czy przepalone kolanko może świadczyć o "katowaniu"
• Strona 1 z 1
czy przepalone kolanko może świadczyć o "katowaniu"
Witam!
Ponieważ nie mam wielkiego doświadczenia z motocyklami (moja przygoda skończyła się 11 lat temu na MZ 150) mam do was być może banalne pytanie-jak w temacie. Jestem zainteresowany zakupem cb 500, dużo przeglądam zdjęć np. na allegro i nurtuje mnie pytanie dlaczego niektóre hondy mają czarne nie przepalone kolanka wydechowe a niektóre prawie białe? Co sądzicie o tym motocyklu, bo mi się wydaję że przebieg jast zaniżony albo dastawał ostre baty, a może taki kolor rury wydechowej jest normą i nie ma się czym przejmować?
http://moto.allegro.pl/item266483903_ho ... ecam_.html
Pozdrawiam
Ponieważ nie mam wielkiego doświadczenia z motocyklami (moja przygoda skończyła się 11 lat temu na MZ 150) mam do was być może banalne pytanie-jak w temacie. Jestem zainteresowany zakupem cb 500, dużo przeglądam zdjęć np. na allegro i nurtuje mnie pytanie dlaczego niektóre hondy mają czarne nie przepalone kolanka wydechowe a niektóre prawie białe? Co sądzicie o tym motocyklu, bo mi się wydaję że przebieg jast zaniżony albo dastawał ostre baty, a może taki kolor rury wydechowej jest normą i nie ma się czym przejmować?
http://moto.allegro.pl/item266483903_ho ... ecam_.html
Pozdrawiam
- choczar
- Świeżak
ja bym powiedział że te kolanka nie są w dobrym stanie i niedługo będą wymagały naprawy bo będą w nich dziury. Jakby kolanko było ładnie niebieskie to bym się tym wcale nie martwił. A te jest poprostu bardzo skorodowane.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R

-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl