Zobacz wątek - Blokada - Enduro Kinroad (POMOCY)
NAS Analytics TAG

Blokada - Enduro Kinroad (POMOCY)

Enduro, Cross
_________

Blokada - Enduro Kinroad (POMOCY)

Postprzez PITpl » 9/11/2007, 18:39

Witam...
Może ten temat i się przewijał gdzieś tutaj ale nie dotyczył Kinroada.

Najprawdopodobniej nawet nikt takiego na oczy nie widział, ale jest to enduro i cudów nie ma i na pewno powtarzają się jakieś blokady :roll:

Ja na umieszczeniu blokad się nie znam ale jak napiszecie gdzie może być to będę przynajmniej wiedział i ściągnę...

Z tego co słyszałem blokady mogą być umieszczone na:

-module
-zawirowaczu (cienka rurka, która wychodzi z wydechu)
-zwężce na kolanku
-katalizatorze w dyfuzorze
-końcówce wydechu
-tłumiku
-gaźniku
-filtrze powietrza
-wydechu
-w kolektorze

Możecie powiedzieć gdzie raczej nie ma
i/lub gdzie najprawdopodobniej są ?

PS. Zamieszczam foto, które pomoże w tym.

Z góry THX
Załączniki
HPIM0123m.jpg
(183.04 KiB) Pobrane 49 razy
Ostatnio edytowano 9/11/2007, 20:28 przez PITpl, łącznie edytowano 1 raz
PITpl
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 9/11/2007, 18:15
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka


Postprzez Beavis » 9/11/2007, 18:51

TO nie blokada - ten sprzęt tak po prostu jeździ! :) I nie jest to enduro, ale dual sport.
Avatar użytkownika
Beavis
Moderator
 
Posty: 960
Dołączył(a): 5/8/2006, 20:37
Lokalizacja: Słoneczne Aspen


Postprzez PITpl » 9/11/2007, 19:40

Nie nooo... To jest raczej Enduro :cry: (chociaż może masz racje - ale to nie jest duża różnica) i ma blokadę bo znalazłem na forum jakimś człowieka który ma taki sprzęt i się wypowiedział że ściągnął blokadę z modułu i jeździ mu teraz 65 km/h... :roll:

Nie możliwe żeby jeździło na max. 45 km/h moje moto.
Jest to silnik 4T a nie jakiś 2T od motoryny,
który do 50 km/h się rozpędza :?
PITpl
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 9/11/2007, 18:15
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka

Postprzez bastus » 9/11/2007, 19:50

Tego sie nawet nieodpłaca odblokowywać bo i tak będzie się toczyć te 45 km/h a przy tym odblokowywaniu coś spiepszysz i jeszcze wogule z miejsca nieruszysz !!!

PS. PITpl - co cie skłoniło do zakupu takiego szmelcu ? ? ?
sprzedam :
:D
- Sony Ericson P99i (700pln)
:D
- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)
Avatar użytkownika
bastus
Bywalec
 
Posty: 827
Dołączył(a): 5/10/2007, 20:23
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Beavis » 9/11/2007, 19:50

Widzę, że jesteś znawcą tematu, wiec po co pytasz?

1. Jaka jest różnica między enduro, a dual sportem to poczytaj sobie tutaj: viewtopic.php?t=7951

2. Jeżeli ktoś na forum napisał, że zdjął blokadę z modułu to po co założyłeś w ogóle ten temat?

3. No tak - przecież czterosuwowe 50ccm chłodzone powietrzem to potwór:). Uwierz mi, że wolałbym motorynkę niż taki wynalazek, a dwusuwową 50-tkę pokroju Aprilii RX nie zdążyłbyś nawet zobaczyć kiedy by Cię wyprzedzała.
Avatar użytkownika
Beavis
Moderator
 
Posty: 960
Dołączył(a): 5/8/2006, 20:37
Lokalizacja: Słoneczne Aspen

Postprzez bastus » 9/11/2007, 19:56

PITpl napisał(a):Nie nooo... To jest raczej Enduro :cry: (chociaż może masz racje - ale to nie jest duża różnica) i ma blokadę bo znalazłem na forum jakimś człowieka który ma taki sprzęt i się wypowiedział że ściągnął blokadę z modułu i jeździ mu teraz 65 km/h... :roll:

Nie możliwe żeby jeździło na max. 45 km/h moje moto.
Jest to silnik 4T a nie jakiś 2T od motoryny,
który do 50 km/h się rozpędza :?


Teraz wszystkie 50,80 i chyba 125 znanych firm są robione w 2T, a 4T jest dobre w moto które ma pojemność powyżej 250.
sprzedam :
:D
- Sony Ericson P99i (700pln)
:D
- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)
Avatar użytkownika
bastus
Bywalec
 
Posty: 827
Dołączył(a): 5/10/2007, 20:23
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez PITpl » 9/11/2007, 20:04

Nie jestem żadnym znawcą tematu :?

A w nim wystarczy że dodam cylinder większy z tłokiem (...) i wymienię tylną zębatkę na kole i będzie jechał więcej jak co ok. 85 km/h

Tylko się chciałem dowiedzieć gdzie mogą być blokady jeszcze i nic więcej... :(
PITpl
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 9/11/2007, 18:15
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka

Postprzez PITpl » 9/11/2007, 20:08

A kupiłem go ponieważ:

Motocykle te łączą zalety jazdy w terenie i po szosie. Są dużo mniej awaryjne niż motocykle wyczynowe - co jednak łączy się z mniejszą mocą. Są także cięższe z powodu przystosowania do jazdy szosowej. Niestety kosztem użyteczności na drogach tracą one mocno w terenie. Są jednak dużo tańsze.

Więc Specyfika i koszt (bo na rajdy się nie wybieram i hardcoru na błocie nie chcę - tylko od czasu do czasu do lasu wyskoczyć po lekkim błocie, kamieniach i grysie (ewentualnie), ale bardziej też na drogę)
Załączniki
HPIM0119m.jpg
HPIM0119m.jpg (198.98 KiB) Przeglądane 1934 razy
PITpl
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 9/11/2007, 18:15
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka

Postprzez stecarlos » 9/11/2007, 20:27

Do tego Kinroada czy jak to się zwie założenie kit tuningowego (zakładając że taki znajdziesz) i tak Ci nic nie da bo silnik się rozleci. Takie 4T ma maks 3KM więc czego ty wymagasz, tego się nie blokuje bo nie ma czego ( w większości) / odblokowanie da tobie +10-15km/h do v-max.
NIE DAJMY ZARABIAĆ ZŁODZIEJOM
- kupujmy szpeje z papierami
Treści wyrażone w tym poście są moją prywatną
opinią, nie biorę odpowiedzialności za ich wykorzystanie.
Obrazek
Avatar użytkownika
stecarlos
Świeżak
 
Posty: 168
Dołączył(a): 17/2/2007, 08:20

Postprzez M. » 9/11/2007, 20:28

gdybys sie kierowal tym co napsiales to bys kupic np yamahe dr ktora jest o niebo lepsza
tak jak pisal beavis moim zdanime motorynka daje wiecej frajdy z jazdy niz to :wink:

taki kit tunningowy ma sens jedynie w 2t 50ccm w przypadku 4t 50ccm mija sie to z celem...
YAMAHA YZ 125
Poszukiwania znowu rozpoczete...
Avatar użytkownika
M.
Świeżak
 
Posty: 336
Dołączył(a): 6/5/2007, 16:02
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez PITpl » 9/11/2007, 20:31

Heh... Na motorynę się już nie dawno nie mieszczę :lol:
PITpl
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 9/11/2007, 18:15
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka

Postprzez bastus » 9/11/2007, 20:39

PITpl napisał(a):A kupiłem go ponieważ:

Motocykle te łączą zalety jazdy w terenie i po szosie. Są dużo mniej awaryjne niż motocykle wyczynowe - co jednak łączy się z mniejszą mocą. Są także cięższe z powodu przystosowania do jazdy szosowej. Niestety kosztem użyteczności na drogach tracą one mocno w terenie. Są jednak dużo tańsze.

Więc Specyfika i koszt (bo na rajdy się nie wybieram i hardcoru na błocie nie chcę - tylko od czasu do czasu do lasu wyskoczyć po lekkim błocie, kamieniach i grysie (ewentualnie), ale bardziej też na drogę)


Ale kolego PITpl, W czym to ten Kinroad jest tańszy od np. Yamahy Dt czy Aprili Rx.
sprzedam :
:D
- Sony Ericson P99i (700pln)
:D
- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)
Avatar użytkownika
bastus
Bywalec
 
Posty: 827
Dołączył(a): 5/10/2007, 20:23
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez PITpl » 9/11/2007, 20:46

Kinroad tym się różni od Yamahy Dt czy Aprili Rx , że mogłem go kupić za 2000 nówkę ( w salonie kosztuje on 4300) a nie je z 1995r za ponad 3500 PLN :?

Mnie tam się on podoba a że miałem
okazje go tak tanio kupić to kupiłem...

PS. Jak uzbieram ze 3500 to pomyśle nad czymś takim...
Ale nie wiadomo czy do tego czasu na motor
sobie nie zrobie prawka bo mi się nie będzie chciało 50 jeździć :o
Ostatnio edytowano 9/11/2007, 20:52 przez PITpl, łącznie edytowano 1 raz
PITpl
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 9/11/2007, 18:15
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka

Postprzez M. » 9/11/2007, 20:50

ale te 3500 tys za dt nie bierz sie z nikad tylko ten motocykl jest wart swojej kasy czego nie mozna powiedziec o twoim... na dodatek 50ccm w 4t co to za pomysl...
YAMAHA YZ 125
Poszukiwania znowu rozpoczete...
Avatar użytkownika
M.
Świeżak
 
Posty: 336
Dołączył(a): 6/5/2007, 16:02
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez PITpl » 9/11/2007, 20:57

Temat przerodził się w ocenianie mojego moto... :)

Ale założyłem go ponieważ chcę uzyskać odpowiedź
gdzie może być jeszcze blokada oprócz modułu...

Czy ktoś wie gdzie w czymś takim można jeszcze blokady szukać :?:
PITpl
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 9/11/2007, 18:15
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka

Postprzez M. » 9/11/2007, 21:00

odpwiedz juz uzyskales...
to jest 4t i nie oczekuje ze bedzie mialo takie osiagi jak 2t i bedzie jezdzilo 75km/h
blokad nie ma... 4t jest slabsze od 2t... blebleble
cos jeszcze?


znalazłem na forum jakimś człowieka który ma taki sprzęt i się wypowiedział że ściągnął blokadę z modułu i jeździ mu teraz 65 km/h... Rolling Eyes

a ja znam takiego co mowi ze jego mztka kreci sie do 11tys obrotow
YAMAHA YZ 125
Poszukiwania znowu rozpoczete...
Avatar użytkownika
M.
Świeżak
 
Posty: 336
Dołączył(a): 6/5/2007, 16:02
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez PITpl » 9/11/2007, 21:08

Ależ Ty koleś jesteś sarkastyczny... Blokady jakieś są...
A ja znam człowieka który mówił że wszystkie motoryny i simsony mają 4T
i kogo to obchodzi... To nie ma związku z tematem...

Dzięki za jako taką pomoc ale ironii mi tu nie potrzeba :evil:
PITpl
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 9/11/2007, 18:15
Lokalizacja: Kotlina Kłodzka

Postprzez Landryss25 » 9/11/2007, 22:18

No na pewno mu leciało to 65 ale na liczniku. W 50 4t nie potrzebne są blokady bo to z natury nie pojedzie więcej niż 50km/h.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez bastus » 9/11/2007, 22:43

PITpl chyba juz ci wszyscy uzmysłowili, że w tym " smoku" niema blokad bo gdyby były to by wcale niejechało ! ! !
sprzedam :
:D
- Sony Ericson P99i (700pln)
:D
- Nowe sprzęgło do Aprili Rx 50 (90 zł)
Avatar użytkownika
bastus
Bywalec
 
Posty: 827
Dołączył(a): 5/10/2007, 20:23
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez M. » 9/11/2007, 22:52

odnoscie tematu na jaki zeszlismy
viewtopic.php?t=13036
YAMAHA YZ 125
Poszukiwania znowu rozpoczete...
Avatar użytkownika
M.
Świeżak
 
Posty: 336
Dołączył(a): 6/5/2007, 16:02
Lokalizacja: Warszawa



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr