Zobacz wątek - Różne lejki w gaźnikach ZZR-400, czy tak ma być ???
NAS Analytics TAG

Różne lejki w gaźnikach ZZR-400, czy tak ma być ???

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Różne lejki w gaźnikach ZZR-400, czy tak ma być ???

Postprzez krzycho-g » 21/7/2006, 16:52

Witam wszystkich

Dziś rano rozebrałem swój motorek (Kawa ZZR 400 1992/3r.) zeby zobaczyć jak wygląda filtr powietrza i ew. go przeczyścić. Po zdjeciu obudowy filtra zobaczyłem gardziele gaźników oraz takie "gumowe" lejki na wlocie powietrza do gaźników. I teraz co mnie najbardziej zastanowiło to to że 2 lejki po zewnątrz są krótsze o ok. 1,5 cm od tych lejków w środku. Żeby było jeszcze lepiej to są dosyć mocno podeformowane na wlocie do gaźników (ich przekrój nie jest okrągły tylko dość mocno pofalowany). Po 40 minutach udało mi sie je doprowadzić do przekroju okrągłego żeby nie dławiły powietrza. Motocykl wyraźnie zyskał na dynamice.

Ale nadal gnębi mnie pytanie czy te lejki muszą być różne ? - wydawało mi sie że w ZZR 600 sa takie same.
Może to jakaś przydławiona wersja ? Koleś od którego go kupiłem mówił że na trasie poszedł mu 180 , ja raczej wiecej niż 150 km/h nie jeżdżę.

Będę wdzięczny za odpowiedź

Krzysiek
Avatar użytkownika
krzycho-g
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 112
Dołączył(a): 27/6/2006, 08:55
Lokalizacja: Błonie 25 km od Warszawy


Postprzez krzycho-g » 24/7/2006, 06:25

gdzie moge coś takiego kupić ?
a co do serwisówki nic nie znalazłem na temat długości lejków
kiedyś pojade tak szybko że się w czasie przeniosę ;-)
Avatar użytkownika
krzycho-g
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 112
Dołączył(a): 27/6/2006, 08:55
Lokalizacja: Błonie 25 km od Warszawy


Postprzez krzycho-g » 24/7/2006, 16:13

evil napisał(a):www.dynotech.pl


dzięki
Avatar użytkownika
krzycho-g
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 112
Dołączył(a): 27/6/2006, 08:55
Lokalizacja: Błonie 25 km od Warszawy

Postprzez hefron » 25/7/2006, 09:56

Świetna strona, nawet nie wiedziałem, że takie patenty istnieją. Chętnie bym sobie kupil np. pancerne pokrywy z crashpadami tylko oczywiście do mojej Hondy CB1 cos takiego nie ma w ofercie, tak samo jak zestawy śrub, sprzęgła antyhoppingowe itp itd. Szkoda :(
Avatar użytkownika
hefron
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez krzycho-g » 26/7/2006, 06:08

nie wiem jaki ty masz moment hamujÄ…cy w swojej 400 bo ja w swojej minimalny i raczej anty-hopping nie jest mi potrzebny. Ale crashpady ...;-)
Avatar użytkownika
krzycho-g
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 112
Dołączył(a): 27/6/2006, 08:55
Lokalizacja: Błonie 25 km od Warszawy

Postprzez exuprad » 29/7/2006, 13:57

Ja lejki całkowicie wywaliłem, przykrecilem cztery filtry stożkowe do każdej gardzieli oddzielnie, zrobiłem nowy dolot i osłone termiczną od silnika, wyregulowano mi gaźniki i teraz nie dość, że moto dostał lekkiego kopa na low range i mid range to jeszcze brzmi jak motogp :) Więc zamias inwestować 250zl w lejki aluminiowe to może warto zastanowić się nad moim rozwiązaniem.
YZF+Highway To Hell
Avatar użytkownika
exuprad
Świeżak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 28/7/2006, 17:45
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez exuprad » 30/7/2006, 19:30

jutro zrobie foto i wrzuce.
YZF+Highway To Hell
Avatar użytkownika
exuprad
Świeżak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 28/7/2006, 17:45
Lokalizacja: Koszalin



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê