Zobacz wątek - JAKIE REKAWICE??

JAKIE REKAWICE??

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, MisieqMP

JAKIE REKAWICE??

Postprzez giozmo » 24/11/2007, 07:47

Jakie rekawice ciesza sie duzym uznaniem w srodowisku motocyklowym ??szukam czegos pro :)
giozmo
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:44


Postprzez dosiek77 » 24/11/2007, 11:31

Jakie się cieszą? hmmm

ja mam jakieś tanie ok 200pln. Ale cieszą mnie Alpinestars za 800 :lol:

Napisz czy chcesz kupić a jak tak to ile masz kaski?

Tego towaru jest tyle, że głowa boli.
Jajko 3/4
Avatar użytkownika
dosiek77
Bywalec
 
Posty: 504
Dołączył(a): 10/8/2006, 21:32
Lokalizacja: WawaMotoSquad

Postprzez giozmo » 24/11/2007, 16:07

odgolnine to slyszalem to samo ze alpinestars GP PLUS jest dobrym wyborem. Co do kaski to mam w zasiegu jakies 700 800 zł .
giozmo
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:44

Postprzez ZZZenonnn » 24/11/2007, 23:26

na Twoim miejscu bralbym takie do 500 zeta.Mysle ze to rozsadna cena jeszcze a z jakoscia na prawde nie ma co sie obawiac.Rozne sa zdania bo wiekszosc kupuje tanie rekawice(100-200) bo szybko sie "marnuja" ale patrzac na widmo wypadku w nich to az strach.Polecam alpinestars
ZZZenonnn
Świeżak
 
Posty: 104
Dołączył(a): 24/8/2007, 21:48
Lokalizacja: Włocławek

Postprzez harry89 » 25/11/2007, 11:14

fakt, przy tej cenie mozna spokojnie znalezc jakies fajne alpinestarsy (zreszta wszystkie alpinestarsy są fajne :D). ale ja bym jednak kupil cos za 500 i te 200-300 dolozyl do lepszej kurtki, spodni. rekawice za 800 zyla to juz chyba przerost formy nad trescią.
Avatar użytkownika
harry89
Bywalec
 
Posty: 647
Dołączył(a): 30/9/2006, 11:34
Lokalizacja: Piotrowice/Lublin

Postprzez dosiek77 » 25/11/2007, 19:20

No to mqasz tutaj pro za 500 z groszami a mozna takie znaleźć za mniejsza kase.

http://www.allegro.pl/item268799668_alp ... ecam_.html
Jajko 3/4
Avatar użytkownika
dosiek77
Bywalec
 
Posty: 504
Dołączył(a): 10/8/2006, 21:32
Lokalizacja: WawaMotoSquad

Postprzez Łysy98 » 26/11/2007, 18:50

Ja mam rękawice honda i jestem z nich zadowolony wkoncu dałem za nie 200 zł
Avatar użytkownika
Łysy98
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 9/9/2007, 20:11
Lokalizacja: Buczek Wielki



Powrót do Akcesoria motocyklowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr