[AktualnoÅ›ci] KTM 1190 RC8 – pomaraÅ„czowy...
Posty: 14
• Strona 1 z 1
[AktualnoÅ›ci] KTM 1190 RC8 – pomaraÅ„czowy...
Dyskusja na temat: KTM 1190 RC8 – pomaraÅ„czowy Superbike
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
KTM 1190 RC8 – pomaraÅ„czowy Superbike
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
KTM 1190 RC8 – pomaraÅ„czowy Superbike
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
NARESZCIE!!! Panowie ze swoimi R1kami, CBRkami, ZX10kami, GSXRami i innymi badziewiami mozecie juz dawac ogloszenia sprzedazy swych ruamkow. 155 KM przy 10,000 obr ( z V2!!! ), niecale 200 kg ( z paliwem i plynami - japonczycy podaja masy "na sucho " - czyli nawet bez oleju w silniku). Zawieszenie WP, PROFESJONALY amorek skretu, w pelni reulowane polozenie siedzenia, podnozkow, klamek, wysokosci raczek kierownicy, stalowe oploty hamulcow - czy ktorykolwiek japoniec ma to w standardzie... ?
TAK sie buduje motocykl szosowo-torowy. Podobnie jak SuperDuke rozwalil konkurencje, tak RC8 zniszczy plastiki z japonii... Czekam teraz na wersje SuperDuka z silnikiem od RC8!!! KTM... Ready to RACE!!!<br><hr>SD

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
przestan dziecko jak mozesz tak pisac ja r1 czy gsxr majÄ… po 190km a ty tu piszesz ze to smiecie smieszny jestes hehehe<br><hr>1000
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam tyle lat ze spokojnie mozna zaliczyc mnie do w pelni doroslych ludzi... Natomiast ta twoja R1 ma 113 Nm, a RC8 120 Nm (jak juz sie lubisz bawic w cyferki) i ciagnie od dolu jak to V2 maja w zwyczaju - co w konsekwencji przeklada sie na znacznie lepsze czasy przyspieszen w warunkach drogowych-a tego typu motocykle w 90 % przypadkow spedzaja swoje zycie z dlaeka od torow - a szkoda. Nie porownuj mocy rzedowych 4 do twinow...<br><hr>SDKomentatorzy napisał(a):przestan dziecko jak mozesz tak pisac ja r1 czy gsxr mają po 190km a ty tu piszesz ze to smiecie smieszny jestes hehehe<br><hr>1000<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pożyjemy i zobaczymy.Popatrz na mistrzostwa swiata w Superbike.Japończycy radza sobie całkiem niezle z konkurencja.Nie mowie ze V sa złe,ale osobiscie mnie nie przekonuja.<br><hr>bazant52@op.plKomentatorzy napisał(a):NARESZCIE!!! Panowie ze swoimi R1kami, CBRkami, ZX10kami, GSXRami i innymi badziewiami mozecie juz dawac ogloszenia sprzedazy swych ruamkow. 155 KM przy 10,000 obr ( z V2!!! ), niecale 200 kg ( z paliwem i plynami - japonczycy podaja masy "na sucho " - czyli nawet bez oleju w silniku). Zawieszenie WP, PROFESJONALY amorek skretu, w pelni reulowane polozenie siedzenia, podnozkow, klamek, wysokosci raczek kierownicy, stalowe oploty hamulcow - czy ktorykolwiek japoniec ma to w standardzie... ?TAK sie buduje motocykl szosowo-torowy. Podobnie jak SuperDuke rozwalil konkurencje, tak RC8 zniszczy plastiki z japonii... Czekam teraz na wersje SuperDuka z silnikiem od RC8!!! KTM... Ready to RACE!!!<br><hr>SD<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tak się kolego składa, że mam YZF-R1 z 2007 r. i jakoś śpię spokojnie. Najbardziej bawi mnie jak o np. R1 wypowiadają się ludzie, którzy zwykle widzieli je na zdjęciach. Wsiądź, odpal i pojeździj, wtedy pogadamy. Ja zrobiłem już 11.000 km i nie mam żadnych powodów do narzekań. KTM jest o.k. i jak zwykle jest sprawą gustu, co kto woli. Dla mnie YZF-R1 jest the best.<br><hr>GnypekKomentatorzy napisał(a):NARESZCIE!!! Panowie ze swoimi R1kami, CBRkami, ZX10kami, GSXRami i innymi badziewiami mozecie juz dawac ogloszenia sprzedazy swych ruamkow. 155 KM przy 10,000 obr ( z V2!!! ), niecale 200 kg ( z paliwem i plynami - japonczycy podaja masy "na sucho " - czyli nawet bez oleju w silniku). Zawieszenie WP, PROFESJONALY amorek skretu, w pelni reulowane polozenie siedzenia, podnozkow, klamek, wysokosci raczek kierownicy, stalowe oploty hamulcow - czy ktorykolwiek japoniec ma to w standardzie... ?TAK sie buduje motocykl szosowo-torowy. Podobnie jak SuperDuke rozwalil konkurencje, tak RC8 zniszczy plastiki z japonii... Czekam teraz na wersje SuperDuka z silnikiem od RC8!!! KTM... Ready to RACE!!!<br><hr>SD<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
dla tych co lubia zabawe w cyferki...ok 185kg na sucho to tyle co z płynami wazy kazdy współczesny japończyk. Te 5Nm wiecej KTMa nie uratują. Druga sprawa...masa silnika tylko 63kg...to prawie 1/3 masy suchej a tyle ważacy silnik Aprilia montowała w swojej pierwszej RSV1000, co inni panowie (znajdziecie w motocyklach egzotycznych) uznali za element "bloody heavy". I na koniec Ducati 1098R -180KM i 165kg na sucho...tu możemy mówić o zagrożeniach dla japoni...KTM raczej nie jest jakimś wybuchowym superbikiem..po prostu jest motocyklem o sportowej charakterystyce z bardzo nowoczesna, wręcz futurystyczną stylistyką...i tyle. Fajny to on jest nie zaprzecze.
brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
Jak dlamnie to kolejny zabawka dla bardzo bogatych panów tak jak i Ducati
V2 moze fajne ale Rzędowe 4 zawsze wymiatały i bedą wymiatac na drogach!! A do pana co twierdzi ze R1 niema szans to polecam isc na dni otwarte i zobaczycz coto za potwór na kołach!! I zgadzam sie ze KTM wygląda jak brzydkie kaczątko..<br><hr>Ghost

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Rzędowe 4 nie zawsze wymiatały -.- nie trzeba daleko patrzec żeby zobaczyć, iż słabsze v-ki wygrywały a jeśli ktoś myśli, że tylko moc się liczy to sie grubo myli... A jakoś R1 nie została jednym z najlepszych motocykli swiata :]<br><hr>Massa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam po 2. V nie ma jóż w MOTO GP, DUCATI ma V4.Komentatorzy napisał(a):NARESZCIE!!! Panowie ze swoimi R1kami, CBRkami, ZX10kami, GSXRami i innymi badziewiami mozecie juz dawac ogloszenia sprzedazy swych ruamkow. 155 KM przy 10,000 obr ( z V2!!! ), niecale 200 kg ( z paliwem i plynami - japonczycy podaja masy "na sucho " - czyli nawet bez oleju w silniku). Zawieszenie WP, PROFESJONALY amorek skretu, w pelni reulowane polozenie siedzenia, podnozkow, klamek, wysokosci raczek kierownicy, stalowe oploty hamulcow - czy ktorykolwiek japoniec ma to w standardzie... ?TAK sie buduje motocykl szosowo-torowy. Podobnie jak SuperDuke rozwalil konkurencje, tak RC8 zniszczy plastiki z japonii... Czekam teraz na wersje SuperDuka z silnikiem od RC8!!! KTM... Ready to RACE!!!<br><hr>SD<br>
Komentatorzy napisał(a):Pożyjemy i zobaczymy.Popatrz na mistrzostwa swiata w Superbike.Japończycy radza sobie całkiem niezle z konkurencja.Nie mowie ze V sa złe,ale osobiscie mnie nie przekonuja.<br><hr>bazant52@op.pl<br>
Po 3 te motory mają bliżej nie okreśkoną moc powyżej 200 km.
I co wy tam porównujecie. Podejżewam że zwykłe DUCATI ze zwykłą R1 na drodze to nie ma szans. Jak zrobi się normalniejsza pogoda to będę miał jazdę próbną na 1098 to napiszę coś więcej<br><hr>joda
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
zajebisty ten motor mam takiego i sobie nim jeżdże ale super polecam jest bardzo fajny<br><hr>agniecha1993
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 88 gości