Zobacz wÄ…tek - Bandit 1200N przerobki
NAS Analytics TAG

Bandit 1200N przerobki

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Bandit 1200N przerobki

Postprzez waldas181 » 28/11/2007, 22:15

Czesc ludziki potrzebuje troche waszej pomocy, chce przerobic troche przez zime bandyte a mianowicie:

1. zalozyc jakas fajna czache na przod (z tym akurat dam sobie rade...)
2. zadrzec tylek do gory (i tutaj zaczynaja sie schodzy... zna sie ktos na tym ?? ale robil ktos cos takiego ??)
3. wydech puscic pod zadupkiem (ma ktos jakies pomysly??)
"zycie jest piekne i krotkie a potem sie umiera..."
waldas181
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 27/10/2007, 21:36
Lokalizacja: Toporzysko (pod BDG)


Postprzez jasql » 28/11/2007, 23:34

2. Wedlug mnie nie ma sensu, bo motocykl jest za wielki na takie cos. Srodek ciezkosci bedzie za wysoko. Mozesz ewentualnie obnizyc siedzenie kierowcy co optycznie podniesie tyl.
3. Wydaje mi sie, ze nie ma za bardzo miejsca miedzy rama a wachaczem na rury. Puszczanie wydechu z boku wachacza pod siedzenie nie wyglada zbyt ladnie (czytaj: hu*****)
Byla kiedys w ogloszeniach (nie pamietam dokladnie ale chyba suzuki TL 1000 jak sie myle niech mnie ktos poprawi) taka pomaranczowo czerwona, podobno profesjonalnie przerobiona z rurami obok wachacza i tlumikami pod siedzeniem. Szczerze mowiac te rury po bokach popsuly caly motocykl. A w B12 markowy wydech wyglada super.


Z ktorego roku masz bandyte :?:
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn


Postprzez waldas181 » 29/11/2007, 08:14

1999r. jesli chodzi o podniesienie dupy to widzialem pare fotek takich bandziorow i bardzo mi sie to podobalo... dlatego pytam czy ktos wie jak to zrobic ;)
"zycie jest piekne i krotkie a potem sie umiera..."
waldas181
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 27/10/2007, 21:36
Lokalizacja: Toporzysko (pod BDG)

Postprzez andy_czarny » 29/11/2007, 10:04

mlodemy pewnie chodzi o cos takiego
http://www.streetfighters.nl/bandit/janmotor1.jpg
chodzi o ten zadarty do gory tylek:)
a wydech hmm troche rzezbienia ale wejdzie:)
andy_czarny
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 21/11/2007, 13:24

Postprzez spazz » 29/11/2007, 11:25

a widzis zjaki tam whacz z tylu jest?
Avatar użytkownika
spazz
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2691
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez waldas181 » 29/11/2007, 14:30

chodzi o zadupek z tej fotki nei wydech kolego... chcial bym go dokladnie zadrzec tak jak jest to na fatce...

pozdrawiam[/quote]
"zycie jest piekne i krotkie a potem sie umiera..."
waldas181
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 27/10/2007, 21:36
Lokalizacja: Toporzysko (pod BDG)

Postprzez Felus6 » 29/11/2007, 17:26

spazz dobrze mówi,
Tam masz monowachacz z tyłu, i po prawej stronie moto zostaje wiecej miejsca na puszczenie wydechu... Przy seryjnym wachaczu bedzie sporo gimnastyki.
A co do zadupka, to porawcie mnie jak sie myle ale wydaje mi sie ze w tym bandziorku konstrukcja ramy pod zadupkiem nie jest wygięta do góry
Avatar użytkownika
Felus6
Świeżak
 
Posty: 178
Dołączył(a): 26/6/2007, 11:10
Lokalizacja: Podlasie

Postprzez jasql » 29/11/2007, 18:43

Dzisiaj sie przygladalem i nie ma szans przy seryjnym wachaczu. Jedyna mozliwosc to sklepac kawalek rury do grubosci okolo 10mm max 13mm. Nie musze chyba nikomu tlumaczyc jak to bedzie wplywalo na przeplyw spalin, a jak pisalem wyzej puszczanie golej rury obok wyglada jak kupa G.
A zadupek na zdjeciu jest jak byk seryjny, tylko ma obnizone przednie siedzenie.
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn

Postprzez Terror » 29/11/2007, 22:09

JAsql, ty już nie wymyślaj...
Czacha nie musi ważyć tony. Ta w 1200S z lat 2001- jest znacznie cięższa niż w B12 starszych i obie dają radę, więc do N można dołożyc trochę na przód.
Co do zadupka - fabryczny jest znacznie bardziej poziomo, a Tobie mogło sie pomylic, bo ten z foty ma przeciez upside downy
No hope. no cure. No problem.
Avatar użytkownika
Terror
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
Lokalizacja: WW-WWa

Postprzez jasql » 29/11/2007, 23:27

Terror napisał(a):JAsql, ty już nie wymyślaj...
Czacha nie musi ważyć tony. Ta w 1200S z lat 2001- jest znacznie cięższa niż w B12 starszych i obie dają radę, więc do N można dołożyc trochę na przód.

Ja nic o czaszy nie pisalem :shock:

Znalazlem rame ale niestety od 600 (mam nadzieje, ze 12 ma podobna)
Napisze jak ja bym to zrobil.
Na odcinku zaznaczonym czerwona linia przecinam rurki (ok 5-10mm, zeby bylo rowno z dwoch stron, ale lepiej metoda prob i bledow ciac kilka razy po troszeczku niz raz za duzo :shock: )
Po zlaczeniu przerwy tyl powinien podniesc sie okolo 3-5cm mysle, ze to powinno wystarczyc.
W miejscu gdzie zaznaczylem na niebiesko powinno sie podgiac do gory.

Oczywiscie rama do tego zabiegu jest goluska.

Jak ktos ma ochote, to moze oczywiscie wywalic "bandytowski" stelaz i zrobic swoj wlasny od podstaw ale to troszke za duzo roboty jak na lekkie przerobki.

PS. Ciekawe, jak sobie z tym radza w tych nowszych, gdzie stelaz zadupka jest bardzo wkomponowany w rame :roll:
Załączniki
213-7984-Frame-1.jpg
Nie moglem znalezc od 1200
213-7984-Frame-1.jpg (45.4 KiB) PrzeglÄ…dane 4106 razy
<a href="http://h-tsz.com/amFzcWxh">Dostaniesz w PYSK jak klikniesz.
Avatar użytkownika
jasql
Bywalec
 
Posty: 603
Dołączył(a): 8/7/2007, 20:44
Lokalizacja: Londyn



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 17 gości




na górê