPCONE SWIECE W KAWASAKI
NAS Analytics TAG

OKOPCONE SWIECE W KAWASAKI

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

OKOPCONE SWIECE W KAWASAKI

Postprzez Seba-s35 » 6/12/2007, 10:32

Witam .mam problem miesiac temu kupilem nowe swiece do Kawasaki LTD marki DESNO. gdy wykrecilem swiece byly one cale okopcone i zaczol mi palic tylko na jeden cylinder a na drugiej swiecy mial juz slaba iskre. juz drugi raz mi sie tak dzieje

Zastanawiam sie czy przyczyna tego moze byc to ze przez zime teraz jak byl snieg wciagalem go tylko na dwor nie jezdzilem nim tylko go puszczalem na ssanie a potem pokdrecalem do wysokich obrotów zeby przesmarowal sie silnik.

Prosze pomocie. (Motyckl jest po regulacjach !!)
Seba-s35
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17/10/2007, 18:24
Lokalizacja: katowice


Postprzez skwy » 6/12/2007, 20:29

Silnik który chodzi na ssaniu pracuje z niedomiarem powietrza czyli dostaje więcej paliwa niż powietrza.
Wiadomo że przy spalaniu paliwa przy ograniczonym dostępie powietrza wydziela się sadza a sadza jest postacią czystego węgla a węgiel jest przewodnikiem elektrycznym.
Więc odpowiedz nasuwa się sama.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap


Postprzez konan » 6/12/2007, 22:05

a jak często od przeczyszczenia świecy ci sie to powtaża? Zbyt częste brudzenie świec spowodowane może być nieodpowiednim olejem.
Nienawidze anty motocyklistów co życzą nam źle ;/;/ fan streetbike moto gp fmx/sm/mx/MP i ME/

Obrazek (otwórz link)Im
Avatar użytkownika
konan
Świeżak
 
Posty: 153
Dołączył(a): 28/9/2007, 15:58
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Seba-s35 » 7/12/2007, 07:11

olej zalany mam Mineralny 15/40. JEST NAJLEPSZY DO STAREGO TYPU SILNIKóW. wczesniej lany byl 10/40
Seba-s35
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17/10/2007, 18:24
Lokalizacja: katowice

Postprzez limak14 » 22/1/2008, 20:47

nie powinno sie odpalac moto w zimie na pare minut
ostatnio tak mialem w fzr
bylem w serwisie i powiedzieli ze jak swieca nie uzyska swojej odpowiedniej cieploty to po kilku odpalaniach i naglych studzeniach straci swoje wlasciwosci
to prawdopodobnie jest przyczyna
po co smarowac silnik jak nie pracuje??to chyba nie ma sensu
pzdr
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez leszek40 » 16/2/2008, 19:45

nie piszesz, jak wyglądały stare świece?
to może wiele wyjaśnić...
pozdr.
leszek40
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 16/2/2008, 13:31
Lokalizacja: Opolszczyzna

Postprzez Adam M. » 16/2/2008, 22:14

Pierwsze pytanie to po cholere go zima zapalales, jezeli nie zamierzales jezdzic ?
Swiece potrzebuja co najmniej 1/2 godziny pracy by osiagnac temperature samooczyszczenia, podobny czas potrzebny jest zeby silnik osiagnal temperature przy ktorej para wodna pomieszana z siarczanami wytraconymi z oleju zostala usunieta ze scianek cylindrow i ukladu wydechowego.
Zapalenie silnika i trzymanie go dluzszy czas na luzie na wysokich obrotach bez obciazenia jest jedna z najglupszych i bardziej niebezpiecznych czynnosci dla silnika jaka mozna sobie wymyslec.
Na ssaniu silnik nie jest w stanie przepalic bogatej mieszanki ktora dostaje + pracujac bez obciazenia nie wytwarza odpowiedniego cisnienie i pierscienie nie sa dociskane do scianek cylindra co po jakims czasie spowoduje przecieki oleju miedzy nimi.
To z kolei spowoduje tkzw "glazing" - olej na sciankach zostanie wypalony i utwardzony tworzac twarda i sliska pokrywe na sciankach cylindrow, ktorej pierscienie nie beda w stanie zeskrobac.
Efekt - utrata sprezania w silniku.

Adam M.
Adam M.
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości




na górê