Jakie cisnienie w oponach
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Jakie cisnienie w oponach
Witam . jakie powinno byc cisnienie w oponach do normalnej codziennej jazdy ??
FAST BIKES MY LOVE
- Rybol
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 27/9/2005, 23:28
No...ja preferowałem ciśnienia podane przez Evila...czemu Lovtza tak nadymasz gumy??:O Przecież podczas jazdy one się rozgrzeją i rozgrzeją powietrze środku a jak wiadomo powietrze pod wpływem ciepła jeszcze bardziej się nadyma (rozszerza) co spowoduje dalszy wzrost ciśnienia a zbyt wysokie nie jest bezpieczne.
brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
ja dmuchałem w oponki tak jak podał evil...ew. w przód 2.0 i 2.2 w tyl i było gites...innna sprawa jeszcze to drogi po jakich się poruszamy. W mich stronach non stop winklujesz a co za tym idzie gumki rozgrzewają się i szybciej i mocniej. półtora kilometrowy przejazd na maxie najdłuzsza prosta nie nagrzał nigdy tak opony jak przelot do kumpla i spowrotem w przesiece, gdzie robiłem ok 2km ale non toper po winklach. I mozna się tak rozwodzić w nieskończonaść ale za wysokie ciśnienie jest tak samo złe jak zbyt niskie...to chyba oczywiste.
Evil...tak się kiedyś zastanawiałem...czy jeszcze ew. masa drajwera ma jakiś wpływ na to jak mocno nabić gume??
Evil...tak się kiedyś zastanawiałem...czy jeszcze ew. masa drajwera ma jakiś wpływ na to jak mocno nabić gume??
brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
Siema
Rybolu ! Jesli jezdzisz wolniej niz szybciej - czyt turystycznie - to w zupelnosci wystarczy, jesli napompujesz opone zgodnie ze specyfikacja zamieszczona z boku tejze gumy. Zbyt wysokiego cisnienia nie polecam do spokojnej codziennej jazdy, poniewaz szybciej padna Ci amorki. To samo z reszta bedzie sie dzialo na oponie o nizszym profilu. No i troche bardziej bedzie trzeslo.
PS
Ja wychodze z zalozenia, ze skoro stado specjalistow japonskich doszlo do wniosku, ze do ich produktu najlepiej beda pasowaly oponki "x", to nie bez powidu. Jesli chodzi o niektore moto, to slychac, ze np. po wymianie tylnej opony na szersza chlopaki skarza sie na drgania kierownicy, albo ze ich bardziej rzuca w koleinach. So, ja jestem za seryjnymi, chociaz jak na razie mam szersza z tylu (taka co niby wprawia kierownice w drgania) ale jak dla mnie wszystko jest ok...... Tylko ze ja nie wyciskam ostatnich potow z mojej szkapy. Tzn. nie za czesto
Rybolu ! Jesli jezdzisz wolniej niz szybciej - czyt turystycznie - to w zupelnosci wystarczy, jesli napompujesz opone zgodnie ze specyfikacja zamieszczona z boku tejze gumy. Zbyt wysokiego cisnienia nie polecam do spokojnej codziennej jazdy, poniewaz szybciej padna Ci amorki. To samo z reszta bedzie sie dzialo na oponie o nizszym profilu. No i troche bardziej bedzie trzeslo.
PS
Ja wychodze z zalozenia, ze skoro stado specjalistow japonskich doszlo do wniosku, ze do ich produktu najlepiej beda pasowaly oponki "x", to nie bez powidu. Jesli chodzi o niektore moto, to slychac, ze np. po wymianie tylnej opony na szersza chlopaki skarza sie na drgania kierownicy, albo ze ich bardziej rzuca w koleinach. So, ja jestem za seryjnymi, chociaz jak na razie mam szersza z tylu (taka co niby wprawia kierownice w drgania) ale jak dla mnie wszystko jest ok...... Tylko ze ja nie wyciskam ostatnich potow z mojej szkapy. Tzn. nie za czesto

- orzech
- Świeżak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 17/7/2006, 12:55
- Lokalizacja: Mława
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości