Zobacz wÄ…tek - Start z mechanikÄ…
NAS Analytics TAG

Start z mechanikÄ…

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Start z mechanikÄ…

Postprzez Dziurawa Podeszwa » 12/10/2018, 08:06

Witam.
Pogoda po mału się psuje, temperatury spadają. Chciałbym w związku z tym weekendowe przejażdżki zamienić na dłubanie przy swoich 2oo. Jako, że jestem niemal zielony chciałbym Was zapytać o pomoc w znalezieniu materiałów pomocnych w nauce mechaniki. Podstawowe rzeczy jak wymiana klocków, czyszczenie i regulacja gaźnika w jednocylindrowcu, wymiana napędu mam za sobą. Jednak w momencie kiedy pacjentem ma się stać er5 wskazana byłaby jakaś pomoc. Słyszałem, że publikacje p. Dmowskiego są niezłe. Macie jeszcze jakieś propozycje?
Pozdrawiam
Dziurawa Podeszwa
Świeżak
 
Posty: 118
Dołączył(a): 11/5/2015, 11:19


Re: Start z mechanikÄ…

Postprzez henio12323 » 13/10/2018, 07:51

kazda literatura jest OK, polecam ksiązki haynesa pod dany model motocykla, oprócz podstawowych info jest sporo "odnośników" co i po co sie to robi, przykładowo przy okazji luzów zaworowych i uzywania mikrometra opisuja czesto jak z tego urzadzenia korzystać.

ale też nie ma co czarować - przez jedną zime mechanikiem nie zostaniesz ;P pracuje w tym zawodzie i podstawowe dłubanie mozna sobie doczytać i samemu sie bawić - z róznym skutkiem, ale bardzo czesto mam poprawiania po takich domorosłych mechanikach gdzie wymiane klocków znaja - wyciagasz sworzen wymieniasz klocki i zakłądasz z powrotem zacisk - ale potem sie okazuje że klocki sa odwrotnie zamontowane :D ( i tak sie zdarza ;P ) wiec czytania i robienia jak najwiecej żeby były jakieś efekty
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Re: Start z mechanikÄ…

Postprzez Dziurawa Podeszwa » 14/10/2018, 18:45