Zobacz wątek - Yamaha Xt 600? co możecie mi o niej powiedzieć?
NAS Analytics TAG

Yamaha Xt 600? co możecie mi o niej powiedzieć?

Enduro, Cross
_________

Yamaha Xt 600? co możecie mi o niej powiedzieć?

Postprzez danielitooh » 15/10/2007, 18:31

Mam na oku Yamah'e Xt 600 z 1990 roku? W temacie motoryzacji jak i mechaniki jestem zupełnie zielony. Co prawda jezdzilem troche na hondzie 125 i kawasaki 600 nie poweim wam jaki model bo nie pamietam, ale doświadczenia za dużego nie mam ( w sumie na enduro jeżdzilem jakies 100-150h) teraz rozglądam sie za motorem dla mnie i znalazlem w mojej okolicy wlaśnie Yamahe xt600 z 1990 za 4k ?
Moje pytania :
1) przedewszystkim jak jest z niezawodnością tego sprzętu?
2) czy sa jakies rzeczy na ktore konkretnie powinienem zwrócić uwagę przy oglądaniu tego motoru ? ( czytalem caly artykul o kupowaniu uzywanego sprzetu i chodzi mi tu o "wady charaklterystyczne dla tego modelu"?
3) jak jest z dostępem do części?
4) czy powinienem wiedzieć coś jeszcze ;>
5) czy warto go kupić za 4k z przebiegiem 45 000 km ?
Z góry dziękuje za konkretne odpowiedzi
danielitooh
Świeżak

Postprzez marekjasiok » 18/10/2007, 09:24

1) przedewszystkim jak jest z niezawodnością tego sprzętu?
2) czy sa jakies rzeczy na ktore konkretnie powinienem zwrócić uwagę przy oglądaniu tego motoru ? ( czytalem caly artykul o kupowaniu uzywanego sprzetu i chodzi mi tu o "wady charaklterystyczne dla tego modelu"?
3) jak jest z dostępem do części?
4) czy powinienem wiedzieć coś jeszcze ;>
5) czy warto go kupić za 4k z przebiegiem 45 000 km ?
Z góry dziękuje za konkretne odpowiedzi

Ad.1
Ten sprzed należy do jednych z najbardziej niezawodnych ale pod warunkiem ze sie o niego oczywiście dba. Tj. wymiany filtrów,odpowiednie oleje itp.
Ad.2