Jak ustawic zawory w thundercacie
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Jak ustawic zawory w thundercacie
Witam mam prosbe jak mozna ustawic zawor w yamaha thundercacie??? Co nalezy zrobic???
- lukaszgwizdz
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 31/10/2007, 19:08
- Lokalizacja: limanowa
A więc:
1 zmierzyć luzy zaworowe
2 wyjąć wałki rozrządu
3 wymienić płytki na właściwe
4 zmontować wałki zgodnie ze znakami
5 odpalić silnik.
To w wielkim skrócie.
1 zmierzyć luzy zaworowe
2 wyjąć wałki rozrządu
3 wymienić płytki na właściwe
4 zmontować wałki zgodnie ze znakami
5 odpalić silnik.
To w wielkim skrócie.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Jechac do serwisu, w skrocie
Ciezko samemu w domowych warunkach wyregulowac plytkami XD

Ciezko samemu w domowych warunkach wyregulowac plytkami XD
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
Rzeczywiście , ciężko samemu zdjąć kanape, zbiornik, airbox , odkręcić pokrywe zaworów, poluźnić napinacz łańcuszka rozrządu , zmierzyć luz zaworowy , zdjąć wałki, wyjąć płytki, założyć właściwe i złożyć wszystko ? czy lepiej płacić (ileś tam) dla serwisu za taką prostą czynność ?
Płytki dobierzesz w serwisówce

Płytki dobierzesz w serwisówce

jest:
XR 200 R 83r
motocykl x
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar
)
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
XR 200 R 83r
motocykl x
DT 80 93r supermoto --> no co?

cipkowóz (różowy komar

fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r

-
thor - Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 8/8/2006, 14:54
- Lokalizacja: Wójtowo
Wnioskuje iz uzytkownik nie jest bardzo zaawansowany w dlubaniu - a i cala robota jest jedynie prosta teoretycznie. Pisalem juz kiedys o tym, ze to co dla Ciebie, mnie, bez roznicy jest banalnie proste (bylo w temacie o zmianie oleju w lagach) dla innych moze byc nie do przeskoczenia. O ile zdjecie owiewek, kanapy powinno byc bezproblemowe, o tyle dlubanie w samym silniku, skrecenie tego poprawnie niekoniecznie.
Do tego, czym chcialbys zmierzyc luz ?
Domowymi sposobami, bez przygotowania i jakiegos dluzszego kontaktu z dlubaniem - moze to byc problem.
Staram sie patrzec na to od strony uzytkownika i zakladam iz kolega za duzo nie dlubie. Wydaje mi sie ze jakby bylo inaczej, widzielibysmy wiecej szzegołów w poscie, a nie takie dosc ogolne pytanie. Jesli moje rozumowanie jest sluszne - wiecej mozna spsuć niz zrobic dobrze, wiec dla tego odsylam do serwisu (najlepiej autoryzowanego badz conajmniej dobrego, zeby nie byl to przypadkowy pan zenek ktory dzisiaj robi motocykl jutro kosiarke i rower).
Oprocz tego Ty masz takie zdanie, ja mam inne i nie musze sie z niego tlumaczyc
Ale postaraj sie czasami zerknac na sprawe z drugiej strony i zalozyc ze ktos kto pyta, moze miec niewielkie doswiadczenie z dlubaniem silnika i w takim ukladzie najlepsza pomoca jest odradzic samodzielne naprawy.
A czemu placic za taka czynnosc ? Od tego sa serwisy. Jak zepsuje Ci sei telewizor tez go dlubiesz, razem z kosiarka, rowerem komorka i komoputerem ? Sa ludzie odpowiednio do tego przygotowani i na tyle cenie swoj czas, ze wolne oddac moto do serwisu gdzie zrobia to szybciej, lepiej, z gwarancja (co nie zmienia tego ze lubie dlubac i w miare mozliwosci i czasu chcialbym sam...). Z czegos musza zyc, nie odbierajmy im chleba.
Do tego, czym chcialbys zmierzyc luz ?
Domowymi sposobami, bez przygotowania i jakiegos dluzszego kontaktu z dlubaniem - moze to byc problem.
Staram sie patrzec na to od strony uzytkownika i zakladam iz kolega za duzo nie dlubie. Wydaje mi sie ze jakby bylo inaczej, widzielibysmy wiecej szzegołów w poscie, a nie takie dosc ogolne pytanie. Jesli moje rozumowanie jest sluszne - wiecej mozna spsuć niz zrobic dobrze, wiec dla tego odsylam do serwisu (najlepiej autoryzowanego badz conajmniej dobrego, zeby nie byl to przypadkowy pan zenek ktory dzisiaj robi motocykl jutro kosiarke i rower).
Oprocz tego Ty masz takie zdanie, ja mam inne i nie musze sie z niego tlumaczyc

Ale postaraj sie czasami zerknac na sprawe z drugiej strony i zalozyc ze ktos kto pyta, moze miec niewielkie doswiadczenie z dlubaniem silnika i w takim ukladzie najlepsza pomoca jest odradzic samodzielne naprawy.
A czemu placic za taka czynnosc ? Od tego sa serwisy. Jak zepsuje Ci sei telewizor tez go dlubiesz, razem z kosiarka, rowerem komorka i komoputerem ? Sa ludzie odpowiednio do tego przygotowani i na tyle cenie swoj czas, ze wolne oddac moto do serwisu gdzie zrobia to szybciej, lepiej, z gwarancja (co nie zmienia tego ze lubie dlubac i w miare mozliwosci i czasu chcialbym sam...). Z czegos musza zyc, nie odbierajmy im chleba.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
jak zrobisz s-o,15 a w 0-20 to będzie ok,jeśli wiesz co to znaczy to wiesz jak to zrobić jeśli nie to jedż do mechanika,bo sam tego nie zrobisz a na forum mechaniki się nie nauczysz i myśle że dalsza dyskusja na temat jak to zrobić jest zbędna.pozdrawiam 

- JAXON80
- Świeżak
- Posty: 45
- Dołączył(a): 25/10/2007, 18:45
Popieram CiÄ™ Simonw.
Wiele razy spotkałem sie z takimi padlinami ze aż strach wypuszczać coś takiego na drogę.
A dzieje się tak dlatego że każdy myśli że da rade i próbuje dłubać na własną rękę ale jak maszyna jest totalnie spieprzona wtedy lecą do fachowców i jakie tam zdziwienie że naprawa może przewyższyć wartość pojazdu.
A później przychodzi taka myśl mogłem oddać do warsztatu to bym zapłacił za samą regulacje.
Wiele razy spotkałem sie z takimi padlinami ze aż strach wypuszczać coś takiego na drogę.
A dzieje się tak dlatego że każdy myśli że da rade i próbuje dłubać na własną rękę ale jak maszyna jest totalnie spieprzona wtedy lecą do fachowców i jakie tam zdziwienie że naprawa może przewyższyć wartość pojazdu.

A później przychodzi taka myśl mogłem oddać do warsztatu to bym zapłacił za samą regulacje.

-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
- lukaszgwizdz
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 31/10/2007, 19:08
- Lokalizacja: limanowa
W Thundercacie trzeba cała chłodnice do tego zdemontować jeszcze. A wałkami jest o tyle dobrze zrobione, że jak sie przypnie paskami plastikowymi łańcuch do wałków, i cała operację wykona tak, żeby łańcuch nie przeskoczył na wale korbowym, to można sie obejść bez zdejmowania wałków i ponownego ustawiania rozrządu. Ale faktycznie samemu sam bym sie w to nie bwaił, mimo iż widziałem cała operacje krok po kroku.
- numberuno
- Świeżak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49
I wlasnie o tym mowilem
thx;>

thx;>
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości