Silnik Derbi Senda- mała podmianka na inny
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Silnik Derbi Senda- mała podmianka na inny
Wpadł mi do głowy pomysł (może i szalony może niekoniecznie dobry ) mianowicie podmienić silnik w derbi (50 ccm) na silnik z Hondy MTX lub Yamahy DT o pojemności 80 ccm pytanko moje jest takie czy któryś z tych silników spasuje bez przeróbek mocowań ramy?? Robił tak ktoś ? niech sie wypowie jakiś znawca
Żądam równouprawnienia ja też chce to zepsuć
- dzikilopez
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 20/11/2007, 19:24
- Lokalizacja: Łodygowice
o jaki model sendy ci chodzi
nowa rama czy stara
jak stara to bedzie łatwe, wystarczy dospawac mocowania
do silnika potrzebujesz tez instalacje elektryczną, gaznik i tłumik więc jest troche kombinacji
nie lepiej zrobic jakis tuning na 70 albo 80 i ma sie te ponad 10 km


jak stara to bedzie łatwe, wystarczy dospawac mocowania

do silnika potrzebujesz tez instalacje elektryczną, gaznik i tłumik więc jest troche kombinacji

- pawlak200192
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
jak dobrze pamiętam jest to rocznik `99 chłodzony cieczą silnik generalnie jest to moto wujka któremu sie posypał cylinder (chrom po prostu sie już wytarł) a jakie są koszta takiego tuningu Sendy bo wiadomo wymienisz cylinder na większy to dusze w gaźniku też trzeba zmienił tłumik też (no bo seryjny obliczony na 50ccm) no i jak potem wygląda sprawa z tłokami na następny szlif? i jak wyglądają te cylindry tuningowe powierzchnia chromowana czy żeliwna tuleja??
Foto jest poglądowe jest to ten typ ramy
Foto jest poglądowe jest to ten typ ramy
- Załączniki
-
- senda.JPG (13.65 KiB) Przeglądane 2003 razy
Żądam równouprawnienia ja też chce to zepsuć
- dzikilopez
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 20/11/2007, 19:24
- Lokalizacja: Łodygowice
dzikilopez napisał(a):jak dobrze pamiętam jest to rocznik `99 chłodzony cieczą silnik generalnie jest to moto wujka któremu sie posypał cylinder (chrom po prostu sie już wytarł) a jakie są koszta takiego tuningu Sendy bo wiadomo wymienisz cylinder na większy to dusze w gaźniku też trzeba zmienił tłumik też (no bo seryjny obliczony na 50ccm) no i jak potem wygląda sprawa z tłokami na następny szlif? i jak wyglądają te cylindry tuningowe powierzchnia chromowana czy żeliwna tuleja??
Foto jest poglądowe jest to ten typ ramy
kup cyl 70 klasy sport i dysze jam masz wydech odblokowany to mozesz zostawic i tez bedzie dobrze chodzic

zalezy jakie częsci wybierzesz, równie dobrze mozesz kupic tani zamiennik orginalnego cylindra za jakies 400 zł
- pawlak200192
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości