Jak rozpoznać prawidłową prace silnika crossa 2T??
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Jak rozpoznać prawidłową prace silnika crossa 2T??
Słyszałem, że prawidłową pracę silnika crossowego można rozpoznać słuchając jego pracy. Tylko jak rozpoznać, że wał korbowy oraz inne najważniejsze elementy silnika pracują prawidłowo lub nie??? i czym charakteryzuje sie odgłos uszkodzonego silnika????
Chodzi mi głownie o sytuację gdy kupujemy motocykl od kogoś i nigdy nie mamy 100 %pewności co do jakości sprzętu.
Chodzi mi głownie o sytuację gdy kupujemy motocykl od kogoś i nigdy nie mamy 100 %pewności co do jakości sprzętu.
- kks1922
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 7/10/2007, 10:37
Trudno to raczej tak wytłumaczyć ''na sucho''
A poważnie, to wszystkie ''nienormalne'' stukania, brzęczenia, dzwonienia, zgrzyty itd. itp. Przeważnie dobrze słyszalną oznaką wału jest dzwonienie. Z reguły, jeżeli są jakieś luzy na wale, można to usłyszeć, po wcześniejszym wkręceniu moto na obroty i puszczeniu manetki. Jakiego kolwiek rodzaju brzęczenie mogą oznaczać rozlatywanie się kosza sprzęgłowego. Zgrzyty i wyskakujące biegi, kończącą się skrzynię (przetestowane) Warto wziąść również pod uwagę to, że niektóre modele mogą mieć np. jakieś dziwne odgłosy, mimo tego, że są w 100% w bardzo dobrym stanie. Warto przed kupnem porozmawiać z kimś kto ma podobny motocykl osobście i dowiedzieć się na co zwracać uwagę, co się najczęściej psuje, z czym są problemy i przedewszystkim wszystkie nienormalne dla amatora, a w zupełności oczywiste dla mających pojęcie osób, cechy motocykla.
Proponuję również zapamiętać, że zimny motocykl, zawsze będzie głośniej chodził niż gdy się rozgrzeje, dlatego warto poczekać z opinią do chwili bycia pewnym danej usterki, bo można się jedynie ośmieszyć...
Pozdro

A poważnie, to wszystkie ''nienormalne'' stukania, brzęczenia, dzwonienia, zgrzyty itd. itp. Przeważnie dobrze słyszalną oznaką wału jest dzwonienie. Z reguły, jeżeli są jakieś luzy na wale, można to usłyszeć, po wcześniejszym wkręceniu moto na obroty i puszczeniu manetki. Jakiego kolwiek rodzaju brzęczenie mogą oznaczać rozlatywanie się kosza sprzęgłowego. Zgrzyty i wyskakujące biegi, kończącą się skrzynię (przetestowane) Warto wziąść również pod uwagę to, że niektóre modele mogą mieć np. jakieś dziwne odgłosy, mimo tego, że są w 100% w bardzo dobrym stanie. Warto przed kupnem porozmawiać z kimś kto ma podobny motocykl osobście i dowiedzieć się na co zwracać uwagę, co się najczęściej psuje, z czym są problemy i przedewszystkim wszystkie nienormalne dla amatora, a w zupełności oczywiste dla mających pojęcie osób, cechy motocykla.
Proponuję również zapamiętać, że zimny motocykl, zawsze będzie głośniej chodził niż gdy się rozgrzeje, dlatego warto poczekać z opinią do chwili bycia pewnym danej usterki, bo można się jedynie ośmieszyć...
Pozdro
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości