Zobacz wÄ…tek - nie wiem jak przewiez przez granice
Advertisement
NAS Analytics TAG

nie wiem jak przewiez przez granice

Przepisy, prawo
_________

nie wiem jak przewiez przez granice

Postprzez damiano114 » 17/11/2007, 19:11

witam wszystkich, mam maly problem pare dni temu zostalem szczesliwym nabywca yamahy r6. Siedze od roczku w UK i w styczniu mam zamiar zjechac. Potrzebuje pomocy bo jestem zielony co do sprowadzania do polski czego kolwiek, to bedzie moj pierwszy raz.Na motor mam wszystkie papiery oraz tax i mot(przeglad)oraz na motor zalatwilem sobie transport do polski. Pytanie brzmi czy nie bede mial problemu z przekroczeniem granicy w uk jezeli nie mam wykupionego insurace na niego (oczywiscie nie bede na nim jechal on bedzie transportowany). Nie chcem specjalnie wykupowac na caly rok insurance bo jest cholernie drogi, jak za miesiac i tak wyjezdzam, Czy ktos moze opisac ta procedure i doradzic w tej sprawie w tej sprawie, z gory dziekuje!!!!
damiano114
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 17/11/2007, 18:55


Postprzez krzychu84 » 18/11/2007, 14:54

Witam
Dziwny masz styl pisania ani to po polsku ani po angielsku zdecyduj się bo śmieszne to jest ... wejdź na google albo użyj opcji "search" ( tudzież "szukaj" ;) ) a znajdziesz jest tego sporo w sieci
pozdrawiam
krzychu84
Świeżak
 
Posty: 76
Dołączył(a): 3/7/2007, 18:52
Lokalizacja: Tychy


Postprzez motoman » 18/11/2007, 15:14

Nawet jest jak w samochodzie o nadwoziu typu 'kombi' przewiesc motocykl:D
lubie sobie zjechać z gixera^^.
Avatar użytkownika
motoman
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1288
Dołączył(a): 13/5/2006, 18:06
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez jasql » 18/11/2007, 16:45

Jak nie jezdzisz motocyklem to proponuje "oddac" RoadTax Dostaniesz z powrotem pieniadze za miesiace, z ktorych nie bedziesz korzystal. W polsce potrzeba tylko dowod rejestracyjny, z ktorego ciemno-fioletowa czesc odsylasz do DVLA (z tylu wszystko jest napisane). Jak transportujesz jakas firma to nie dajesz im zadnych dokumentow.